Börjat lira med sturridge igen, då jag inte riktigt fick till det med jovetic. Efter jag bytte in Sture istället så vann jag åtta raka matcher, tänker nog aldrig byta bort han igen..
Fick precis möta ett lag med Ibarbo - Muriel som anfallare. tråkigaste matchen någonsin, jag vinner bollinnehavet med 60-40 och förlorar med 1-0. Såfort han fick bollen så försökte han lobba fram den till den duon.
Testade Walcott med, en riktig besvikelse! 96 i pace men känns som 76...
tror faktiskt priserna kommer vara billigare än vad de flesta tror, precis som vid TOTS förra året. Pele och gänget kommer dock kosta nått så in i helvete, men Ljungberg och Larsson som jag ska köpa tror jag inte blir allt för dyra. (kanske larsson isf då alla celticnissar vill ha honom)
Vad tycker ni? Tycker att Neymar IF är överskattad, Robben var skönare att lira med. Pato är dock grym och bättre än Lewa som var alldeles för seg.. Backlinjen i Bundesliga var för usel och Thiago Silva och Luiz är oslagbara. Schweini var långsam även om Gündogan var skön så fungerar brassemittfältet bättre. Några ändringar ni tycker jag ska göra?
SNÄLLA NÅGON svara den här gången, aldrig någon som vill kommentera mina lag
Vad tycker ni? Tycker att Neymar IF är överskattad, Robben var skönare att lira med. Pato är dock grym och bättre än Lewa som var alldeles för seg.. Backlinjen i Bundesliga var för usel och Thiago Silva och Luiz är oslagbara. Schweini var långsam även om Gündogan var skön så fungerar brassemittfältet bättre. Några ändringar ni tycker jag ska göra?
SNÄLLA NÅGON svara den här gången, aldrig någon som vill kommentera mina lag