2014-01-23, 22:11
Medlem
dd4ankeNs avatar
Senaste nytt om Mata är väl ändå att läkarundersökningen ska genomföras imorgon bitti och att hela affären också offentligörs imorgon? Finns ju gott om tid för affären att genomföras, det är inte så att affären måste slutföras ikväll för i helvete, snarare kanske Chelsea drar ut på tiden medvetet för att se om en tredje part så som PSG eller dylikt väljer att lägga sig i. Personligen tror jag att Mata lämnar men är inte alls säker på att det blir United. PSG ryktades ju vilja ha honom i sommras så det skulle inte förvåna mig om de tillslut värvar honom. Time will tell everything...
2014-01-23, 22:12
Medlem
Chelseas representanter har ju varit i Schweiz och köpt en spelare. Det blir tufft att göra klart en till affär på samma dag. Dom fixar det förmodligen i morgon. Det är ändå ingen brådska i och med att fönstret är öppet många dagar till.

Personligen har jag kommit till terms med att Mata lämnar. Ta väl hand om den lille spanjoren och tveka inte att slänga er på tangentbordet och kriga när någon silly Arsenal-fan kommer och påstår att typ Cazorla skulle vara en bättre fotbollsspelare.

Jag litar på Mourinho. Han kommer få massiv kritik om Mata skulle vara en bidragande orsak till att United blir ett bättre lag än Chelsea nu och framöver. Han vet det men tar ändå ett svårt beslut för att han tror på sitt eget kunnande och det laget han nu håller på att forma. Därför måste jag också tro på honom.
2014-01-23, 22:15
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Större idiot förening än Chelsea får man leta efter, United vägrar sälja en avdankad Rooney för monstersumma till Chelsea, men Chelsea däremot särar illa kvickt på skinkorna och säljer sin bästa mittfältare i sin bästa ålder till precis samma lag som vägrade sälja en avdunkad brunkare i form av Rooney.
2014-01-23, 22:18
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Vilka källor är det som påstår att Mata ska ha nobbat United? Känns väldigt tveksamt. Länka gärna om ni har något!

Jag har inte sett några rykten om detta, känns mest som någon försöker skapa oro i twitter världen. Ingen panik med att göra klart allt ikväll. Kommer säkert bli klart imorgon.
2014-01-23, 22:28
Medlem
Spinnacers avatar
De Ceglie, Burdisso och Motta (Marco) klara för Genoa. Fina värvningar.

Juventus har accepterat €70m bud på Pogba.

Zaccardo på väg till Fulham, Nocerino på lån till West Ham.
2014-01-23, 22:30
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Juventus har accepterat €70m bud på Pogba.

Var står det?
2014-01-23, 22:36
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det är över en vecka kvar, ditt första transferfönster?
Har nog kollat mer fotboll än dig plutten. Sägs att han ska presenteras idag och att han bara har läkarundersökning kvar.
2014-01-23, 22:40
Medlem
thatis7tisshows avatar
Helt jävla sinnesjukt ******* som säljer Mata till United... Att man gör sig av med Mata kan jag acceptera, men till United!?!?! Måste fan finnas fler klubbar där ute som är ute efter den lille trollkarlens tjänster.

Nu vill jag inte höra något "Mourinho vet bäst" "Mourinho vill hjälpa United ta poäng av de andra topplagen" bla bla.. Som jag skrev - att man cashar in på Mata kan jag förstå - men till United

Kommer ändå sakna honom, den lille magikern. Jävligt surt att han inte passade in i Mourinhos spelsätt.
2014-01-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Större idiot förening än Chelsea får man leta efter, United vägrar sälja en avdankad Rooney för monstersumma till Chelsea, men Chelsea däremot särar illa kvickt på skinkorna och säljer sin bästa mittfältare i sin bästa ålder till precis samma lag som vägrade sälja en avdunkad brunkare i form av Rooney.

Avdunkad brunkare? Rooney är tyvärr fortfarande världsklass
2014-01-23, 23:19
Medlem
Helt otroligt ifall Pogba skulle gå för 70 miljoner euro. Snacka om att Juventus har gjort tidernas bästa affär - köpa in en ung 19 åring gratis och sälja honom för en sån rekordsumma två år efter. Det borde inte vara möjligt.
2014-01-23, 23:35
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Har nog kollat mer fotboll än dig plutten. Sägs att han ska presenteras idag och att han bara har läkarundersökning kvar.
Jo det har du säkert, synd att ditt fas 3 jobb som smaktestare på färgfabriken har pajat minnet.
Langa gärna med ett par källor, ser inget om att han ska vara färdig på min twitter i vilket fall.
2014-01-23, 23:37
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Helt otroligt ifall Pogba skulle gå för 70 miljoner euro. Snacka om att Juventus har gjort tidernas bästa affär - köpa in en ung 19 åring gratis och sälja honom för en sån rekordsumma två år efter. Det borde inte vara möjligt.

Och framförallt är det United som gjorde tidernas största miss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in