2013-05-23, 16:31
Medlem
Tja,

Vann en signerad tre kronor tröja av samtliga i årets upplaga av VM laget. Vad tror ni man kan få för den?

MVH
Citera
2013-05-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gustavus1980
Tja,

Vann en signerad tre kronor tröja av samtliga i årets upplaga av VM laget. Vad tror ni man kan få för den?

MVH

100kr
Citera
2013-05-23, 16:41
Medlem
Magnums avatar
Tre kronor kanske?
Citera
2013-05-23, 17:03
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustavus1980
Tja,

MVH

Grattis till ditt första inlägg!

OnT: det är svårt att säga. Marknadsför du den på rätt sätt kan den nog ge en liten slant. Det är ju trots allt det första VM-guldet på en hemmaplan på 27 år (hela världen inräknat) och det är ju jäkligt attraktivt skulle jag tro.

Jag hade nog sparat den några år och sedan gjort en intressekoll någonstans.
Citera
2013-05-23, 19:47
Medlem
Tjippmunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Tre kronor kanske?
dagens bästa!

tror inte den har något värde i dagsläget. kanske om några år
Citera
2013-05-26, 23:22
Medlem
Well, en tre-kronor matchtröja går väl loss på 6-700 kan jag tänka mig. Nu är den ju beggad och massa folk har klottrat på den, så det drar väl ner värdet lite
Citera
2013-05-27, 00:00
Medlem
Känns inte som att VM står så sensationellt högt i hockeykretsar. Tror det är "glömt" om några år. Hade det däremot varit en spektakulär OS-seger ā la "Miracle On Ice" (1980), tror jag att en sådan tröja skulle kunna bli värd en hel del på sikt. Tvivlar på att den svenska VM-segern 2013 kommer bli lika historisk dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in