Jag håller på att bygga ett Serie A-lag och sitter och funderar lite på anfallare, jag har bestämt mig för att köpa Mario Gomez och senare Di Natale, men tills dess att jag får råd med Di Natale funderar jag på någon av följande;
Jag håller på att bygga ett Serie A-lag och sitter och funderar lite på anfallare, jag har bestämt mig för att köpa Mario Gomez och senare Di Natale, men tills dess att jag får råd med Di Natale funderar jag på någon av följande;
Tjenare, skulle detta lager fungera någorlunda?
Har försökt att få ihop ett helt svenskt lag, är det några spelare ni tycker jag borde byta ut?
Någon bra ersättare tills jag har råd med Zlatan? http://www.futhead.com/14/squads/1037651/
Man kunde i FUT 13 låsa upp "extra coins" för varje match man spelade från EA Sports Football Club, vad hände med det? Har de tagit bort den möjligheten i FIFA 14? Någon som vet?
Man kunde i FUT 13 låsa upp "extra coins" för varje match man spelade från EA Sports Football Club, vad hände med det? Har de tagit bort den möjligheten i FIFA 14? Någon som vet?
tillfälligt borta för att folk utnyttjade en glitch
Någon som vill hjälpa mig med lite förslag på hur mitt lag ska se ut?
Jag har Özil och vill få in ett lag för cirka 150 tusen utöver Özil...
Helt fria händer, tack
Någon som vill hjälpa mig med lite förslag på hur mitt lag ska se ut?
Jag har Özil och vill få in ett lag för cirka 150 tusen utöver Özil...
Helt fria händer, tack