2013-05-22, 20:20
Medlem
Tja, fått iv injektioner med ketogan, oxynorm och morfin i 2 dagar pga en skada och jag fick alltid sobril till 30 mg.

Nu har jag 10 mg oxynorm + 30 mg oxyscand vid behov. 10 mg oxy oralt är inte mycket så frågan är om jag kan ta ett gäng xanor på de? Tog 5 mg xanor innom en timme så jag tänkte ta minst 5-10 mg xanor till. Under kvällen. Har både hög tolerans mot benz och opi så tror de E lungt, men tänkte iaf fråga ändå.

Mvh
Citera
2013-05-22, 20:27
Medlem
Stina-Linas avatar
Om jag ska ge Dej ett råd är det att aldrig överdosera för då försvinner effekten och Du får biverkningar. Se det istället så att den dos Du har ordinerad (förhoppningsvis) är bedömd att vara den Du ska ha.Om det inte räcker så tala med Din läkare,men höj aldrig dosen på läkemedel på egen hand.
Citera
2013-05-23, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Om jag ska ge Dej ett råd är det att aldrig överdosera för då försvinner effekten och Du får biverkningar. Se det istället så att den dos Du har ordinerad (förhoppningsvis) är bedömd att vara den Du ska ha.Om det inte räcker så tala med Din läkare,men höj aldrig dosen på läkemedel på egen hand.

Missbrukare emellan om dubfattarv
Citera
2013-05-23, 07:07
Medlem
Nu skulle jag iaf få 30 mg ocsscand på de 21 mg xanor haha
Citera
2013-05-23, 07:16
Medlem
Aja ska ju hem idag så får väl köra en 10 iv då ist
Citera
2013-05-23, 08:16
Medlem
Fick nyss 10 mg oxy oralt och 30 mg sobril. Dom andra 10orna sparar jag tills senare ikväll iv. Tror inte de händer något av de jag fick av dom nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in