2014-03-01, 21:29
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvrtko
Gör inte det. Utan kemin så kommer dina passningar gå åt helvete och om motståndaren är medelbra så har du ingen chans. Annars får du väl satsa på långskott om du har en världsklass spelare.

Man kan utveckla hans rating till 87 på fifa manager mode. Kan visa en bild på hans stats när han har ratings 87 om du vill.
Okej tack för svar! Det jag ville ha bekräftat, att passningar och skott osv. inte funkar med dålig kemi
Citera
2014-03-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Länkade de här till dig för ca 1 vecka sen. Där har du tips på spelare som du kan dra in.
http://www.futhead.com/14/squads/7207450/
http://www.futhead.com/14/squads/7207625/

Bussigt är Naniggoglian bra? Känns sådär, men finns några guldkorn här kanske
Citera
2014-03-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Bussigt är Naniggoglian bra? Känns sådär, men finns några guldkorn här kanske

Jag har kört med han och han skötte sig bra. Finns även Marchisio som man kan sätta in där.
Citera
2014-03-01, 21:34
Medlem
NilssooonSs avatar
Hur mycket profit gör ni andra som håller på med IF-metoden ungefär? Kanske svårt att veta om ni inte har skrivit upp hehe men hade gärna jämfört för att se om man gör hyffsat ifrån sig
Så ni som har lust får gärna skriva hur mycket ni har gjort profit och under hur lång tid!
Citera
2014-03-01, 21:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Hur mycket profit gör ni andra som håller på med IF-metoden ungefär? Kanske svårt att veta om ni inte har skrivit upp hehe men hade gärna jämfört för att se om man gör hyffsat ifrån sig
Så ni som har lust får gärna skriva hur mycket ni har gjort profit och under hur lång tid!
Har väl gått från kanske 800k till 1,6 millar om jag fått sålt allt i min tp. Har hållit på med den i tre veckor.

Ni som spelar på 360 och ps3, är det dom ''gamla'' spelarbilderna på korten på konsolen? T.ex. Bale och Rolle har samma bild som på 13.
Citera
2014-03-01, 21:40
Medlem
Ni som snackade om kemikort gör en märkbar skillnad:

"Note: +3 SHO +3 HEA does NOT necessarily represent a +3 in-game stat boost.
The numbers represent the maximum number of chevrons available for a single stat."

Citat från en kommentar som en Futhead mod skrev.
Citera
2014-03-01, 21:48
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172

The numbers represent the maximum number of chevrons available for a single stat."

Då menar han väl bara att utan full kemi får man inte +3?
Citera
2014-03-01, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172

De flesta vet nog om att det inte är in-game statsen som påverkas utan att det är några hidden stats. Dock förstår jag inte de som säger att ni inte märker någon skillnad. Testa ett helt lag på basic sen testar ni sätta kort på alla med tex +3 på dribbling. Då kommer ni märka att spelarna lättare rör runt med bollen.
Citera
2014-03-01, 21:55
Medlem
EA är bara för gulliga ibland. UP Boateng försvann från klubben och jag kontaktade EA som kompensera mig med 150k. Hoppas bara att dom fixar webappen.

MVH
Citera
2014-03-01, 21:56
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Har väl gått från kanske 800k till 1,6 millar om jag fått sålt allt i min tp. Har hållit på med den i tre veckor.

Ni som spelar på 360 och ps3, är det dom ''gamla'' spelarbilderna på korten på konsolen? T.ex. Bale och Rolle har samma bild som på 13.
På väldigt få av spelarna är det så. Inga i mina lag hade gamla bilder.

Börjde med IF metoden igår, har inte fått en enda IF såld än så länge. Kör med Juanfran just nu, kanske helt fel val.

Har du några tips på spelare det funkar bra med? Och kan du länka EA tråden till IF-tradingen? Hitta bara en gammal som var låst.
Citera
2014-03-01, 21:59
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW

Börjde med IF metoden igår, har inte fått en enda IF såld än så länge. Kör med Juanfran just nu, kanske helt fel val.

Har du några tips på spelare det funkar bra med? Och kan du länka EA tråden till IF-tradingen? Hitta bara en gammal som var låst.
http://forums.ea.com/uk/posts/list/4920/2757649.page
Spelare som har funkat bra för mig är Payet och Garay funkade fruktansvärt bra igår kväll!
Citera
2014-03-01, 22:00
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW

Destro och Bassong fungerar bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in