2014-01-20, 18:58
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Är det ett byte rakt av som gäller?

Mycket mer än så. Drama som inni helvete. De satte stopp för affären för Inter fansen protestera. Juve är ursinniga. Guarin vill dra. Han har sagt att han inte tänker spela för Inter oavsett. Ja ni förstår...
Senast redigerad av Saandro 2014-01-20 kl. 19:14.
2014-01-20, 18:58
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ut till Vitesse sen eller?
Återstår att se, men mycket möjligt att han lånas ut.
Å andra sidan så skulle jag inte bli förvånad om Mata och Luiz drar under sommaren, så han kanske får stanna trots allt.
2014-01-20, 19:01
Medlem
Saandros avatar
Inter skämmer ut sig. Div 5 klubb är bättre skött. Oavsett hur det här slutar så kommer Vucinic kunna spela för Juve igen i alla fall. Men Guarin kommer antagligen inte spela mer för Inter, fast han inte blir bytt med Vucinic. Dessutom är nog Inters supportrar ganska förbannade på Guarin. Vucinic kan nog kommer tillbaka till Turin utan bekymmer.

Vucinic har redan sagt farväl till alla lagkamrater och tömt sitt skåp och lämna Vinovo. Sen händer det här.. Herregud.

Nu har Inters PSY president kommit in i bilden och försöker leka hjälte.
2014-01-20, 19:35
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Inter skämmer ut sig. Div 5 klubb är bättre skött. Oavsett hur det här slutar så kommer Vucinic kunna spela för Juve igen i alla fall. Men Guarin kommer antagligen inte spela mer för Inter, fast han inte blir bytt med Vucinic. Dessutom är nog Inters supportrar ganska förbannade på Guarin. Vucinic kan nog kommer tillbaka till Turin utan bekymmer.

Vucinic har redan sagt farväl till alla lagkamrater och tömt sitt skåp och lämna Vinovo. Sen händer det här.. Herregud.

Nu har Inters PSY president kommit in i bilden och försöker leka hjälte.

Thorir har visat sig vara en clown i Berlusconi kaliber, diskuterar en affär så fansen skall tro spelaren är förlorad för att i sista stund komma in som en riddare på vit häst och rädda stunden.

Låt Guarin gå och ta Vucinic, Inter är verkligen ett skämt från toppen till botten.
2014-01-20, 19:56
Medlem
Saandros avatar
Nu verkar det vara klart (igen). Vucinic gör läkarundersökning och Inter får 3 miljoner euro i mellan. Här tycker jag Marotta skulle lekt lite boss då Inter stod mot väggen. 1 miljon skulle funka.

Helvete vad kul det skulle vara om Juve säljer Guarin till något PL lag nu. För typ 20 miljoner euro. För pissa ännu mer på Inter-merda.
2014-01-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Nu verkar det vara klart (igen). Vucinic gör läkarundersökning och Inter får 3 miljoner euro i mellan. Här tycker jag Marotta skulle lekt lite boss då Inter stod mot väggen. 1 miljon skulle funka.

Helvete vad kul det skulle vara om Juve säljer Guarin till något PL lag nu. För typ 20 miljoner euro. För pissa ännu mer på Inter-merda.
Och nu verkar Inter göra ett seriöst försök på Hernanes. Vilket händelseförlopp!
2014-01-20, 20:04
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Och nu verkar Inter göra ett seriöst försök på Hernanes. Vilket händelseförlopp!

Lazio kan ju omöjligen vilja släppa honom...?
2014-01-20, 20:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
PSY Jung-Un, vilken pajas.
Av ren princip borde man inte ens lyssna på Juventus med tanke på Isla-affären i somras.

Grattis…
2014-01-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Lazio kan ju omöjligen vilja släppa honom...?
Det sker i sådana fall motvilligt från Lazios sida gissar jag. Å andra sidan har man Inter på stången nu då man vet att Inter är desperata efter en ersättare, vilket bäddar för upptrissade priser. Chans att casha in på Hernanes till ett saftigt överpris.
2014-01-20, 20:17
Medlem
4522s avatar
Det är troligare att jag får tuttknulla Monica Bellucci än att Inter lyckas värva Hernanes.
2014-01-20, 20:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det är troligare att jag får tuttknulla Monica Bellucci än att Inter lyckas värva Hernanes.
Typ, men jag hoppas att du har fel.
2014-01-20, 20:21
Medlem
Saandros avatar
Pirlo, Vidal, Pogba, Marchisio, Guarin är ett mycket bra mittfält. Jag kommer sakna Zorro och hans galna balkan-attityd, men en sådan här deal kan man inte tacka nej till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in