• 1
  • 2
2005-06-03, 20:25
Medlem
Peterpeterpeters avatar
Åkte igenom Kungsör idag och såg ett stort tomt hus mittemot tågstationen och lite andra ev. övergivna hus i utkanten av stan. Är det nån som har varit där som kan berätta om det är värt att ta tåget dit och utforska?
Citera
2005-06-05, 23:59
Medlem
Peterpeterpeters avatar
Det var alltså ingen som visste nåt, eller???
Citera
2005-06-06, 18:03
Bannlyst
om ingen svarar så tyder nog det mesta på det.. så sluta dubelposta.. fett störigt
Citera
2005-06-30, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpeterpeter
Åkte igenom Kungsör idag och såg ett stort tomt hus mittemot tågstationen och lite andra ev. övergivna hus i utkanten av stan. Är det nån som har varit där som kan berätta om det är värt att ta tåget dit och utforska?

Heheh ne du här finns det inte mycket o utforska
Citera
2005-06-30, 15:19
Medlem
är de inte bäst om du går dit och utforskar och sen berättar om de va nått kul eftersom ingen annan värkar varit där? :P
Citera
2005-06-30, 17:17
Medlem
brianmolkos avatar
kungör är ju pyttelitet
Citera
2005-06-30, 23:27
Medlem
Peterpeterpeters avatar
Ja det gällde ju främst det här huset vid tågstationen. collin, om du bor där så borde du ju veta.
Annars så känns det som om det finns grymma platser i andra orter i mälardalen som kanske kan intessera oss 08or. vet inget själv, tyvärr.
Citera
2005-07-01, 10:00
Medlem
Ne i det huset finns det inte mycket alls just nu det va kul förr men nu så håller dom på att bygga kontor och lite sånt där inne
Citera
2005-07-01, 14:47
Bannlyst
Jag har åkt förbi det bomade huset flera gånger, har sommarstuga åt de hållet.
Så förra veckan så åkte jag förbi och funderade på om man skulle försöka ta sig in..
Citera
2006-06-05, 13:43
Bannlyst
Sökte på Kungsör enbart för att se om någon lagt märke till denna, min uppväxtort, och se på fan!

Det ni beskådat är den gamla bleckkärlsfabriken, av lokalbefolkningen känd som "Bleckis". Nu ska jag iväg och uträtta lite ärenden men kan återkomma med vidare information om det.
Citera
2011-08-18, 21:02
Bannlyst
I kungsör så är det nog mest människorna som är värda att utforska. För här gnälls det och talas skit om andra och tro inte att du kan komma från någon annan stad och flytta hit för du är inte välkommen.
Sedan har vi tydligen gemensamma tomter för här springer vi hos varandra och ingen ska bry sig om att vi gör det, för den personen som säger ifrån är bara en idiot som tror han är något.
Citera
2011-09-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpeterpeter

Där bodde jag i lilla kungsör
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in