2013-05-23, 12:32
Medlem
Maowdigs avatar
Halla! Jag har inforskaffat mig en hp laptop, upptackte nu att nar jag kopplar in ett headset hela vagen in i hogtalaruttaget sa sprakar ljudet och later lite som att man lyssnar i en burk. Drar jag ut ljudkabeln bara litegrann sa later ljudet prima men jag kan inte halla kvar den dar for sa fort jag slapper sa sprattar kabeln ivag! Vad kan tankas vara felet pa min sketna fan till dumburk? Tack pa forhand.
Citera
2013-05-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
Halla! Jag har inforskaffat mig en hp laptop, upptackte nu att nar jag kopplar in ett headset hela vagen in i hogtalaruttaget sa sprakar ljudet och later lite som att man lyssnar i en burk. Drar jag ut ljudkabeln bara litegrann sa later ljudet prima men jag kan inte halla kvar den dar for sa fort jag slapper sa sprattar kabeln ivag! Vad kan tankas vara felet pa min sketna fan till dumburk? Tack pa forhand.
Vad är det för headset?
Låter som kontakten är fel. Provat med någon annan? Har samma problem men med min mobil, mobilen gnäller att headset unsupportet, medans den funkar bra i en annan lur!
Citera
2013-05-23, 12:44
Medlem
Maowdigs avatar
Tack, har dock testat 3 olika headset med samma resultat!
Citera
2013-05-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
Tack, har dock testat 3 olika headset med samma resultat!
Testa med vanliga hörlurar, bråkar dem också så kan det ju vara fel i datorns uttag och garanti?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in