• 2
  • 3
2005-06-04, 19:54
Medlem
-Q-s avatar
www.flashback.org/scandinavia där kan du bli kompis med folk å fä och gå på årliga fester, och då träffa dem IRL

Jag lyckades bli övertalad till att träffa en tjej IRL som jag mött på nätet en gång, när jag fortfarande höll på med lunar. Blev senare addad på MSN, och tillslut gick jag med på att träffa henne jag var 16 tror jag, hon var 14.
Aldrig mer säger jag! Det var precis som jag trodde det skulle vara, hade inget å snacka om, otroligt krystade konversationer. Så det var första och sista gången jag träffar en nätbrud IRL.
Jag ryser bara jag tänker tillbaka på det...men det var en användbar erfarenhet dock!
Citera
2005-06-04, 20:17
Medlem
storytellers avatar
Är inte alls svårt om du inte är så kräsen med brudarna, särskilt enkelt är det om du inte är kräsen med deras intelligens (som jag är)
Har en vän till mig som har stor business med det här.
Tjejerna han träffar är inget jag rör vid med tång (inte för utseendets skull, de ser bra ut, de är bara totalt blåsta)
Han använder mest www.snuttis.nu, men även www.snyggast.se.
Han letar helt enkelt upp tjejer som har bild, bor i samma stad, är i hans ålder, är online samt viktigast; har webkamera.
Detta görs genom sidornas respektive söksystem.
Sedan addar han dem på msn, sätter på sin egen webbkamera och får tjejen att sätta på sin, smäller av lite söta leenden osv.
Vill han vara oseriös får han dem att visa brösten och lite sånt (tro mig, har själv suttit bredvid när han fått X antal tjejer att visa sig på bara nån halvtimmes msn-snack)
Är han mer seriös så kallpratar han med dem i ett par veckor, sedan träffas de.
Vet att han har fått omkull minst 4 tjejer på det här sättet, 14-17.
Han är 17 själv.
Ser du bra ut själv är det här inga problem, men tänk på att internetraggning är extremt ytlig, är du inte snygg eller har en mycket hög social kompetens och manipulationsförmåga så är du körd i den branschen.
Han blir totalt utskrattad då och då, även om man har en viss fingertoppskänsla för vilka brudar sånt här funkar på så är det oundvikligt att man blir utskrattad av en del.
Bara att låta det rinna av säger han. Inte alla som klarar det dock, jag skulle tex aldrig göra det.
Citera
2005-06-04, 20:23
Medlem
Puffes avatar
det som är mest ill med sådana här internet sidor är att oftast så är det folk inne som ska jävlas med en både killar och tjejer som man känner eller inte så det är inget jag rekommenderar.

Har iofs träffat 1 tjej på internet (spraydate) och hon var ganska ok men nästan alla andra som jag råkade på var mer eller mindre bara där för att jävlas och döda tid
Citera
2005-06-05, 03:35
Medlem
nins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Ser du bra ut själv är det här inga problem, men tänk på att internetraggning är extremt ytlig, är du inte snygg eller har en mycket hög social kompetens och manipulationsförmåga så är du körd i den branschen.

Ja, för TUR att krogen inte är en ytligt ställe som man bedöms efter hur man ser ut istället för vem man är
Citera
2005-06-05, 03:37
Medlem
nins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
nåt i den stilen, även kategorin: har inga riktiga vänner, kan inkluderas. du kommer helt enkelt inte att komma åt de där riktiga kalaspinglorna på nätet då de är upptagna med viktigare saker än att hitta stödkompisar på nätet.

(gäller givetvis inte tjejerna på FB, de är bäst)

Ursäkta, med detta är ju rätt korkat sagt. Till att börja med så bör ju du inte vara en kalaspingla heller, för du sitter ju här på nätet.
Sen så finns det FULLT med kanonsnygga tjejer på nätet med, men dom är, som irl, mer svårflörtade.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in