Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Varför tycker du inte om honom?
Hans passningar är okej, dribblingar okej 4* skills och WF vilket är bra - Men! Han lider av Hulk-Syndromet.
Det är så oerhört svårt att få med honom i spelet, och när han väl får bollen så känns han så sjukt sluggish. Skotten är sämst och hans pace känns som 75.
Om du spelat med Hulk på FIFA 13 så vet du vad jag snackar om.