2013-09-14, 17:49
  #1525
Medlem
Någon som har bra tradingtips till en nybörjare? Har 6k och försöker sälja allt jag har och bygga ihop ett billigt lag. Men vill komma på något tradingtips som jag kan försöka med.
Citera
2013-09-14, 17:54
  #1526
Medlem
lol vad många det är som kör metoden där man biddar 300 coins på 76+ rated skitspelare ---> +4 coins per discard. har man tur så lyckas man bidda på en spelare på 59e minuten
Citera
2013-09-14, 17:59
  #1527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
lol vad många det är som kör metoden där man biddar 300 coins på 76+ rated skitspelare ---> +4 coins per discard. har man tur så lyckas man bidda på en spelare på 59e minuten
Helt sinnes. Man skulle ju tjäna bättre på att vara en slavarbetare i Afrika o sen köpa packs för skiten.
Citera
2013-09-14, 18:03
  #1528
Bannlyst
http://www.futhead.com/14/players/8374/hong-jeong-ho/
Vad tror ni att den krabaten kan gå för vid release? Han har nämligen gått till Augsburg i Bundesliga. Utöver det så har han 80 pace, 91 strength och är 186 cm lång samt silver.
50K+ tror jag... Jag fick han för 7k
Vad tror ni han kommer att få för?
Citera
2013-09-14, 18:03
  #1529
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Någon som kan fixa ihop ett La liga non rare 4231(2)?

http://www.futhead.com/14/squads/262561/ slängde ihop ett lag fort, finns Nosa som CAM annars, om du vill peta upp Pabon som ST. Finns massor av andra CDMs också.

Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bgJ486o7nJWDVs3

Får väl välkomna nyförvärvet Piszcek till klubben! Känns som en ganska bra investering, enda snabba högerbacken i Bundes, som även är väldigt nickstark! Förövrigt så känns alla dem spelarna som bra investeringar, Lewan har höjts med 9k redan.

Vi slår på stort direkt Kör 4231 (2) jag med Kändes väldigt välbalanserat på demot.
Citera
2013-09-14, 18:07
  #1530
Medlem
btw, någon som vet när man fick sin daily gift? var det 02:00 eller?
Citera
2013-09-14, 18:10
  #1531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
http://www.futhead.com/14/players/8374/hong-jeong-ho/
Vad tror ni att den krabaten kan gå för vid release? Han har nämligen gått till Augsburg i Bundesliga. Utöver det så har han 80 pace, 91 strength och är 186 cm lång samt silver.
50K+ tror jag... Jag fick han för 7k
Vad tror ni han kommer att få för?
Han är ju inte svart 25k tror jag, då han saknar lite höjd.
Citera
2013-09-14, 18:19
  #1532
Medlem
Fick ihop 5k när jag sålde spelarna i mina 5 startpaket. Fick Bendtner(!) som är värd att nämnas, givetvis satsar jag på honom. Har börjat trejda lite nu och vill ha minst 10k innan jag gör mitt första lag. Några tips på hur jag ska göra för att snabbast få ihop detta?
Citera
2013-09-14, 18:24
  #1533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez


Vi slår på stort direkt Kör 4231 (2) jag med Kändes väldigt välbalanserat på demot.
Självklart, vad finns det att vänta på?
Citera
2013-09-14, 18:38
  #1534
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Helvete grabbar, inte lagt ner mycket tid allt på skiten än men har redan fixat ihop så jag har David silva, 3 Mkhtariyans, Cazorla, 3 eders, podolski, nani och lite annat. Om jag säljer allt just nu har jag ungefär 100k skulle jag tippa, men jag tror jag säljer allt och köper lag imorgon när jag har tid.

Priserna på spelarna kommer bara fortsätta höjas till starten, så man kan lika gärna köpa sitt lag nu som då.

Till alla nybörjare, SITT INTE och håll på coins nu, utan lägg alla era coins på spelare. Vilken spelare ni än köper nu i princip kommer stiga markant, så sitt inte och håll på era coins för ert eget bästa!

Funderar på att bygga mitt första lag runt Lewandowski och company, vad tycker ni? Lewan känns som en kung i år med sina dubbla 4* och nu är ju inte pace lika viktigt
Citera
2013-09-14, 18:39
  #1535
Medlem
Har investerat i två stycke Jovetic och en Paulinho. Hoppas på att de ökar rejält i pris de kommande dagarna.
Citera
2013-09-14, 18:41
  #1536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Helvete grabbar, inte lagt ner mycket tid allt på skiten än men har redan fixat ihop så jag har David silva, 3 Mkhtariyans, Cazorla, 3 eders, podolski, nani och lite annat. Om jag säljer allt just nu har jag ungefär 100k skulle jag tippa, men jag tror jag säljer allt och köper lag imorgon när jag har tid.

Priserna på spelarna kommer bara fortsätta höjas till starten, så man kan lika gärna köpa sitt lag nu som då.

Till alla nybörjare, SITT INTE och håll på coins nu, utan lägg alla era coins på spelare. Vilken spelare ni än köper nu i princip kommer stiga markant, så sitt inte och håll på era coins för ert eget bästa!

Funderar på att bygga mitt första lag runt Lewandowski och company, vad tycker ni? Lewan känns som en kung i år med sina dubbla 4* och nu är ju inte pace lika viktigt

Jag har cirka 6k och funderar på att köpa någon spelare och sedan sälja han när det är release. Men problemet är att man inte vet om spelaren kommer öka i pris. Har du förslag på någon jag kan köpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in