2013-09-26, 11:16
Medlem
rvp45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Tror du det kommer ta slut om man rör sig dit runt 3 idag?
va också precis på elgiganten och dom hade rätt mycket på hyllorna! betalade 499:-
Citera
2013-09-26, 11:27
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Tycker Coutinho faktiskt är riktigt skön att lira med. Svår att få tag i och gör riktigt fina mackor till Pato och Costa. Diego låter väldigt intressant, Hernanes har jag i laget men har dessvärre inte blivit allt för imponerad över honom. Oscar kanske kan vara något?
Jag kör 4-2-3-1 med mitt brasselag så har plats för hela 3 COMs, i dagsläget Jadson, Ze Roberto, Elano (inte mkt att hänga i granen kanske, men man får börja nån stans) Tanken är då tre stycken med olika egenskaper.

ex.vis: Bernard, Ronaldinho, Diego / Couthino, Jadson, Hernanes osv.

Men tackar för feedbacken på Coutinho skall absolut testa honom (tycker han är aningen dyr just nu eller ni tror inte han kommer sjunka mkt mer än 7500?)

Btw. Köpte in Neves IF på test nu 12250 (han såldes för över 20000 i natt sjukt som marknaden svänger)

En fråga till. Kör med ensam striker. Av de brassar ni testat vad tycker ni? Jag har testat Damiao (personlig favorit och överlycklig när han nu även har 4* skill DOCK inte spec imponerad, väldigt tung jobbad kille. Tom Fred som jag också testat känns smidigare å kvickare, Nästa mål är Pato som bör vara den bästa Brasse strikern även i år. Eller?
(Costa känns ganska utesluten pga High/High
Citera
2013-09-26, 11:32
Medlem
Hade hyfsad tur med packs i år iaf om man jämför med förra upplaga.

Resultatet av 5900 fifa points. > http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=emOMCLtXbdiZ:360
Citera
2013-09-26, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rvp45
va också precis på elgiganten och dom hade rätt mycket på hyllorna! betalade 499:-

FIFA 14 enligt mig är inte värt 499... Helt värdelöst spel.. Tycker spelsystemet är skitkasst nu.. La märke till nu att spelare som sitter på bänken verkar inte få fitness upp? Hoppas det var en bugg för mig.. Men i helhet av dom matcher jag spelat så tycker jag fifa 14 suger.. i fifa 13 tyckte man det var roligt att spela, visst man blev förbannad när man förlorade osv, men det fanns alltid ett sug som gjorde att man började spela igen!

Här kvittar det hur mycket jag försöker spela, jag tycker det känns skittrist nu.. Hela spelet känns segt på något sätt, skjuter man hårt så ser det iaf inte ut som ett hårt skott.. Svårt o förklara här, men tycker fifa 14 har förlorat det som gjorde fifa 13 så roligt..

Kan inte riktigt sätta vad dom förstör mest, men jag tror det faktiskt får bli den här "realistiska" fotbollsgrejen, det gör att matchen förlorat tempot tycker jag och det är fan mest bara massa brottningsfotboll..

T.ex kan dra upp hur det såg ut i min senaste match, varje gång jag starta ett anfall så kommer en motståndarspelare och börjar DRA OCH SLITA i min spelare så han tappar bollen, han gör det om o om igen och domaren? Han blåser fan inte.. Om det ska vara så, så fattar jag inte alls hur man ska spela detta..

Det känns helt ärligt talat som passningsfotboll inte fungerar riktigt i fifa 14 :/
Citera
2013-09-26, 11:43
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal

En fråga till. Kör med ensam striker. Av de brassar ni testat vad tycker ni? Jag har testat Damiao (personlig favorit och överlycklig när han nu även har 4* skill DOCK inte spec imponerad, väldigt tung jobbad kille. Tom Fred som jag också testat känns smidigare å kvickare, Nästa mål är Pato som bör vara den bästa Brasse strikern även i år. Eller?

Jag spelar 4-3-3, så är väl ensam striker på sätt och vis. Tycker tyvärr inte det finns någon brasse striker som står ut ur mängden direkt, Hulk står för de flesta målen ändå så det löser sig . (Dock inte testat IF Jó som ser riktigt intressant ut). Spelade med Lima ett tag, men blev trött på hans M/M dock var det absolut inget fel på han och kan tänka mig använda han igen. Köpte in Pato och har bara spelat två matcher, men han känns riktigt skön. Snabb, tar mycket bättre löpningar än vad Lima gjorde och gjort mål på allt än sålänge. 4 mål på 2 matcher. Som sagt, har jag inte testat IF Jó som jag gissar på är den bästa strikern tillsammans med Pato i nuläget.
Citera
2013-09-26, 11:47
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Jag kör 4-2-3-1 med mitt brasselag så har plats för hela 3 COMs, i dagsläget Jadson, Ze Roberto, Elano (inte mkt att hänga i granen kanske, men man får börja nån stans) Tanken är då tre stycken med olika egenskaper.

ex.vis: Bernard, Ronaldinho, Diego / Couthino, Jadson, Hernanes osv.

Men tackar för feedbacken på Coutinho skall absolut testa honom (tycker han är aningen dyr just nu eller ni tror inte han kommer sjunka mkt mer än 7500?)

Btw. Köpte in Neves IF på test nu 12250 (han såldes för över 20000 i natt sjukt som marknaden svänger)

Tycker du absolut ska testa Ronaldinho också, riktigt skön att spela med. Jag har testat i princip alla bra Brasse strikers (Inte Neymar) och jag måste säga att Diego Costa är den bästa av dom. Jag stör mig inte mycket på hans High-High, ge han en chans. Dunkade in 4 mål i senaste matchen för mig. Jag har kommit på att jag absolut måste spela med två strikers, annars går det inte. Pato och Costa är ruskigt bra tillsammans.
Citera
2013-09-26, 11:49
Medlem
Simonsson91s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/527434/

Jag får inte igång Tevez! 3 poäng på 7 matcher duger inte :/ någon som har tips på någon annan lirare? har 30k nu, får väl 25k enligt futhead om jag säljer så vem ska jag dra in istället?
Citera
2013-09-26, 11:50
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkeologen
Hade hyfsad tur med packs i år iaf om man jämför med förra upplaga.

Resultatet av 5900 fifa points. > http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=emOMCLtXbdiZ:360

Helvete vad najs Grattis man !
Citera
2013-09-26, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
http://www.futhead.com/14/squads/527434/

Jag får inte igång Tevez! 3 poäng på 7 matcher duger inte :/ någon som har tips på någon annan lirare? har 30k nu, får väl 25k enligt futhead om jag säljer så vem ska jag dra in istället?

Testat Diamanti? - http://www.futhead.com/14/players/search/advanced/?name=&page=1&sort=rating&direction=descending&fil ter-fields%5B%5D=nation&filter-comparators%5B%5D=e&filter-values%5B%5D=27&filter-fields%5B%5D=position&filter-comparators%5B%5D=e&filter-values%5B%5D=CAM
Citera
2013-09-26, 11:55
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
ElGiganten!!

Thanks! Kom till Nordstan 10 över 10. Och, haha, jag hade världens flax verkligen. När jag kom fram var det ju så klart sjukt lång kö. 30 sekunder efter jag hade ställt mig i kön, kom en som arbetade där och sa att vi 5 längst bak kunde gå till en ledig kassa.
Gick alltså in och ut på 5 min när andra fick stå minst en halvtimme
Citera
2013-09-26, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Helvete vad najs Grattis man !

fyfan sån tur man kan ha.. får aldrig någe bra när jag köper packs... men grattis
Citera
2013-09-26, 11:56
Medlem
sebbolitos avatar
Gick endast till div 7 på fut säsonger pga att det bara fanns nördar som va bättre än mig men nu jävlar ska jag spöa skiten ur alla noobs som köpt spelet idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in