Chilla mannen, det är ju ett demo bara!! Kanske blir bättre när riktigt spelet kommer. Första situationen tycker att du får räkna med att inte få frispark, andra situationen är dock solklar frispark såklart. Men man kan inte räkna med att "alltid" få frispark, det är ett spel!
Jag är trög, men vart laddar man ner DEMOT nånstans? Laddar bara ner demo OCH SÅNT en gång per år(Fifa). PS3!
Gå in på playstation store (heter det så? lirar xbox så vet inte riktigt, men där man laddar ner spel) och sök på EA Sports så bör demot finnas på sida ett eller två.