2014-01-14, 18:33
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Hur kan Seedorf blir tränare för Milan?
Han har ju aldrig varit tränare och han la av med fotboll för ett år sen?
Känns lustigt.

Rättelse: Han la av med fotbollen idag.

Även jag tycker att det är ett konstigt, om än romantiskt, val ifrån Milanledningens sida.
2014-01-14, 18:48
Medlem
Enzo Maresca till Palermo är klart, Zamparini gick ut med det för ett tag sedan. Har inte blivit så mycket speltid i Sampdoria i år, men kommer nog bli adekvat spelare för att bredda mittfältet.
2014-01-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Rättelse: Han la av med fotbollen idag.

Även jag tycker att det är ett konstigt, om än romantiskt, val ifrån Milanledningens sida.

Det är som att Giggs skulle bli manager i United nu.

Och då har han ändå varit spelande tränare i ett halvår.
Senast redigerad av jdahl 2014-01-14 kl. 19:07.
2014-01-14, 19:07
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Det är som att Giggs skulle bli manager i United nu.
Han lär nog bli det så småningom ändå, om inte Moyes börjar ösa in titlar för United.
2014-01-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Han lär nog bli det så småningom ändå, om inte Moyes börjar ösa in titlar för United.

Ja, möjligtvis någon gång i framtiden.
Men United blir ju inte Giggs första managerjobb.
2014-01-14, 19:22
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ja, möjligtvis någon gång i framtiden.
Men United blir ju inte Giggs första managerjobb.
Har för mig att han är assisterande för tillfället så det är mycket möjligt faktiskt, men själv hoppas jag inte att det blir han. Skulle hellre se Ole-Gunnar
2014-01-14, 19:25
Medlem
Så Seedorf som la av idag plus Crespo som la av 2012 ska leda detta Milan i fall?
Jag uppskattar iaf att man tar hand om sina profiler och legender

Kanske blir det succé!
2014-01-14, 19:36
Medlem
Viking-s avatar
För att fortsätta allas favorittransfer:

Sky bekräftar att Matic är i London för att göra sin medical, då är det väl i princip klart att han presenteras imorgon. £20-22m ska priset ligga på och det får man vara väldigt nöjd med (tydligen ska Kakuta + en spelare till gå åt andra hållet).
Mycket intressant om han spelar mot Utd, Lampard ska också vara tillbaka så vi lär väl se en utav Ramires - Lampard och Ramires - Matic (med Ramires - Mikel som outsider).

Hazard - Oscar - Willian
Matic - Ramires

Ett fantastiskt mittfält tycker jag (om Matic motsvarar förväntningarna dvs). Starkt både defensivt och offensivt (undrar om Matic pratar portugisiska flytande). Det har gått från att vara väldigt instabilt till vad som kanske kan bli ett av ligans starkaste.
2014-01-14, 20:26
Medlem
snillet_1s avatar
Fiorentina ser ut att plocka in Matri på lån resten av säsongen. Han har haft det tufft i ett Milan med usel form men jag tror fortfarande på honom. Fiorentina fortsätter att värva smart.
2014-01-14, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-

Sky bekräftar att Matic är i London för att göra sin medical, då är det väl i princip klart att han presenteras imorgon. £20-22m ska priset ligga på och det får man vara väldigt nöjd med (tydligen ska Kakuta + en spelare till gå åt andra hållet).
Mycket intressant om han spelar mot Utd, Lampard ska också vara tillbaka så vi lär väl se en utav Ramires - Lampard och Ramires - Matic (med Ramires - Mikel som outsider).

Hazard - Oscar - Willian
Matic - Ramires

Ett fantastiskt mittfält tycker jag (om Matic motsvarar förväntningarna dvs). Starkt både defensivt och offensivt (undrar om Matic pratar portugisiska flytande). Det har gått från att vara väldigt instabilt till vad som kanske kan bli ett av ligans starkaste.
Läskigt bra mittfält Chelsea kan ställa upp med nu. Matić bör prata åtminstone riktigt bra portugisiska - han har ändå spelat i Benfica i tre år nu så det ska man kunna förvänta sig.

Hoppas inte Matić spelar mot United i helgen...
2014-01-14, 22:16
Medlem
http://unitedsverige.se/coentrao-affaren-verkar-ha-last-sig/#.UtWoSfTuL0c

Coentrao lånet verkar ha stannat upp lite.

Tydligen så fattas det 6 £ för att Real skall gå med på en deal med United.
Real vill ha 20 £ vid säsongsslut medan United endast vill lägga 14 £....
2014-01-14, 22:21
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-

Hazard - Oscar - Willian
Matic - Ramires

Vore fantastiskt roligt om Kakuta utvecklades på samma sätt som Matic gjort och Chelsea om något år kände sig nödgade att köpa honom för sisådär 250 miljoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in