I nuläget är jag singel, men mitt ex kallade jag oftast för hennes namn/förkortning av hennes namn som de flesta andra också gjorde. Om det var något annat så var det typ "hörru".
Kan ha hänt att jag sa hjärtat, men det var rätt sällsynt då det känns så krystat med gulliga smeknamn för mig.
Åfan, "lilla söta bumsipums", "pluttsnuttgulligull" etc är så jävla krystat och nästan nedlåtande. Sånt säger man till hundvalpar?
Sötnos är det första och kanske även det bästa då "nos" plockas ut och används till allt så hon kanske börjar dagen som sötnos sen är hon surnos sen är hon klantnos sen är kåtnos sen är tröttnos osv osv.
Nu är jag singel men smeknamn brukar jag komma på hundratals och kör helt enkelt på tills jag hittar något hon verkligen ogillar om man nu är på det humöret och är det ett gulligt smeknamn som får fäste så brukar det vara för att det kom spontant.
brukar kalla min för sötnos, ängel och gullet men säger i regel bara att jag älskar henne jättemycket denna tjej gillar verkligen att jag visar min kärlek
Sessan för hon är min Prinsessa. Käns dock konstigt?? Att gå runt o kalla henne Prinsessan på staden?
Där känns Sessan normalare för mig som säger det iaf o hon klagar aldrig
Egentligen en listtråd som inte passar i R&S, men eftersom ämnet har med relationer och samlevnad att göra låter jag tråden leva. Har raderat x antal inlägg som bara listat smeknamn. Förklara gärna varför ni använder smeknamnen ni använder.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!