Hittar verkligen inget och bygga som första lag,funderar på att bygga ett lag runt någon jag får i pack.
Jag heller inte hittat något. Funderar på något med Payet eller Shaqiri mrn hittar inget. BTW så har chem ändrats. Nation+Stronglink kontrar inte två deadlinks längre
Hur det kommer fungera? Mja, du loggar in på webappen, och pang, där har du dina guldpack - redo för att öppnas. Packen innehöll dock bara spelare förra året. Alltså inga consumables, tränare etc.