2014-01-31, 15:51
Medlem
snillet_1s avatar
Pablo Armero tycks vara en underskrift ifrån West Ham. Rätt imponerande att ett bottenlag kan plocka in en sådan snubbe.
2014-01-31, 15:52
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jag väntar fortfarande på att det där som Owen sade ska bli sanning...

"So, Juan Mata is on the verge of a move to United. A little dickie bird tells me there is more good news for United fans coming soon! #tease." 23/1/2014

Att Rooney signar nytt kanske. Owen lär ju inte ha så jättestor insyn i klubben. Däremot är han väldigt tight med Rooney.
2014-01-31, 15:52
Moderator
zanteras avatar
Citat:

"So, Juan Mata is on the verge of a move to United. A little dickie bird tells me there is more good news for United fans coming soon! #tease." 23/1/2014

Säkert att Rooney förlänger eller något liknande. Tråkigt då jag hade hoppats på en värvning.
2014-01-31, 15:53
Medlem
TimTebows avatar
Citat:

http://www.caughtoffside.com/2014/01/29/wayne-rooney-agrees-lucrative-new-manchester-united-contract/

Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
Personligen tror jag att lånet av Källström lär bli katastrof för Arsenal om han får spela mycket.
Arsenal i år är en hel annan upplaga i jämförelse med tidigare upplagor. Källström är tänkte som en direkt backup för den skadade Ramsey men han har ingen av hans egenskaper som gör honom så viktig för laget. Ramsey är en målfarlig och defensiv kämpe som springer i 90min från box till box, Källström lär inte göra det där och tillsammans med Arteta i mitten lär de bli ligans segaste mittfältspar.
Givetvis är det katastrof för Arsenal om de behöver spela med sitt 6e val på innermittfältet under en längre period. Hade varit katastrofalt för samtliga lag.. men antagligen är Källström ett bättre sjätteval än Frimpong som verkar gå från klubben nu.
2014-01-31, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Att Rooney signar nytt kanske. Owen lär ju inte ha så jättestor insyn i klubben. Däremot är han väldigt tight med Rooney.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Säkert att Rooney förlänger eller något liknande. Tråkigt då jag hade hoppats på en värvning.
Jo, jag är rädd för att det handlar om att Rooney signar nytt. Nej tack nej tack nej tack.
2014-01-31, 15:56
Medlem
SenfBaums avatar
Paulo Fonseca, Portos huvudtränare, har talat om Fernando, som ryktats vara på väg till Manchester City: "Fernando är en stor spelare i laget, men han är inte oersättlig."
2014-01-31, 15:57
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Jo, jag är rädd för att det handlar om att Rooney signar nytt. Nej tack nej tack nej tack.

Hellre det än att se honom dominera i Chelsea vilket är alternativet.

Det bästa vore naturligtvis att sälja honom utomlands.
2014-01-31, 16:01
Medlem
torrenttobbes avatar
Vem lyssnar på Owen? När han kommenterar matcher så är det ju bara att muta
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Hellre det än att se honom dominera i Chelsea vilket är alternativet.

Det bästa vore naturligtvis att sälja honom utomlands.
Nja. Som sagt, lönen det ryktas om är ca 170 miljoner kronor per år. Då ser jag hellre att den hårtunne boxaren spelar i Chelsea av ren princip.
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Galliani har fuckat upp förhandlingarna med Parma, det blir ingen Biabiany .

Så himla bra är han väl inte? Bänknötare på sikt IMO, om han hade gått till Milan. Offensiva mittfältare är knappast vad som behövs i Milan.
2014-01-31, 16:02
Medlem
SenfBaums avatar
KLAR AFFÄR! Jason Puncheon är nu en permanent Crystal Palace spelare efter att ha undertecknat ett 4 1/2-års kontrakt med den södra London klubben som han har varit utlånad till den här säsongen. Ett Palace fan som en pojke, sade han: "Det är bra att teckna en permanent deal, det är något jag drömde om när jag var liten så jag är glad att få det gjort."
2014-01-31, 16:03
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SenfBaum
KLAR AFFÄR! Jason Puncheon är nu en permanent Crystal Palace spelare efter att ha undertecknat ett 4 1/2-års kontrakt med den södra London klubben som han har varit utlånad till den här säsongen. Ett Palace fan som en pojke, sade han: "Det är bra att teckna en permanent deal, det är något jag drömde om när jag var liten så jag är glad att få det gjort."

Var är det du sitter och klipper och klistrar ifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in