Citat:
Ursprungligen postat av
.50cal
Jag kör 4-2-3-1 med mitt brasselag så har plats för hela 3 COMs, i dagsläget Jadson, Ze Roberto, Elano (inte mkt att hänga i granen kanske, men man får börja nån stans) Tanken är då tre stycken med olika egenskaper.
ex.vis: Bernard, Ronaldinho, Diego / Couthino, Jadson, Hernanes osv.
Men tackar för feedbacken på Coutinho skall absolut testa honom (tycker han är aningen dyr just nu eller ni tror inte han kommer sjunka mkt mer än 7500?)
Btw. Köpte in Neves IF på test nu 12250 (han såldes för över 20000 i natt sjukt som marknaden svänger)
En fråga till. Kör med ensam striker. Av de brassar ni testat vad tycker ni? Jag har testat Damiao (personlig favorit och överlycklig när han nu även har 4* skill DOCK inte spec imponerad, väldigt tung jobbad kille. Tom Fred som jag också testat känns smidigare å kvickare, Nästa mål är Pato som bör vara den bästa Brasse strikern även i år. Eller?
(Costa känns ganska utesluten pga High/High
Damiao hade 4* på 13 också

kör Pato, testade Costa men han var dessvärre främst en huvudspelare.
Citat:
Ursprungligen postat av
sebbolito
Gick endast till div 7 på fut säsonger pga att det bara fanns nördar som va bättre än mig men nu jävlar ska jag spöa skiten ur alla noobs som köpt spelet idag

De som är bättre än dig är nördar, de som är sämre är noobs. Skön haha..

hann till div.4 innan spelet släpptes, och jag har spelat ganska dåligt tbh. Har haft stora problem med inlägg och hörnor, annars hade det nog gått bättre.. Väldigt frustrerande att släppa in ett nickmål på kontring efter ett missat friläge, det är så skevt.