2013-09-26, 12:29
Medlem
Fille11s avatar
Värt att behålla In Forms? Tror ni dom stiger i värde? Fick milito.
Citera
2013-09-26, 12:30
Medlem
Psycholog1sts avatar
Vad är det för analfabeter som sitter på EA's support? Försöker ha en livechat med någon "Samrat" som knappt är kapabel till att svara och skriver endast "Okay" när jag beskriver mitt problem.
Citera
2013-09-26, 12:35
Medlem
Ni som klagar på 14 gör de enbart för att ni torskar, mycket roligare att spela än 13...det krävs skicklighet och inte walcott, sen märker man vilka fjantar som enbart går på inlägg och nickar/strength, det är bara att inte springa ut mot nån spelare och ha många spelare i egna straffområdet så blir dom förvirrade.
Citera
2013-09-26, 12:36
Bannlyst
Fantastiskt spel!
Aras Özbiliz, lägg det namnet på minnet..
Citera
2013-09-26, 12:37
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fille11
Värt att behålla In Forms? Tror ni dom stiger i värde? Fick milito.

Vissa är bra att hålla på. Milito är en sån, absolut.
Spelarna som kommer stiga i värde under året är de som inte har så stor chans att få en inform till. Dvs inte spelare som Reus eller Balotelli.

Sitt på honom tills januari åtminstone.
Citera
2013-09-26, 12:40
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Jag kör 4-2-3-1 med mitt brasselag så har plats för hela 3 COMs, i dagsläget Jadson, Ze Roberto, Elano (inte mkt att hänga i granen kanske, men man får börja nån stans) Tanken är då tre stycken med olika egenskaper.

ex.vis: Bernard, Ronaldinho, Diego / Couthino, Jadson, Hernanes osv.

Men tackar för feedbacken på Coutinho skall absolut testa honom (tycker han är aningen dyr just nu eller ni tror inte han kommer sjunka mkt mer än 7500?)

Btw. Köpte in Neves IF på test nu 12250 (han såldes för över 20000 i natt sjukt som marknaden svänger)

En fråga till. Kör med ensam striker. Av de brassar ni testat vad tycker ni? Jag har testat Damiao (personlig favorit och överlycklig när han nu även har 4* skill DOCK inte spec imponerad, väldigt tung jobbad kille. Tom Fred som jag också testat känns smidigare å kvickare, Nästa mål är Pato som bör vara den bästa Brasse strikern även i år. Eller?
(Costa känns ganska utesluten pga High/High

Damiao hade 4* på 13 också kör Pato, testade Costa men han var dessvärre främst en huvudspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito
Gick endast till div 7 på fut säsonger pga att det bara fanns nördar som va bättre än mig men nu jävlar ska jag spöa skiten ur alla noobs som köpt spelet idag

De som är bättre än dig är nördar, de som är sämre är noobs. Skön haha.. hann till div.4 innan spelet släpptes, och jag har spelat ganska dåligt tbh. Har haft stora problem med inlägg och hörnor, annars hade det nog gått bättre.. Väldigt frustrerande att släppa in ett nickmål på kontring efter ett missat friläge, det är så skevt.
Citera
2013-09-26, 12:50
Medlem
KavliBaconosts avatar
Fick Gundogan i pack, går för ca 30 nu (xbox), ska jag sälja honom nu? Under helgen? eller vänta ännu längre?
Citera
2013-09-26, 12:53
Medlem
Mr.Lejemans avatar
vet någon vad spelet kostar på GAME?
Citera
2013-09-26, 12:55
Bannlyst
Grabbar ska jag bygga ett lag runt Navas, Lamela eller Mkhitariyan?
Citera
2013-09-26, 12:55
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Fick Gundogan i pack, går för ca 30 nu (xbox), ska jag sälja honom nu? Under helgen? eller vänta ännu längre?

Vänta 1 vecka från och med idag. Priset kommer stiga med ca 25%, 30 om du har tur.
Citera
2013-09-26, 12:56
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lejeman
vet någon vad spelet kostar på GAME?
Skulle chansa på 699kr som alla spel verkar göra där.
Citera
2013-09-26, 12:59
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Grabbar ska jag bygga ett lag runt Navas, Lamela eller Mkhitariyan?

EDIT, såg inte att du skrev eller.
Ta Navas!
Senast redigerad av kefrens 2013-09-26 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in