2013-07-13, 20:32
Bannlyst
Norwich fortsätter att värva. Leroy Fer klar för klubben. Misstänker att det är en spelare som Ferry31 har rätt bra koll på?

Många botten/mittenklubbar som ser ut att få till riktigt spännande lagbyggen.
2013-07-13, 20:34
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Helt sjukt. Men egentligen borde flera övre mittenklubbar kunna göra dessa satsningar med rätt värvningar för rätt pris.

Genoa försökte ju för några år sedan men gjorde en hel del misslyckade värvningar, tyvärr. Typ Veloso för närmare 20 miljoner euro och annat skit. Preziosi klarar inte att ha en långsiktig strategi.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Har inte haft något Internet på ett tag nu. Har Arsenal överhuvudtaget gjort klart med någon spelare?

Om inte, vafan händer med Higuain och Cesar egentligen? Wenger som håller hårt i plånkan som vanligt?

Cesar har ryktats till Napoli som tagit in en lovande brasiliansk målvakt vid namn Rafael. Jag undrar om han inte nappar på det. De Sanctis verkar gå nämligen.
2013-07-13, 20:40
Medlem
Viking-s avatar
Liam Ashton ‏@LiamAshtonSSN
BREAKING: Chelsea and Manchester United have agreed a fee of £30m for Wayne Rooney.

Troligen BS (killen jobbade på Sky förut), Palmieri har skrivit något liknande men han är absolut inte trovärdig i mina ögon.
Även Xabi Alonso och/eller De Rossi ska vara nära.
Värvar vi dessa spelare så känns det som en väldigt bra silly (även om jag gärna sett Shaw anlända, men nästa fönster kanske är bättre).

Man behövde inför säsongen förstärkning i anfallet, defensiva mittfältet och lite backup på kanterna och i målet. Hittills har man lyckas ordna upp målet, backupen på kanterna samt öka bredden i mitten, med andra ord så återstår det defensiva mittfältet och anfallet. De Rossi och Rooney känns som väldigt bra alternativ där då båda är världsklasspelare och rutinerade (även om jag inte är särskilt förtjust i Rooney och hans agent).
2013-07-13, 20:42
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
BREAKING: Chelsea and Manchester United have agreed a fee of £30m for Wayne Rooney.

Troligen BS (killen jobbade på Sky förut), Palmieri har skrivit något liknande men han är absolut inte trovärdig i mina ögon.
Även Xabi Alonso och/eller De Rossi ska vara nära.
Värvar vi dessa spelare så känns det som en väldigt bra silly (även om jag gärna sett Shaw anlända, men nästa fönster kanske är bättre).
.

Får ni alla dem spelarna så är nog PL titeln er nästa säsong hands down.
2013-07-13, 20:43
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Hur ser Fiorentinas försvar ut då? Vid första anblick blir man ju inte direkt imponerad.
2013-07-13, 20:51
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Kreatören Ilicic är överens om de personliga detaljerna med Fiorentina. Fan vad de bunkrar upp kvalité där...

Extremt ojämn spelare. Världsklass en gång av fem och totalt osynlig i resterande fyra matcher.
2013-07-13, 20:57
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Hur ser Fiorentinas försvar ut då? Vid första anblick blir man ju inte direkt imponerad.

Femte bäst försvar målmässigt (alltså insläppta) förra säsongen om jag räknat rätt. Roncaglia värvades förra sommaren och är rätt ny för Europa men imponerade med sitt aggressiva spel. Den andre argentinare i backlinjen, Gonzalo Rodriguez, vet väl alla vem han är.

Ett etablerat namn till hade inte varit fel, dock.

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Extremt ojämn spelare. Världsklass en gång av fem och totalt osynlig i resterande fyra matcher.

Ja, ganska ojämn men jag är positiv till att han kan utvecklas ytterligare i Fiorentina. Stabilare miljö och Montella har lyft andra spelare. Han är en matchavgörar-typ.
2013-07-13, 21:09
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Silly är redan över för Gunners. Wenger nöjer sig med Sanogo...

Det är klart sillyn inte är över för Arsenal än, de kommer fortsätta ryktas om massa tunga nyförvärv till dem. Inget kommer att hända. De kommer att värva någon halvdyr 17-18åring som ska bli nästa Messi. Sedan blir det rea/panik värvningar för hela slanten den 31 Augusti.
2013-07-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Femte bäst försvar målmässigt (alltså insläppta) förra säsongen om jag räknat rätt. Roncaglia värvades förra sommaren och är rätt ny för Europa men imponerade med sitt aggressiva spel. Den andre argentinare i backlinjen, Gonzalo Rodriguez, vet väl alla vem han är.

Ett etablerat namn till hade inte varit fel, dock.
Rodriguez var ju en av ligans bästa backar den gångna säsongen, sedan har även laget Savic som gjorde en stark säsong han med. Men visst kanske en tung defensiv värvning vara på sin plats, men defensiven anser åtminstone jag vara god, tillräckligt bra för att nå CL åtminstone.
2013-07-13, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Instämmer, det trista var ju att han fick för sig att börja briljera sista 5-8 matcherna förra säsongen då det redan typ var kört. Dock en nyttig breddvärvning för Fiorentina som kommer behövas med Europa-spel.
2013-07-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-

30 miljoner för Rooney? Skitsnack..
2013-07-14, 01:15
Medlem
Deferos avatar
Vad tror ni om Zlatan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här