2013-11-02, 01:57
  #11413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Höger bänk.

Tro mig, jag har testat honom som både LM och LW och säkert lirat 100 matcher med honom totalt.
Vill verkligen gilla honom, men det går inte. Får inte ut nånting från honom.

Spara 100k och köp Elia!
Sluta! Jag sålde nyss Elia och köpte Reus
Citera
2013-11-02, 02:06
  #11414
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Höger bänk.

Tro mig, jag har testat honom som både LM och LW och säkert lirat 100 matcher med honom totalt.
Vill verkligen gilla honom, men det går inte. Får inte ut nånting från honom.

Spara 100k och köp Elia!
Varför tycker du inte om honom?
Citera
2013-11-02, 02:09
  #11415
Medlem
Möjligt att fixa ett 41212 innehållandes Schurrle, T. Silva och Di Maria? 300k att tillgå.
Citera
2013-11-02, 02:11
  #11416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Varför tycker du inte om honom?

Hans passningar är okej, dribblingar okej 4* skills och WF vilket är bra - Men! Han lider av Hulk-Syndromet.

Det är så oerhört svårt att få med honom i spelet, och när han väl får bollen så känns han så sjukt sluggish. Skotten är sämst och hans pace känns som 75.

Om du spelat med Hulk på FIFA 13 så vet du vad jag snackar om.
Citera
2013-11-02, 02:19
  #11417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Möjligt att fixa ett 41212 innehållandes Schurrle, T. Silva och Di Maria? 300k att tillgå.
prova
http://www.futhead.com/14/squads/1978017/
__________________
Senast redigerad av GummiSkrot 2013-11-02 kl. 02:22.
Citera
2013-11-02, 02:24
  #11418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Möjligt att fixa ett 41212 innehållandes Schurrle, T. Silva och Di Maria? 300k att tillgå.
http://www.futhead.com/14/squads/1978114/

En grund iaf? Du kanske har kommit lika långt själv

Torres går väl att byta ut mot vem som helst i BPL om jag inte tänker helt fel..
Citera
2013-11-02, 02:28
  #11419
Medlem
megaman9s avatar
Tips ifall ni vill få ego boost och vinna oändligt med matcher.

Köp er favorit guld spelare, helst så bra som möjligt (Typ Zlatan). Sen köper ni silver spelare från samma liga/nation som han. Efter det fyller ni bänken med 46-49 ratade brons-spelare och börjar köra singel games. Ni kommer möta folk med silverlag bara då den går efter ratingen
Citera
2013-11-02, 02:37
  #11420
Medlem
antonaugustssons avatar
Spänningen är lika stor efter varje match när man ska få veta vilken/vilka spelare som är skadade......
Citera
2013-11-02, 02:39
  #11421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Spänningen är lika stor efter varje match när man ska få veta vilken/vilka spelare som är skadade......
Då spelar du dom med för låg kondition antagligen?
Citera
2013-11-02, 02:41
  #11422
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Då spelar du dom med för låg kondition antagligen?
Nepp. Har alltid minst två skadade spelare efter varje match. Spelar aldrig under 90 i kondition
Citera
2013-11-02, 02:43
  #11423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Nepp. Har alltid minst två skadade spelare efter varje match. Spelar aldrig under 90 i kondition
Hm, konstigt.. Jag får endast skador när det blir förlängning i matcher (Cuper/kompisar) eller när jag spelar under 90 i kondition.
Citera
2013-11-02, 02:43
  #11424
Medlem
Tänkte öppna lite spelarpaket, i lugn och ro.
Är det någon som vill kolla eller sover alla?

5 tittare räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in