Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
1/ mördaren som talar in i kameran, är det röda handskar han har ELLER är det blod?
2/ Ni skrev tidigare om bilkrock, hur börjar allt? Blev soldaten jagad av en bil? (orkar inte läsa igenom alla inlägg kommer ju ta mig minst två timmar)
3/ Man ser ju inte när soldaten blir attackerad eller hur?
Jag anser att gärningsmännen är offer för kriget i deras hemländer. Tänk vad hemskt att ta till ett sådant desperat agerande att man attackerar en oskyldig människa på öppen gata. Håller med det han säger, att varje dag bevittnar kvinnorna i hans land våld som England och USA gör mot hans samhälle. Cameron borde tänka längre än vad näsan sträcker sig. Man måste vara ordentligt trött och ej finna något hopp i situationen om man dödar en oskyldig människa. Ett otroligt desperat skrik efter hjälp. Lider med offret som blev attackerad på gatan men mina tankar går ÄVEN till mördaren. Fan inte lätt att bo i ett land där ett annat land (England) gör anspråk på ens territorium.
4/ Vilket land kom mördaren från?
1) Blod
2) Blå vauxhall körde rätt in i soldat som just lämnat baracken/grinden, två GM hoppade ut ur bilen, släpade honom ut på gatan och högg i honom med minst två långa köksknivar och en köttyxa "trying to butcher him" som ögonvittnet David sa till BBC och "taking body parts" som ögonvittnet James sa till ITV. David säger också att bägge GM hade BO upp mot muren först "i Thought they were helping him" men sedan insåg han att de högg honom i magen med en kniv.
3) Ser var? Det finns film som inte ligger på nätet då London MET har bett om att få alla bilder först (och med tanke på hur få bilder som dykt upp, kan de även ha fått det!)
4)
Född och uppvuxen som kristen i England. Konvertit till islam 2003, i England (GM med blodhänder). Så du kan sluta svamla om anspråk på territorium.