2013-05-22, 09:45
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biotope
I nuläget är jag singel, men mitt ex kallade jag oftast för hennes namn/förkortning av hennes namn som de flesta andra också gjorde. Om det var något annat så var det typ "hörru".

Kan ha hänt att jag sa hjärtat, men det var rätt sällsynt då det känns så krystat med gulliga smeknamn för mig.
Åfan, "lilla söta bumsipums", "pluttsnuttgulligull" etc är så jävla krystat och nästan nedlåtande. Sånt säger man till hundvalpar?
Citera
2013-05-22, 10:50
Medlem
Galvestonens avatar
Lilla hora, hora, slyna, etc...varför? Därför att hon är min hora, slyna etc.
Citera
2013-05-22, 15:01
Bannlyst
Sliddjuret. Det gäller alla flickvänner jag haft
Citera
2013-05-22, 15:13
Bannlyst
Sötnos är det första och kanske även det bästa då "nos" plockas ut och används till allt så hon kanske börjar dagen som sötnos sen är hon surnos sen är hon klantnos sen är kåtnos sen är tröttnos osv osv.
Nu är jag singel men smeknamn brukar jag komma på hundratals och kör helt enkelt på tills jag hittar något hon verkligen ogillar om man nu är på det humöret och är det ett gulligt smeknamn som får fäste så brukar det vara för att det kom spontant.
Citera
2013-05-22, 16:20
Medlem
babe : vardagligt
Sleepyhead: när hon är sömnig
bitch: när hon är en bitch
Citera
2013-05-22, 18:11
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Med betoning på haft?
Citera
2013-05-22, 23:22
Medlem
bunjackens avatar
brukar kalla min för sötnos, ängel och gullet men säger i regel bara att jag älskar henne jättemycket denna tjej gillar verkligen att jag visar min kärlek
Citera
2013-05-23, 01:38
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Min pojk hade fått en smäll om han sa det...
Citera
2013-05-23, 01:50
Medlem
CocaCarolas avatar
Han kallar mig antigen gullet, älskling eller Sexy motherfucker of doom
Citera
2013-05-23, 02:06
Medlem
locmans avatar
Sessan för hon är min Prinsessa. Käns dock konstigt?? Att gå runt o kalla henne Prinsessan på staden?
Där känns Sessan normalare för mig som säger det iaf o hon klagar aldrig

winwin
Citera
2013-05-23, 12:53
Medlem
Fina Gubbens avatar
Egentligen en listtråd som inte passar i R&S, men eftersom ämnet har med relationer och samlevnad att göra låter jag tråden leva. Har raderat x antal inlägg som bara listat smeknamn. Förklara gärna varför ni använder smeknamnen ni använder.

/Mod
Citera
2013-05-23, 14:24
Medlem
Vardagligt till tjejer säger jag nog plutt, lillen etc vet inte varför ingen som tagit illa upp än iaf

Om jag har flickvän så är de nog snygging, älskling, om vi små bråkar blir de nog tönt, fjant, om vi stor bråkar så ingenting :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in