2013-10-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Köp Hazze och gör dig av med Willian!

EDIT: Skulle svara på din fråga Barreh90.

Jo ska göra det men laget kändes lite väl för defensiv hoppas Hazzard kan göra något åt det.

Och själva uppställningen var inge bra heller, vad säger ni om 4-1-2-1-2(Diamenten i mitten med yttrar.)

och använda Ronney som COM.
Citera
2013-10-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nej, usch. Inte alls nöjd med denna upplagan, inte rört spelet på en vecka skulle jag tro, bara slö trading på webappen. :/ Får bli packs för resten och sen låter jag nog bli detta året, tyvärr.
Spelet har ju inte varit ute i en vecka än?
Citera
2013-10-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Spelet har ju inte varit ute i en vecka än?
Season Ticket.
Citera
2013-10-03, 23:45
Medlem
Vad fan, pricedropen? Alla mina spelare har droppat typ 20% i värde på ett dygn.. Är det BARA pga TOTW?
Citera
2013-10-03, 23:45
Medlem
Moppe-muschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Jo ska göra det men laget kändes lite väl för defensiv hoppas Hazzard kan göra något åt det.

Och själva uppställningen var inge bra heller, vad säger ni om 4-1-2-1-2(Diamenten i mitten med yttrar.)

och använda Ronney som COM.

4-1-2-1-2 har jag kört med i både -13 och i början på -14. Funkar utmärkt för mig! Rooney som COM är ingen dum idé.

Testa dock att köra med De Bruyne, han är prisvärd och var magisk för mig de matcherna jag hade honom innan jag införskaffade mig van Persie! (Hulk IF i pack gjorde det sistnämnda möjligt)
Citera
2013-10-03, 23:47
Medlem
Fick en IF Lukaku. Skulle ni sälja nu eller tror ni han kommer stiga i pris?
Citera
2013-10-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppe-muschen
4-1-2-1-2 har jag kört med i både -13 och i början på -14. Funkar utmärkt för mig! Rooney som COM är ingen dum idé.

Testa dock att köra med De Bruyne, han är prisvärd och var magisk för mig de matcherna jag hade honom innan jag införskaffade mig van Persie! (Hulk IF i pack gjorde det sistnämnda möjligt)

har Steve G i som i värsta fall får hoppa in sista 5min och göra ett frisparksmål

Kommer att köra hårt med Ronney som COM men jag tänkte införskaffa mig Eto (köpte Hazzard).
Citera
2013-10-03, 23:49
Medlem
Hahaha, detta är helt sjukt. Drog 400k i packs nyss, inte en enda vettig spelare eller IF. I FUT 13 öppnade jag för +2milj, inte en enda dyr spelare eller IF. Gå o lägg er EA, skäms på att släppa ett sånt här tråkigt spel. Tänk er om dem hade haft dem visuella ändringarna och market-uppdateringarna på FUT 13.
Citera
2013-10-03, 23:51
Medlem
Moppe-muschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
har Steve G i som i värsta fall får hoppa in sista 5min och göra ett frisparksmål

Kommer att köra hårt med Ronney som COM men jag tänkte införskaffa mig Eto (köpte Hazzard).

Eto'o är också på min radar! Kör med Benteke och Hernandéz just nu, funderar på om man skall byta ut den sistnämnde herren dock. Ett tips är Petr Cech om du inte redan har honom, en gudagåva för mitt lag, räddat mig många matcher när försvarsspelet inte varit på topp...
Citera
2013-10-03, 23:55
Medlem
haha utmärkt taktik, 5-0 efter 25 min :P
Citera
2013-10-04, 00:06
Medlem
Jag ska köpa en RW och funderar på om jag ska välja Lamela eller Valencia. Har ni någon erfarenhet av dessa och något tips på vem jag ska välja
Citera
2013-10-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppe-muschen
Eto'o är också på min radar! Kör med Benteke och Hernandéz just nu, funderar på om man skall byta ut den sistnämnde herren dock. Ett tips är Petr Cech om du inte redan har honom, en gudagåva för mitt lag, räddat mig många matcher när försvarsspelet inte varit på topp...

så ser laget ut http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bUZsyLwznKcoas3

Hernandez har jag på bänken =) hehe

7-1 vann jag med i min första match som 4-1-2-1-2

4 assist av Rooney ändå så tyckte jag att han inte var så delaktig i själva spelet haha

Kolla in mittbackarna man har, fy fan va stabila dom är ingen som kommer förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in