2013-05-23, 00:38
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Har missat ditt värdelösa inlägg.

ÄNNU värre att du tycker att den subban ska hyllas.

Ska hon hyllas för att hon pissade på sig och tog fram pistolen och sköt hejvilt kring sig?
Finns tusen andra sätt att få stopp på gärningsmännen, plus dom är mer värda levande än om de blir ihjälskjutna.

Bägge GM lever än och hon sköt en man som dragit pistol mot poliserna (en pistol som exploderade och tog av skyttens egna hand). Hon agerade helt korrekt. Endast sex skott sköts av två poliser.

Du har nog problem med att läsa innantill och ta till dig information.
Citera
2013-05-23, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Vet du vilket land mannen är ifrån? Menar han kriget i Somalien (som nu är ganska länge sedan) när han pratar om "detta händer i våra hemländer", tror du? Minns du vad upprinnelsen till att Amerikanska soldater åkte till Somalien var? Minns du vem som "vann" det kriget?

Andra oroshärdar i Afrika är ju nordafrika, där mannen så tydligt inte är ifrån, och Rwanda m.fl. Minns du varför dessa krig började och vilka det var som slogs med machetes?

Jag gav min TOLKNING av hans så kallade motiv, vad är era problem ? :S
Satt inte och försvarade handlingarna. Lättkränkta Flashbackare.
Citera
2013-05-23, 00:40
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMoog
Jag gav min TOLKNING av hans så kallade motiv, vad är era problem ? :S
Satt inte och försvarade handlingarna. Lättkränkta Flashbackare.

Så du kan inte svaret på nån av mina uppriktiga frågor?
Citera
2013-05-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Äre någons inlägg här som är värdelösa så är väl dina...

orkar inte slösa mer inlägg på dig
Blablabla ordbajsare.

OT: Finns det inga videoklipp/bilder på själva mordet etc? Så mycket folk i rörelse, men ingen video på själva gärningen. Konstigt.

Samt finns inga bevis på att han blev helt av med huvudet?
Citera
2013-05-23, 00:45
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Blablabla ordbajsare.

OT: Finns det inga videoklipp/bilder på själva mordet etc? Så mycket folk i rörelse, men ingen video på själva gärningen. Konstigt.

Samt finns inga bevis på att han blev helt av med huvudet?

Jag har frågat dig förut, vad kräver du för bevis? Om det är foto på det hela kan du kanske starta en ny tråd i gore med förfrågan, för här har vi redan radat upp olika nyhetskällor (både höger, vänster och på andra sidan Atlanten) och ögonvittnen som säger att huvudet skiljts från kroppen.

http://www.itv.com/news/story/2013-05-22/woolwich-police-incident/
Citat:
One person has been killed and two injured after armed police were called to an incident in which eyewitnesses said a man was beheaded. Prime Minister David Cameron has said there are strong indications the attack was terror related.
Citera
2013-05-23, 00:48
Medlem
TheFatControllers avatar
Citat:
Vet du vilket land mannen är ifrån? Menar han kriget i Somalien (som nu är ganska länge sedan) när han pratar om "detta händer i våra hemländer", tror du? Minns du vad upprinnelsen till att Amerikanska soldater åkte till Somalien var? Minns du vem som "vann" det kriget?

Läs denna tråd så hittar du snabbt flera skribenter som uttrycker att det är helt ok att urskiljningslöst döda 'muslimer' år ut och år in...varför skulle denne man vara klokare eller mer eftertänksam än dessa trådskribenter? Vad i hans beteende får dig att dra den slutsatsen?
Senast redigerad av TheFatController 2013-05-23 kl. 00:51.
Citera
2013-05-23, 00:49
Medlem
Citat:
Jag har frågat dig förut, vad kräver du för bevis? Om det är foto på det hela kan du kanske starta en ny tråd i gore med förfrågan, för här har vi redan radat upp olika nyhetskällor (både höger, vänster och på andra sidan Atlanten) och ögonvittnen som säger att huvudet skiljts från kroppen.
Jag har sett ett antal bilder och inte på en enda av dom syns det att huvudet är på något sätt avskilt.

Nyhetskällor överdriver gärna, personer på plats har inte tagit bilder ingenting..Ifall de nu verkligen hade huggit av hans huvud så hade de troligtvis tagit upp huvudet, skrytit mer och gått runt lite med det för att ännu mer stärka sin "åsikt". De var ju uppenbarligen väldigt kalla personer så då hade detta scenario varit mycket troligt.
Citera
2013-05-23, 00:51
Medlem
Kattafankens avatar
Soldaten och BOs namn: David Collins.

Detta kanske är en bild på honom. https://twitter.com/JamieLeeRoseS/status/337323833092616192
Citera
2013-05-23, 00:54
Medlem
1/ mördaren som talar in i kameran, är det röda handskar han har ELLER är det blod?

2/ Ni skrev tidigare om bilkrock, hur börjar allt? Blev soldaten jagad av en bil? (orkar inte läsa igenom alla inlägg kommer ju ta mig minst två timmar)

3/ Man ser ju inte när soldaten blir attackerad eller hur?

Jag anser att gärningsmännen är offer för kriget i deras hemländer. Tänk vad hemskt att ta till ett sådant desperat agerande att man attackerar en oskyldig människa på öppen gata. Håller med det han säger, att varje dag bevittnar kvinnorna i hans land våld som England och USA gör mot hans samhälle. Cameron borde tänka längre än vad näsan sträcker sig. Man måste vara ordentligt trött och ej finna något hopp i situationen om man dödar en oskyldig människa. Ett otroligt desperat skrik efter hjälp. Lider med offret som blev attackerad på gatan men mina tankar går ÄVEN till mördaren. Fan inte lätt att bo i ett land där ett annat land (England) gör anspråk på ens territorium.

4/ Vilket land kom mördaren från?
Citera
2013-05-23, 00:54
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Jag har sett ett antal bilder och inte på en enda av dom syns det att huvudet är på något sätt avskilt.

Länka gärna bilderna du har sett i denna tråd, om de nu skiljer sig från de redan länkade, där man inte kan urskilja huruvida huvudet är eller inte är avskilt från kroppen för man ser det inte alls.

Vilka bilder har du tittat på? Kör gärna direktlänk så att man slipper ladda nyhetssidors reklam.
Citera
2013-05-23, 00:58
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
1Jag anser att gärningsmännen är offer för kriget i deras hemländer. Tänk vad hemskt att ta till ett sådant desperat agerande att man attackerar en oskyldig människa på öppen gata. Håller med det han säger, att varje dag bevittnar kvinnorna i hans land våld som England och USA gör mot hans samhälle. Cameron borde tänka längre än vad näsan sträcker sig. Man måste vara ordentligt trött och ej finna något hopp i situationen om man dödar en oskyldig människa. Ett otroligt desperat skrik efter hjälp. Lider med offret som blev attackerad på gatan men mina tankar går ÄVEN till mördaren. Fan inte lätt att bo i ett land där ett annat land (England) gör anspråk på ens territorium.

Nej, det är inte ett dugg synd om GM.
Citera
2013-05-23, 00:59
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
1/ mördaren som talar in i kameran, är det röda handskar han har ELLER är det blod?

2/ Ni skrev tidigare om bilkrock, hur börjar allt? Blev soldaten jagad av en bil? (orkar inte läsa igenom alla inlägg kommer ju ta mig minst två timmar)

3/ Man ser ju inte när soldaten blir attackerad eller hur?

Jag anser att gärningsmännen är offer för kriget i deras hemländer. Tänk vad hemskt att ta till ett sådant desperat agerande att man attackerar en oskyldig människa på öppen gata. Håller med det han säger, att varje dag bevittnar kvinnorna i hans land våld som England och USA gör mot hans samhälle. Cameron borde tänka längre än vad näsan sträcker sig. Man måste vara ordentligt trött och ej finna något hopp i situationen om man dödar en oskyldig människa. Ett otroligt desperat skrik efter hjälp. Lider med offret som blev attackerad på gatan men mina tankar går ÄVEN till mördaren. Fan inte lätt att bo i ett land där ett annat land (England) gör anspråk på ens territorium.

4/ Vilket land kom mördaren från?

1) Blod

2) Blå vauxhall körde rätt in i soldat som just lämnat baracken/grinden, två GM hoppade ut ur bilen, släpade honom ut på gatan och högg i honom med minst två långa köksknivar och en köttyxa "trying to butcher him" som ögonvittnet David sa till BBC och "taking body parts" som ögonvittnet James sa till ITV. David säger också att bägge GM hade BO upp mot muren först "i Thought they were helping him" men sedan insåg han att de högg honom i magen med en kniv.

3) Ser var? Det finns film som inte ligger på nätet då London MET har bett om att få alla bilder först (och med tanke på hur få bilder som dykt upp, kan de även ha fått det!)

4) Född och uppvuxen som kristen i England. Konvertit till islam 2003, i England (GM med blodhänder). Så du kan sluta svamla om anspråk på territorium.
Senast redigerad av Kattafanken 2013-05-23 kl. 01:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in