2005-06-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
"why not"

låt oss fråga: vilka söker vänner av det andra könet på nätet? och framförallt varför?
Citera
2005-06-03, 22:50
Medlem
snel_hests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
låt oss fråga: vilka söker vänner av det andra könet på nätet? och framförallt varför?
extremt uttråkade människor?

nä, men alla har ju någon slags vinning i tanke när de söker kontakt med en ny person, för vissa kan det handla om att hoppas att den nya kontakten ska leda till sex medan vissa nöjer sig med att helt enkelt bara ha någon att samtala med
Citera
2005-06-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snel_hest
extremt uttråkade människor?

nä, men alla har ju någon slags vinning i tanke när de söker kontakt med en ny person, för vissa kan det handla om att hoppas att den nya kontakten ska leda till sex medan vissa nöjer sig med att helt enkelt bara ha någon att samtala med

nåt i den stilen, även kategorin: har inga riktiga vänner, kan inkluderas. du kommer helt enkelt inte att komma åt de där riktiga kalaspinglorna på nätet då de är upptagna med viktigare saker än att hitta stödkompisar på nätet.

(gäller givetvis inte tjejerna på FB, de är bäst)
Citera
2005-06-03, 22:58
Medlem
Surfa in på www.kk.se och sen tar du kontakt med det kön som du tycker är lämpligt.
Där är folk inte så rädda att träffas IRL som tex på www.snyggast.com eller playahead.com
För du ville väl träffa dom IRL eller? Annars så får du hålla dej till att dra i skinnflöjten om kvällarna
Citera
2005-06-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Surfa in på www.kk.se och sen tar du kontakt med det kön som du tycker är lämpligt.
Där är folk inte så rädda att träffas IRL som tex på www.snyggast.com eller playahead.com
För du ville väl träffa dom IRL eller? Annars så får du hålla dej till att dra i skinnflöjten om kvällarna

eller som min brorsa brukar säga: agna kroken med daggmask
Citera
2005-06-03, 23:07
Medlem
idorus avatar
Citat:
Snälla försök o håll er till topicen.
Jag tycker du är lustig, men jag ska hålla mig till topic.

Jag har lärt mig att man ska hålla sig till de comminities där man faktiskt känner folk. Om du "vuxit ifrån" att skriva saker som "hej, gjort i helgen då? puss" så fattar jag inte varför du vill ragga via internet, det är ju så det fungerar innan man fått deras MSN och kan "gå vidare i förhållandet".

Själv lyckades jag fixa ett ragg via Playahead för två år sen! Dödade därefter kontot, det hade gjort sitt.

Egentligen är communities ingen dum idé... ursprungligen. Problemet är att fjortisarna tycker detsamma, och därför blir det så gott som alltid fjortisstämpel på alla större communities.
Citera
2005-06-03, 23:21
Medlem
ShitLords avatar
Varför söker du feta brudar?
Citera
2005-06-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitLord
Varför söker du feta brudar?
nej nej, du missuppfattade honom. det han vill är att hitta brudar på internet som han kan fixa fett med
Citera
2005-06-04, 01:28
Medlem
Man tänker *bara* på fitta när man är 18, kommer han ihåg...
Citera
2005-06-04, 01:31
Medlem
Askas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
nåt i den stilen, även kategorin: har inga riktiga vänner, kan inkluderas. du kommer helt enkelt inte att komma åt de där riktiga kalaspinglorna på nätet då de är upptagna med viktigare saker än att hitta stödkompisar på nätet.

(gäller givetvis inte tjejerna på FB, de är bäst)

Tror att det där är lite av en fördom... jag har massor av vänner, men det utesluter inte att jag tycker om att snacka med folk på nätet. Tror visst att det finns kalaspinglor på nätet!
Citera
2005-06-04, 15:27
Bannlyst
Citat:
hejsan. har ett problem.
jag vill fixa lite brudar via internet, kan tilläggas att jag är 18. så jag vill hitta brudar i min ålder 16-19år... asså inget direkt knullkontakt, utan mer som vänner umgås osv...

När jag var mindre så hade jag Lunarstorm och playahead och sade upp mig där,pga att jag växte ifrån och det kändes ganska enformigt hela tiden skriva
"tja hur mår du, händer i helgen. Puss"...

Nåja, finns det intressanta forum, sidor, som det finns mycket brudar som hänger på?

Eller är det enbart snyggast,playahead,lunarstorm.se
Då det bygger mycket på sina bekanskapkretsar..

Pass på nätet vem fan orkar sitta o snacka me tjejer på msn... usch usch usch. Tänk dig själv o vakna bakis en lördagmorron sätta dig vi datorn för o chilla sen börjar larvet.

E de bara sex du vill ha så dra på krogen ( gärna stureplan ) beställ in typ 2 helrör ( 750 kr styck ) luta dig tbx i soffan o låt ruljansen börja. Lite som buffé. Om du sen vill va kompis efteråt går de säekrt bra de me.
Citera
2005-06-04, 18:59
Medlem
Kriminalarens avatar
Finns ju horder med enormt trista människor som söker kontakt med det andra könet på internet.

Visst, man kan finna en stunds lycka med påhittade fraser, men när det visar sig att man egentligen inte förmår bättre än "Tja snygging, händer i helgen då?" är man slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in