2013-05-23, 00:24
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Förklara gärna. Menar du dumjäveln som stod och konversera lite med mördaren? Jaha?

Räddade hon livet på någon eller vad har jag missat? Hon borde snarare få sig en lavett för att hon lägger näsan i blött. Kunde ha kostat subban livet.

Är du inte läskunnig? läs om och läs rätt...
Citera
2013-05-23, 00:29
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMoog
Det han menade var att deras länder blir attackerade av amerikanska & brittiska soldater och det som hände då händer varje dag i deras hemländer. Du ser ingen koppling att de attackerade just en soldat ?

Va fint av dig att ta parti för dom stackars idioterna som blivit hjärntvättade av dödssekten islam!

Där islam råder lever alla människor under tyranni, islam måste krossas överallt.
Citera
2013-05-23, 00:30
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isildur112
Ja det hade jag MVG i skolan. Okej med det resonemanget kan du hugga ner någon med machete för att någon annan gjorde det från början.

Det går tydligen utför med utbildningen sen vi införde "godkänt" betygen. Jag klankar alltså ned på folk i tråden som använt ordet.
Citera
Medlem
TheFatControllers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Så din teori är att motivet är.... Vad?

Att det brinner i Syrien?

http://www.itv.com/news/update/2013-05-22/exclusive-video-man-with-bloodied-hands-speaks-at-woolwich-scene/

"in our country our women see this every day"
"remove your governments"
"by allah we will never stop fighting you" etc etc

Ursäkta, men jag måste ifrågasätta skärpan på din slutledningsförmåga här. Detta är trots allt ABoK.
Citera
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Det han menade var att deras länder blir attackerade av amerikanska & brittiska soldater och det som hände då händer varje dag i deras hemländer. Du ser ingen koppling att de attackerade just en soldat ?

Haha så du menar att brittiska soldater hoppar på en ensam stackars muslim och skär huvudet av honom var snäll och ta fram rapporter på det!
Citera
2013-05-23, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Va fint av dig att ta parti för dom stackars idioterna som blivit hjärntvättade av dödssekten islam!

Där islam råder lever alla människor under tyranni, islam måste krossas överallt.

Hörrö, vadå ta parti ? Jag förklarade för pungskallen vad deras motiv var, inget mer.
Citera
2013-05-23, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Läste du ens artikeln i länken?
Ja det gjorde jag. Berätta gärna vad mer hon gjorde? Kollade andningen på en halshuggen person?
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Är du inte läskunnig? läs om och läs rätt...
Är du trög eller? Det är du som har lässvårigheter. För andra gången FÖRKLARA DIG gärna!
Citera
2013-05-23, 00:32
Medlem
Kattafankens avatar
ITV intervjuar mannen som gjorde "Intervjun" med den ene GM

Man who filmed Woolwich video: I was not afraid
http://www.itv.com/news/update/2013-05-22/man-who-filmed-woolwich-video-i-was-not-afraid/

Citat:
The man, who wished to remain anonymous, said the bloodied man came straight for him when he saw he was filming and told him he was not under threat.

He said he was told: "No, no, no - it's cool, I just want to talk to you."

He was initially a little scared but soon realised he would be ok, he explained.

He said the man could have escaped but wanted to explain why he had carried out his actions.

Helt tydligt att videon och det faktum att de gick runt så länge var för att de ville ha vittnen och ville att detta skulle synas på nyheterna.

Synd som sagt, att vi inte hittat hans oredigerade film ännu.
Citera
2013-05-23, 00:33
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ja det gjorde jag. Berätta gärna vad mer hon gjorde? Kollade andningen på en halshuggen person?

Är du trög eller? Det är du som har lässvårigheter. För andra gången FÖRKLARA DIG gärna!

Är du trög ditt jävla kioskmongo, du har grava lässvårigheter, JAG HAR REDAN SKRIVIT ATT DET ÄR POLISKVINNAN JAG MENAR... alla som svarat verkar ha förståt utom du
Citera
2013-05-23, 00:35
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Hörrö, vadå ta parti ? Jag förklarade för pungskallen vad deras motiv var, inget mer.

Vet du vilket land mannen är ifrån? Menar han kriget i Somalien (som nu är ganska länge sedan) när han pratar om "detta händer i våra hemländer", tror du? Minns du vad upprinnelsen till att Amerikanska soldater åkte till Somalien var? Minns du vem som "vann" det kriget?

Andra oroshärdar i Afrika är ju nordafrika, där mannen så tydligt inte är ifrån, och Rwanda m.fl. Minns du varför dessa krig började och vilka det var som slogs med machetes?
Citera
2013-05-23, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Är du trög ditt jävla kioskmongo, du har grava lässvårigheter, JAG HAR REDAN SKRIVIT ATT DET ÄR POLISKVINNAN JAG MENAR... alla som svarat verkar ha förståt utom du
Har missat ditt värdelösa inlägg.

ÄNNU värre att du tycker att den subban ska hyllas.

Ska hon hyllas för att hon pissade på sig och tog fram pistolen och sköt hejvilt kring sig?
Finns tusen andra sätt att få stopp på gärningsmännen, plus dom är mer värda levande än om de blir ihjälskjutna.
Citera
2013-05-23, 00:38
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Har missat ditt värdelösa inlägg.

ÄNNU värre att du tycker att den subban ska hyllas.

Ska hon hyllas för att hon pissade på sig och tog fram pistolen och sköt hejvilt kring sig?
Finns tusen andra sätt att få stopp på gärningsmännen, plus dom är mer värda levande än om de blir ihjälskjutna.

Äre någons inlägg här som är värdelösa så är väl dina...

orkar inte slösa mer inlägg på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in