Är inte alls svårt om du inte är så kräsen med brudarna, särskilt enkelt är det om du inte är kräsen med deras intelligens (som jag är)
Har en vän till mig som har stor business med det här.
Tjejerna han träffar är inget jag rör vid med tång (inte för utseendets skull, de ser bra ut, de är bara totalt blåsta)
Han använder mest
www.snuttis.nu, men även
www.snyggast.se.
Han letar helt enkelt upp tjejer som har bild, bor i samma stad, är i hans ålder, är online samt viktigast; har
webkamera.
Detta görs genom sidornas respektive söksystem.
Sedan addar han dem på msn, sätter på sin egen webbkamera och får tjejen att sätta på sin, smäller av lite söta leenden osv.
Vill han vara oseriös får han dem att visa brösten och lite sånt (tro mig, har själv suttit bredvid när han fått X antal tjejer att visa sig på bara nån halvtimmes msn-snack)
Är han mer seriös så kallpratar han med dem i ett par veckor, sedan träffas de.
Vet att han har fått omkull minst 4 tjejer på det här sättet, 14-17.
Han är 17 själv.
Ser du bra ut själv är det här inga problem, men tänk på att internetraggning är
extremt ytlig, är du inte snygg eller har en mycket hög social kompetens och manipulationsförmåga så är du körd i den branschen.
Han blir totalt utskrattad då och då, även om man har en viss fingertoppskänsla för vilka brudar sånt här funkar på så är det oundvikligt att man blir utskrattad av en del.
Bara att låta det rinna av säger han. Inte alla som klarar det dock, jag skulle tex aldrig göra det.