2013-11-01, 16:39
  #11281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Hittar inte Mollo(LM) när jag försökte bygga detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/1943567/. Har ni förslag på någon annan spelare som jag kan använda istället för Mollo? Har max 10k att lägga på spelaren.
http://www.futhead.com/14/players/5436/romain-alessandrini/
Citera
2013-11-01, 16:43
  #11282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Senaste 30 matcherna:

LW Reus (23 mål, 11 assist)
ST Auba (31 mål, 14 assist)
RW Kuba (19 mål, 6 assist)

CM Iniesta (5 mål, 6 assist)
CM Xavi (7 mål, 9 assist)
CDM Yaya (4 mål, 8 assist)

VB Jordi Alba (1 mål, 2 assist)
MB Kolo (0 mål, 2 assist)
MB Kompany (2 mål, 2 assist)
HB Dani Alves (0 mål, 4 assist)

MV Cech (2 mål, 0 assist)

Bästa laget jag spelat med, stormar upp i serierna nu.

Hur gick Cechs mål till? Hoppas han gått upp på hörnan sista minuten eller var det straffar?
Citera
2013-11-01, 16:48
  #11283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaz
http://www.futhead.com/14/players/5436/romain-alessandrini/

Tack så mycket deltaz.
Citera
2013-11-01, 16:53
  #11284
Medlem
htsolna08s avatar
Jag fick en daily gift idag :O

500 coins dock :/
Citera
2013-11-01, 16:55
  #11285
Medlem
Hur får man en spelare att ta emot passningen istället för o HOPPA ÖVER den? Hänt mig ett par gånger i BRA lägen som jag passat en spelare och idioten står där som om han inte var passad... Hänt mig speciellt med Valbuena :S Helt avgörande lägen som gjort att jag förlorar matcher...

(om jag tagit emot passen skulle det säkert kunnat vara mål=fördel mig.. Men när idioterna hoppar över så går den till motståndaren o dom kontrar=fördel motståndaren )

Åt helvete med detta spel idag... -.-
Citera
2013-11-01, 16:59
  #11286
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Hur får man en spelare att ta emot passningen istället för o HOPPA ÖVER den? Hänt mig ett par gånger i BRA lägen som jag passat en spelare och idioten står där som om han inte var passad... Hänt mig speciellt med Valbuena :S Helt avgörande lägen som gjort att jag förlorar matcher...

(om jag tagit emot passen skulle det säkert kunnat vara mål=fördel mig.. Men när idioterna hoppar över så går den till motståndaren o dom kontrar=fördel motståndaren )

Åt helvete med detta spel idag... -.-

Du håller inne LB
Citera
2013-11-01, 16:59
  #11287
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Någon som kan göra ett skönt lag för 260k? I antingen 4-3-2-1 eller 4-3-3 (4), allt förutom ett LIGA BBVA lag tack
Skulle uppskattas

http://www.futhead.com/14/squads/1954557/
Citera
2013-11-01, 17:06
  #11288
Medlem
antonaugustssons avatar
Fan vad bra Asamoah, Muller och Mandzukic är, riktigt prisvärda spelare!
Citera
2013-11-01, 17:09
  #11289
Medlem
DarthDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Det är självklart att det märks.
Hög positioning så finns dina spelare oftare på rätt plats i straffområdet.
Hög vision leder till riktigt smarriga passningar.
Hög aggro så är spelaren riktigt hungrig på bollen och i närkamper.
Hög på brytningar så är det en lek att plocka bollen från motståndaren.

Så klart måste det finnas en balans mellan alla olika stats för att spelaren ska göra sitt jobb bra.
Och vissa spelare är riktigt urk även fast de är bra på pappret.
¨

Positionering har jag själv märkt av faktiskt och tycker att den är nödvändig. Men angående vision, menar du att precisionen i en passning blir bättre av hög vision? Vad är i så fall viktigast, kort/långpass eller vision? Aggressivitet gör det enklare att vinna typ 50/50 dueller? Är det rentav så att aggressivitet kan väga upp dålig styrka?
Citera
2013-11-01, 17:14
  #11290
Medlem
EySanchezs avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1955180/ någon som testat IF Tosic ännu?
Citera
2013-11-01, 17:31
  #11291
Medlem
antonaugustssons avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1924693/ 8 raka vinster med detta laget. Funkar riktigt bra. Riktigt besviken på Aubameyang dock, han har endast gjort 2 mål.
Citera
2013-11-01, 17:32
  #11292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Fan vad bra Asamoah, Muller och Mandzukic är, riktigt prisvärda spelare!
Du glömde elia, med ett hunter kort på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in