2013-12-31, 16:40
Medlem
Calogeros avatar
http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2013/12/31-345747/%C2%ABLo+United+vuole+Vidal+e+Strootman+a+gennaio% C2%BB

United intresserade av Vidal och/eller Strootman till Januarifönstret.

http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2013/12/31-345753/Calciomercato+Roma%2C+%C2%ABPastore+in+prestito+a+ gennaio%C2%BB

Pastore till Roma ser allt mer troligt ut.
2013-12-31, 16:40
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Hur har Pato sett ut sen han lämnade Milan? Både vad gäller poängproduktion och skador.
Se snillet_1's kommentar.
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hellre Bendtner än Pato.
Måste du vara ensam om att tycka, även fast Pato inte är i toppform just nu så besitter han ju en enorm kapacitet som är ljusår bättre än Bendtner.
2013-12-31, 16:54
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Vad tror ni om jovetic? Läste på goal (jag vet..) att han kan komma tillbaka till serie a. Negredo har ju gjort väldigt bra i från sig, och hur många skulle peta kun när han är i sin form? Vill gärna se han kvar i city och förra säsongen så varierades det med 4 strikers men nu är det pellegrini som styr.
2013-12-31, 17:16
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Varit snack om dezko att denne också skulle kunna lämna för att få spel tid inför vm. Läste på citys hemsida nu om att pellegrini vill ha honom kvar då han är "viktig" för klubben, blir väll joevtic som drar då :/ ?
2013-12-31, 17:17
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2013/12/31-345747/%C2%ABLo+United+vuole+Vidal+e+Strootman+a+gennaio% C2%BB

United intresserade av Vidal och/eller Strootman till Januarifönstret.

http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2013/12/31-345753/Calciomercato+Roma%2C+%C2%ABPastore+in+prestito+a+ gennaio%C2%BB

Pastore till Roma ser allt mer troligt ut.
Varken Vidal eller Strootman kan väl finnas tillgängliga för annat än monstersummor? Den ena kritade på nyss och den andra är nyligen ankommen och har av allt att döma gjort det väldigt bra.

Vidal i Chelsea vore annars en våt dröm, dock så väntar jag mig verkligen inte att det ska bli av.
2013-12-31, 17:30
Medlem
snillet_1s avatar
Jag är lite osäker på hur högt man håller Marchisio som 'bandiera' internt inom Juventus men han är den spelare man kan eventuellt knipa om jag skulle få gissa. Han är inte bättre än varken Pogba eller Vidal.

Men det skulle nog krävas överpris även där, då han är ett utmärkt tredjealternativ bredvid Pirlo. Förresten, har Pirlo förlängt än?
Senast redigerad av snillet_1 2013-12-31 kl. 17:32.
2013-12-31, 17:33
Bannlyst
Pellegrini: Vi kommer inte släppa Dzeko under några som helst omständigheter. Källa: Goal

En hint om att Jovetic är på väg bort?
Senast redigerad av Chema 2013-12-31 kl. 17:37.
2013-12-31, 17:34
Medlem
Calogeros avatar
Tja, har ju själv tidigare skrivit att jag är lite rädd för en försäljning av just Strootman. Romas nuvarande ledning har ju tydligt bevisat att vem som helst kan säljas så länge pengarna läggs fram på bordet. Romas intresse för Nainggolan känns lite obehagligt just för att han inte känns som någon spelare man köper för att ha med som reserv.

Annars håller jag med om att Marchisio är den spelare som känns närmast en försäljning av Juventus mittfältare. Tråkigt nog.
2013-12-31, 17:46
Medlem
SenfBaums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getsperma
Vad händer för Man U i januarifönstret då?

Mina spekulationer (eller kanske rättare sagt förhoppningar):

In:
Powell (tillbaks från lån)

Ut:
Anderson (om det finns nån som vill ha honom)
Nani (ryktas om Juventus)
Buttner (lån eller såld)
Zaha (lån)

Manchester United behöver mittfältare, i första hand, som kan tillge kontroll, kreativitet och mål för den del av laget där mästarna är svagast. David Moyes är också på marknaden för en ytter och en vänsterback, men United har varit angelägna om att dämpa förväntningarna med tanke på farorna med att försöka göra stora affärer i januari.

Marco Reus är ett ledande mål. Moyes beundrar Lucho González i Porto. Ett färskt försök för Leighton Baines kan inte helt uteslutas.

Budgeten verkar vara så mycket som Moyes anser vara lämpligt att spendera. Det finns ingen budget alltså.
2013-12-31, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Se snillet_1's kommentar.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Skadefri men dålig målproduktion.

Ok, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vad tror ni om jovetic? Läste på goal (jag vet..) att han kan komma tillbaka till serie a. Negredo har ju gjort väldigt bra i från sig, och hur många skulle peta kun när han är i sin form? Vill gärna se han kvar i city och förra säsongen så varierades det med 4 strikers men nu är det pellegrini som styr.

Tycker många målar upp det som att han inte platsar i City och det är helt enkelt inte sant. Däremot kommer han ju att få det svårt att sära på ligans bästa anfallspar när han blir helt frisk och spelklar så om han inte får den speltid han tycker sig förtjäna kanske han kan överväga en flytt, men det tidigast i sommar. Dzeko är väl närmare ett klubbyte då han har ett VM att se fram emot.
2013-12-31, 18:56
Medlem
Helt meningslös värvning. City behövde inte Jovetic och han behövde definitivt inte City för att kunna ta nästa steg i karriären. Vad trodde han? Att han skulle peta Aguero eller Negredo? Vill han spela släpande eller på en kant så är Silva överlägsen honom så även där är han chanslös. Nasri skulle han väl kanske kunna peta men nu har även han gjort det bra på sistone.

Jovetic borde lämna nu direkt.
2013-12-31, 19:05
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Helt meningslös värvning. City behövde inte Jovetic och han behövde definitivt inte City för att kunna ta nästa steg i karriären. Vad trodde han? Att han skulle peta Aguero eller Negredo? Vill han spela släpande eller på en kant så är Silva överlägsen honom så även där är han chanslös. Nasri skulle han väl kanske kunna peta men nu har även han gjort det bra på sistone.

Jovetic borde lämna nu direkt.
Till Arsenal kanske ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in