2013-09-26, 13:00
  #3997
Medlem
cudders avatar
Finns det någon gräns på hur många consumables man kan ha?
Citat:
Ursprungligen postat av kefrens
2 rightwings i samma lag, känns ju sådär. Du kan lira 3-4-2-1 eller 3-4-3, men då måste du göra Mkhitariyan till CM, och det är svindyrt och onödigt. Dessutom läcker du bakåt med två CM's utan ytterbackar.
Du missade nog att han skrev "eller".
Hade själv byggt ett lag runt Mkh.
Citera
2013-09-26, 13:02
  #3998
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Finns det någon gräns på hur många consumables man kan ha?
Du missade nog att han skrev "eller".
Hade själv byggt ett lag runt Mkh.

Alldeles riktigt. Då hade jag valt Navas, han sägs vara magisk.
Citera
2013-09-26, 13:03
  #3999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
http://www.futhead.com/14/squads/527434/

Jag får inte igång Tevez! 3 poäng på 7 matcher duger inte :/ någon som har tips på någon annan lirare? har 30k nu, får väl 25k enligt futhead om jag säljer så vem ska jag dra in istället?

Nu vet jag inte hur du känner men jag är väldigt sugen att prova Pirlo som CAM i framtiden, tror han skulle göra väldigt bra ifrån sig.
Citera
2013-09-26, 13:05
  #4000
Medlem
haammpes avatar
Någon som kan göra ett skönt lag åt mig med vela som rw i?
Budget 40k
Citera
2013-09-26, 13:05
  #4001
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Grabbar ska jag bygga ett lag runt Navas, Lamela eller Mkhitariyan?

Mkhitariyan är överlägset bäst av dem 3 men han kan ju bara har bundesliga spelare runt sig, medans navas möjliggör lite roligare alternativ.

Lamela är ganska kass utan 5skills så jag föreslår Ben Arfa som fortfarande håller klass om du vill ha en rw från bpl
Citera
2013-09-26, 13:05
  #4002
Medlem
Psycholog1sts avatar
Funkar FUT verkligen för er som spelar på PC?

Jag kommer varken åt webappen eller fut in-game, och in-game står det "create a new team" när man scrollar över alternativet ultimate team, som om jag inte skulle ha ett lag ungefär.. lagt typ 1000 spänn på packs så det betvivlar jag starkt.

Försökte nå EA supporten via mail och nu via telefon, 1½ timme i kön utan svar..
Rensat cookies/cache etc, ingenting fungerar.. någon som upplevt samma eller ett liknande problem?
Citera
2013-09-26, 13:10
  #4003
Bannlyst
Drog nämligen alla tre ur pack..
Navas ÄR bäst i FUT 13 mindset men gäller det i FUT 14? Tveksamt.

Mkthitaryan ligger bra till!

Lamela även utan 5* skills ser saftig ut, 80 pace, 80 shoot och 88 dribbling!

OT:Mitt fodral är utan Bale, bara hos Game?
Citera
2013-09-26, 13:13
  #4004
Medlem
Några reflektioner efter 30-40 (?) matcher. Spelar med ett 4-3-3(2) lag med Lewandovski, Hulk och Elia på topp, samt ett 4-1-2-1-2 med Muriel, Ibarbo, Cuadrado mfl. Har precis kommit till div 6, vunnit alla säsonger än så länge tror jag.

- Lewandovski är svinbra, gör en massa mål.
- Hulk skjuter som en häst och är ganska snabb+stark
- Attributet bollkontroll är viktigt
- Jag inbillar mig att passningsattributen är viktiga, men lite osäker där. (Hoppas!)
- Jag har inte mött några Essweins/Emenike/Agbon etc än. Bra spelare verkar faktiskt vara bra!!
- Mina försvarare gör typ 6 bicicletas för att rensa undan höga genomskärare varje match.
- Blir många mål på hörnor
- Jag lyckas med en hel del skills! Kan bero på att mina motståndare är sämre på att försvara eller att contain inte alltid är bäst. Jag är dock fortfarande rättså ny på skills, men berbaspin, roulette, översteg osv är lättare.
- På 13 släppte jag in massor av mål när jag spelade 4-3-3, nu är den med två CDM min favoritformation.
- Har inte gjort eller släppt in så mycket mål på inlägg som alla snackar om, inte mer än på 13 iaf. Det kanske kommer...
- Ser verkligen ut som att spelare åker skridskor ibland, fult.
- ROLIGT MED NYTT FIFA!

Frågor på det?
__________________
Senast redigerad av bleeh 2013-09-26 kl. 13:15.
Citera
2013-09-26, 13:14
  #4005
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh0707
Nu vet jag inte hur du känner men jag är väldigt sugen att prova Pirlo som CAM i framtiden, tror han skulle göra väldigt bra ifrån sig.

Tack för tanken, men jag känner att han är lite för klen och långsam för en ensam central roll. Jag tror att han fungerar bäst i ett 4-3-3 eller liknande
Citera
2013-09-26, 13:17
  #4006
Bannlyst
Visst är Mkhitiryan skadad irl?
Citera
2013-09-26, 13:17
  #4007
Medlem
Hur mkt fifapoints får man för 400 kr? (Ps3)
Citera
2013-09-26, 13:17
  #4008
Medlem
Herregud, fifa 14 är sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in