2013-09-11, 18:22
  #913
Medlem
Knugen37s avatar
Hur mycket tror ni att det här laget kommer att kosta?

http://www.futhead.com/14/squads/80131/
Citera
2013-09-11, 18:22
  #914
Bannlyst
Hur kommer ni att köra? Bomba pack första dagen eller jobba er upp alá RTG style?
Citera
2013-09-11, 18:23
  #915
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Hur mycket tror ni att det här laget kommer att kosta?

http://www.futhead.com/14/squads/80131/
Runt 150k första dagarna.
Citera
2013-09-11, 18:26
  #916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Hur kommer ni att köra? Bomba pack första dagen eller jobba er upp alá RTG style?

Bomba packa ala ivrig sjuåring på julafton.
Citera
2013-09-11, 18:30
  #917
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Runt 150k första dagarna.

Aha tack.

Hittar verkligen inget och bygga som första lag,funderar på att bygga ett lag runt någon jag får i pack.
Citera
2013-09-11, 18:30
  #918
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Bomba packa ala ivrig sjuåring på julafton.
Samma här!
Citera
2013-09-11, 18:35
  #919
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Aha tack.

Hittar verkligen inget och bygga som första lag,funderar på att bygga ett lag runt någon jag får i pack.
Jag heller inte hittat något. Funderar på något med Payet eller Shaqiri mrn hittar inget. BTW så har chem ändrats. Nation+Stronglink kontrar inte två deadlinks längre

http://www.futhead.com/14/squads/194188/ Vad skulle detta kunna kosta efter en månad eller två?
__________________
Senast redigerad av SaltaSupreme 2013-09-11 kl. 18:40.
Citera
2013-09-11, 18:52
  #920
Medlem
fy fucking jävla fan vad domaren är usel !
Citera
2013-09-11, 18:56
  #921
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Japp, det stämmer.

Hur det kommer fungera? Mja, du loggar in på webappen, och pang, där har du dina guldpack - redo för att öppnas. Packen innehöll dock bara spelare förra året. Alltså inga consumables, tränare etc.

Hur många packs snackar vi om?
Citera
2013-09-11, 19:04
  #922
Medlem
Bruunkens avatar
Men satan vad Diamanti ser underbar ut, vilka stats. Om inte han är så dyr i början så måste jag göra ett lag med honom. http://www.futhead.com/14/players/3041/alessandro-diamanti/
Citera
2013-09-11, 19:15
  #923
Medlem
hur tar man bollen från någon ?
Citera
2013-09-11, 19:16
  #924
Bannlyst
Jag är trög, men vart laddar man ner DEMOT nånstans? Laddar bara ner demo OCH SÅNT en gång per år(Fifa). PS3!
__________________
Senast redigerad av KentSvensson 2013-09-11 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in