2013-06-16, 21:55
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Italiensk media skriver att Juventus gett upp och att Arsenals bud på €30 miljoner kommer accepteras av Real.

Så hur går tongångarna kring "top-playern" nu? Tevez? Jovetic?
2013-06-16, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Så hur går tongångarna kring "top-playern" nu? Tevez? Jovetic?

Om Higuain nu går till Arsenal så kanske Juventus försöker med Rooney istället? Om de kan matcha hans lönekrav.
2013-06-16, 22:51
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Om Higuain nu går till Arsenal så kanske Juventus försöker med Rooney istället? Om de kan matcha hans lönekrav.

Hur seriösa var ryktena med Marchisio till United (om de ens var något, jag är rätt oengagerad under Silly)?

Ett byte där hade ju varit trevligt, sett med unitedögon

Edit. Samtidigt hade det varit skoj att se Higuain i PL. Vet inte om det är jag som lyckas pricka in fel matcher, men han har oftast känts rätt beige då jag sett honom. Hans målfacit tycks imponera dock.
2013-06-16, 23:43
Medlem
Isco bestämmer sin framtid efter U-21 EM, valet står mellan Real och City. Det vore jävligt surt om Real missade tre stycken spelare man velat ha(Isco, Lewandowski och Neymar).
2013-06-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Hur seriösa var ryktena med Marchisio till United (om de ens var något, jag är rätt oengagerad under Silly)?

Ett byte där hade ju varit trevligt, sett med unitedögon

Jo, Marchisio har ryktas till United och visst kan det säkert locka Juventus att göra en bytesaffär om man får Rooney. Enligt ryktena så ska en försäljning av Marchisio finansiera en "top-player" för Juve och man har redan täckt upp Marchisios plats med Pogba som gjorde väldigt bra ifrån sig under den gångna säsongen.
2013-06-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Isco bestämmer sin framtid efter U-21 EM, valet står mellan Real och City. Det vore jävligt surt om Real missade tre stycken spelare man velat ha(Isco, Lewandowski och Neymar).

Hur ser det ut då? Liknande erbjudande från båda klubbar eller kommer City med en monsterlön? Vad lutar det åt, har han hintat något? Många frågor men kräver bara ett svar.
2013-06-17, 00:09
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Hur ser det ut då? Liknande erbjudande från båda klubbar eller kommer City med en monsterlön? Vad lutar det åt, har han hintat något? Många frågor men kräver bara ett svar.
Isco gjorde ett uttalande om att han gillar Pellegrini som tränare, nu är bara frågan om det var ett tecken på att han ska gå till City eller om han bara ville säga adjö på ett fint sätt...
2013-06-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Isco gjorde ett uttalande om att han gillar Pellegrini som tränare, nu är bara frågan om det var ett tecken på att han ska gå till City eller om han bara ville säga adjö på ett fint sätt...

Tackar, ser ju dock hellre en flytt till Real som säkert många andra här också gör.
2013-06-17, 00:36
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Tackar, ser ju dock hellre en flytt till Real som säkert många andra här också gör.
Inte jag.
2013-06-17, 00:55
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:

Inte jag heller. Vill inte att Real ska få en sån bra spelare. Givetvis är det då tråkigt att en till profil försvinner från La Liga men men.
2013-06-17, 01:58
Medlem
Citat:

Nja, snarare så att han får jobba med Pellegrini igen, och sen kommer han få en garanterad startplats. Han sa att han gärna ville spela för Real men hans främsta prioritet är att få spela regelbundet.
2013-06-17, 09:33
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Hur kommer det sig att inte fler klubbar är "keen" på att signa Higuain? Chelsea? City? Spurs? Milan osv...

Vad har jag missat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in