2014-03-01, 22:10
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
På väldigt få av spelarna är det så. Inga i mina lag hade gamla bilder.

Börjde med IF metoden igår, har inte fått en enda IF såld än så länge. Kör med Juanfran just nu, kanske helt fel val.

Har du några tips på spelare det funkar bra med? Och kan du länka EA tråden till IF-tradingen? Hitta bara en gammal som var låst.
Typ alla bilder är så för mig, tyvärr. Vet du om t.ex. Bale, Rolle eller Özil har nya bilder? Har Özil samma bild på sitt kort som min avatar?

Jag kör Juanfran nu och säljer hnom för 35k, inköpta för <21k. http://sv.tinypic.com/r/2qbgj2w/8
Citera
2014-03-01, 22:18
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Typ alla bilder är så för mig, tyvärr. Vet du om t.ex. Bale, Rolle eller Özil har nya bilder? Har Özil samma bild på sitt kort som min avatar?

Jag kör Juanfran nu och säljer hnom för 35k, inköpta för <21k. http://sv.tinypic.com/r/2qbgj2w/8
Har du fått några Juanfrans sålda för det priset? Jag har typ 5 ute för 29, inte sålt nått än
Citera
2014-03-01, 22:19
Medlem
Citat:

Förstår inte riktigt vad du menar, men alltså för mig har Özil "din" bild, och jag är på PS3.. Kanske inte hjälper dig så mkt men men.
Citera
2014-03-01, 22:26
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Har du fått några Juanfrans sålda för det priset? Jag har typ 5 ute för 29, inte sålt nått än
Kolla länken.
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Förstår inte riktigt vad du menar, men alltså för mig har Özil "din" bild, och jag är på PS3.. Kanske inte hjälper dig så mkt men men.
Okej, konstigt. För mig har han samma bild som han hade på 13, sjukt störande. Detsamma gäller väldigt många andra spelare, ex Bale och Rolle.
Citera
2014-03-01, 22:26
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan12345
EA är bara för gulliga ibland. UP Boateng försvann från klubben och jag kontaktade EA som kompensera mig med 150k. Hoppas bara att dom fixar webappen.

MVH

hmm tänk om man förlorat nån spelare som man inte tänkt på, inte märkt.

Vart mailade du? kan du länka adressen?
Citera
2014-03-01, 22:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs

Du måste fylla i vilka spelare du misstänker du har förlorat i ett formulär när du mailar dom eter försvunna spelare.
Citera
2014-03-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs

Jag kontaktade deras Live chatt som satt in en "speciallist" på ärendet och 24 timmar senare fick jag coinsen.
Citera
2014-03-01, 22:40
Medlem
dannyWs avatar
Citat:

Bale, CR7, Özil har sina gamla bilder för mig också men har det inte alltid varit så? Det är ju så på futhead också. Har inte tänkt så mycket på det.

Har väl bara haft otur med Juanfran, la ut mina för 30k.

Tack till er andra som tipsade om olika spelare.
Citera
2014-03-01, 22:44
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Bale, CR7, Özil har sina gamla bilder för mig också men har det inte alltid varit så? Det är ju så på futhead också. Har inte tänkt så mycket på det.

Har väl bara haft otur med Juanfran, la ut mina för 30k.

Tack till er andra som tipsade om olika spelare.
Jo, det har det. Men om du tittar på t.ex. Messi så har han en ny bild om man jämför från förra fifat. Men om du kollar på dom som spelar next ge så är det nya bilder på samtliga spelare, inklusive Rolle och Bale.

Ja, IF metoden gäller det att ha lite tur och mycket tålamod
Citera
2014-03-01, 22:49
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Jo, det har det. Men om du tittar på t.ex. Messi så har han en ny bild om man jämför från förra fifat. Men om du kollar på dom som spelar next ge så är det nya bilder på samtliga spelare, inklusive Rolle och Bale.

Ja, IF metoden gäller det att ha lite tur och mycket tålamod
Okej, när jag tänker efter så tror jag Ronaldo har haft en ny bild på 360 tidigare men dom kan väl inte ha ändrat tillbaka till den gamla? Har för att det var en annan bild när jag lirade med honom förut.

Okej, jag får väl fortsätta re-lista.
Citera
2014-03-01, 22:53
Medlem
Citat:
Kolla länken.

Okej, konstigt. För mig har han samma bild som han hade på 13, sjukt störande. Detsamma gäller väldigt många andra spelare, ex Bale och Rolle.
Okej då fattar jag då, hur ser din Jese ut?
Citera
2014-03-01, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Okej då fattar jag då, hur ser din Jese ut?
Så som han gör på futhead. Hur ser din ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in