2013-11-02, 02:45
  #11425
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DageN
Tänkte öppna lite spelarpaket, i lugn och ro.
Är det någon som vill kolla eller sover alla?

5 tittare räcker.
JAG VILL SE!!
Citera
2013-11-02, 02:48
  #11426
Medlem
Ceets avatar
Börjat lira med sturridge igen, då jag inte riktigt fick till det med jovetic. Efter jag bytte in Sture istället så vann jag åtta raka matcher, tänker nog aldrig byta bort han igen..
Citera
2013-11-02, 02:55
  #11427
Medlem
http://sv.twitch.tv/dagenflashbackut
länk till streamen.

Kommer öppna 80+ Premium Gold packs.

I lagom takt.
Kom igen nu, lite tur vore bra!
Citera
2013-11-02, 02:56
  #11428
Avslutad
Fick precis möta ett lag med Ibarbo - Muriel som anfallare. tråkigaste matchen någonsin, jag vinner bollinnehavet med 60-40 och förlorar med 1-0. Såfort han fick bollen så försökte han lobba fram den till den duon.

Testade Walcott med, en riktig besvikelse! 96 i pace men känns som 76...
Citera
2013-11-02, 03:00
  #11429
Medlem
Vad tror ni priserna på legender landar på? En mille för de bästa?

Funderar på att sälja bilen och köpa coins till detta: http://www.futhead.com/14/squads/1978739/
Citera
2013-11-02, 03:03
  #11430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Vad tror ni priserna på legender landar på? En mille för de bästa?

Funderar på att sälja bilen och köpa coins till detta: http://www.futhead.com/14/squads/1978739/
tror faktiskt priserna kommer vara billigare än vad de flesta tror, precis som vid TOTS förra året. Pele och gänget kommer dock kosta nått så in i helvete, men Ljungberg och Larsson som jag ska köpa tror jag inte blir allt för dyra. (kanske larsson isf då alla celticnissar vill ha honom)
Citera
2013-11-02, 03:18
  #11431
Medlem
antonaugustssons avatar
Hur är Alaba på denna upplaga av fifa?
Citera
2013-11-02, 03:26
  #11432
Medlem
Razouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutumba
Hur gick Cechs mål till? Hoppas han gått upp på hörnan sista minuten eller var det straffar?

Kör alltid straffar med målvakten.
Citera
2013-11-02, 03:37
  #11433
Medlem
megaman9s avatar
Man är offecielt sämst i världen på fifa 14 när man inte klarar av att gå upp i division 1 med zlatan i laget. (Ja, vi talar om mig)
Citera
2013-11-02, 08:57
  #11434
Medlem
Bytte igår från:

http://www.futhead.com/14/squads/1981941/

Till:

http://www.futhead.com/14/squads/1981941/

Vad tycker ni? Tycker att Neymar IF är överskattad, Robben var skönare att lira med. Pato är dock grym och bättre än Lewa som var alldeles för seg.. Backlinjen i Bundesliga var för usel och Thiago Silva och Luiz är oslagbara. Schweini var långsam även om Gündogan var skön så fungerar brassemittfältet bättre. Några ändringar ni tycker jag ska göra?


SNÄLLA NÅGON svara den här gången, aldrig någon som vill kommentera mina lag
Citera
2013-11-02, 09:23
  #11435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
Bytte igår från:

http://www.futhead.com/14/squads/1981941/

Till:

http://www.futhead.com/14/squads/1981941/


Vad tycker ni? Tycker att Neymar IF är överskattad, Robben var skönare att lira med. Pato är dock grym och bättre än Lewa som var alldeles för seg.. Backlinjen i Bundesliga var för usel och Thiago Silva och Luiz är oslagbara. Schweini var långsam även om Gündogan var skön så fungerar brassemittfältet bättre. Några ändringar ni tycker jag ska göra?


SNÄLLA NÅGON svara den här gången, aldrig någon som vill kommentera mina lag

Det är ju samma lag.
Citera
2013-11-02, 09:50
  #11436
Medlem
Bästa LM i Serie A och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in