Citat:
Ursprungligen postat av
rvp45
va också precis på elgiganten och dom hade rätt mycket på hyllorna! betalade 499:-
FIFA 14 enligt mig är inte värt 499... Helt värdelöst spel.. Tycker spelsystemet är skitkasst nu.. La märke till nu att spelare som sitter på bänken verkar inte få fitness upp? Hoppas det var en bugg för mig.. Men i helhet av dom matcher jag spelat så tycker jag fifa 14 suger.. i fifa 13 tyckte man det var roligt att spela, visst man blev förbannad när man förlorade osv, men det fanns alltid ett sug som gjorde att man började spela igen!
Här kvittar det hur mycket jag försöker spela, jag tycker det känns skittrist nu.. Hela spelet känns segt på något sätt, skjuter man hårt så ser det iaf inte ut som ett hårt skott.. Svårt o förklara här, men tycker fifa 14 har förlorat det som gjorde fifa 13 så roligt..
Kan inte riktigt sätta vad dom förstör mest, men jag tror det faktiskt får bli den här "realistiska" fotbollsgrejen, det gör att matchen förlorat tempot tycker jag och det är fan mest bara massa brottningsfotboll..
T.ex kan dra upp hur det såg ut i min senaste match, varje gång jag starta ett anfall så kommer en motståndarspelare och börjar DRA OCH SLITA i min spelare så han tappar bollen, han gör det om o om igen och domaren? Han blåser fan inte.. Om det ska vara så, så fattar jag inte alls hur man ska spela detta..
Det känns helt ärligt talat som passningsfotboll inte fungerar riktigt i fifa 14 :/