2013-05-23, 05:42
Medlem
Käkat 21 mg xanor så somnade ett bra tag. Men jag har 10 mg oxynorm och pump tänkte köra iv för jag har en sån där i armvecket redan, är ju på sjukhus ska jag blanda med vatten och skjuta i mig? Har inte tillgång till annat än vatten, pump och vatten het jag. Ska jag ta och blanda ut oxy och vatten först sen suga upp de och sedan injektera borde gå va?
2013-05-23, 05:42
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst
2013-05-23, 06:03
Medlem
Var ett bra tag sen jag tog xanoren, typ vid 4 tiden så gått 8 timmar nu, men jaga har bara vatten att blanda med. Så tänkte ta 10 mg oxy iv nu. Så jag behöver bara pump sen bara skjuta i sg fan skapet. Varmt eller kallt vatten?
2013-05-23, 06:27
Medlem
Måste man ha bomull att filtrera i? Om man kör varmt vatten och skakar borde kulorna lösa upp sig eller om man tar ett kredit kort för då är de ju redan pulver. Jag ha 3 mgs pumpar. 3mls pumpar ska de stå
Senast redigerad av BreakYou 2013-05-23 kl. 06:33.
2013-05-23, 06:29
Medlem
bensbagilles avatar
Är det här for real så är det tamefan det bästa jag hört
Gå och lägg dig ist.
Senast redigerad av bensbagille 2013-05-23 kl. 06:33.
2013-05-23, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bensbagille
Är det här for real så är det tamefan det bästa jag hört
q
Ja men kan du svara på frågan kan jag köra iv med vatten 10 mg ? Måste jag har filter?
2013-05-23, 06:33
Medlem
bensbagilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
q
Ja men kan du svara på frågan kan jag köra iv med vatten 10 mg ? Måste jag har filter?

Gå och lägg dig och sov du är flöddrad som fan och ska skjuta oxy? det är ju inte direkt en lysande plan!
2013-05-23, 06:45
Medlem
Citat:
Gå och lägg dig och sov du är flöddrad som fan och ska skjuta oxy? det är ju inte direkt en lysande plan!

Nej men varan gått 8 h. Jaha men imorgon då måste jag filtrera skiten?
2013-05-23, 06:59
Medlem
bensbagilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
Nej men varan gått 8 h. Jaha men imorgon då måste jag filtrera skiten?

Gå och sov och googla dig fram i morgon.
Din stavning avslöjar att du är flöddrad.
Ska du skjuta googla fram ett svar, men att filtrera spelar kanske inte någon roll då det kan vara den sista nålen du sätter i armen om du tar den i ditt tillstånd. För man vet aldrig med dom där 2 drogerna tillsammans.
2013-05-23, 07:03
Medlem
Citat:
Gå och sov och googla dig fram i morgon.
Din stavning avslöjar att du är flöddrad.
Ska du skjuta googla fram ett svar, men att filtrera spelar kanske inte någon roll då det kan vara den sista nålen du sätter i armen om du tar den i ditt tillstånd. För man vet aldrig med dom där 2 drogerna tillsammans.

Väntar tills imorgon då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in