2013-10-09, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Herre jösses, hur skrapa du ihop så mycket coins?

Spelaspela, köpte points för 360 kronor, fick Casillas, balotelli, cazorla sen andra spelare som va värda 5-10k
Citera
2013-10-09, 03:08
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Herre jösses, hur skrapa du ihop så mycket coins?
Det är ju inte mycket? Özil + 150k är ju ungefär 250k.
Citera
2013-10-09, 04:39
Medlem
Är det bara jag som inte kan göra mål längre? Det känns helt omöjligt att dribbla och passa sig förbi motståndarna, jag åker bara på mål från inlägg. :s
Citera
2013-10-09, 05:52
Medlem
Bjuder på ett 50k BPL lag http://www.futhead.com/14/squads/1040734/

Pma gärna om ni testar =)
Citera
2013-10-09, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Letar efter en beast till striker till mitt PL lag. Funderar på Lukaku och Benteke. Vem skulle ni välja?

Wilfred Bony über alles!
Citera
2013-10-09, 06:37
Medlem
SEBBEv2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Letar efter en beast till striker till mitt PL lag. Funderar på Lukaku och Benteke. Vem skulle ni välja?

Nu ska vi se,, Hittade inte var jag skulle starta min egna tråd så ska bara informera om att detta ej är något citat utan ett rop på hjälp skulle man kunna säga Klistrar in en "konfundersam" fråga å hoppas på att det är ok ?

Fifa 14 Ps3

Tjena är ganska ny på spelet fifa 14 (Ps3). Så min fråga till den som kan är varför kan jag inte spela online mot mina vänner här i GBG fast mot andra Online ??? Hmmmm??

HJÄLP... M.v.h Sebbe
Citera
2013-10-09, 08:14
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Byt Peluso mot Bonucci på direkten tycker jag och sen framöver byter du Gamberini mot Mexes och sätter in Abbiati i mål!
Alright! =) Tusen tack.
Citera
2013-10-09, 09:54
Medlem
HestDrickaColas avatar
IF Milito går för 15k? Sjukaste statsen någonsin ju.
Citera
2013-10-09, 10:14
Medlem
psonbs avatar
bästa backparet i ligue 1 något tips?
Har alex och silva nu men tycker inte riktigt om alex så någon bra till silva eller andra alternativ?

den som är sugen får gärna försöka sätta ihop ett hybrid lag med zlatan, cavani och lucas också
Citera
2013-10-09, 10:22
Medlem
Langsdales avatar
Har ett brasselag men har mittbacksproblem, vilka fan ska man ha? Har just nu Naldo och Santana och de läcker ju som ett såll där bak. Är det Luiz + någon till man ska köra med?

Sen efter att ha testat Hulk i ett par matcher så har jag hittat min nya favoritspelare, dra mig baklänges vad bra han är i år. Han är snabb, han är stark och hans skott, helt sinnes. Är man pressad några meter över mittlinjen och vill inte tappa boll, kliv in i mitten och skjut direkt med honom så blir det antingen hörna eller mål, så sjuka skott har han.
Citera
2013-10-09, 10:25
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Har ett brasselag men har mittbacksproblem, vilka fan ska man ha? Har just nu Naldo och Santana och de läcker ju som ett såll där bak. Är det Luiz + någon till man ska köra med?

Sen efter att ha testat Hulk i ett par matcher så har jag hittat min nya favoritspelare, dra mig baklänges vad bra han är i år. Han är snabb, han är stark och hans skott, helt sinnes. Är man pressad några meter över mittlinjen och vill inte tappa boll, kliv in i mitten och skjut direkt med honom så blir det antingen hörna eller mål, så sjuka skott har han.

dante - luiz
Miranda verkar ha rätt nice stats
så kanske miranda - luiz?
Eller silva med någon?
Citera
2013-10-09, 10:29
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonb
dante - luiz
Miranda verkar ha rätt nice stats
så kanske miranda - luiz?
Eller silva med någon?

Dante verkar ha fått bra betyg, så två afros i backlinjen vore läckert, kanske fixa Marcelo på vänstern så har man tre

Hur är Silva? Hade han på 13 och då var spelare som Naldo och Santana bättre för de var längre och kunde nicka bort inlägg lättare. Ja, Silva har 90 jumping men det hjälpte inte på 13, släppte in mål på inlägg hela tiden när jag körde med Silva, utan honom hände det inte så ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in