2014-03-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Köpte 1 50k pack..drar hem Messi!! tappade byxorna
Fan vad skönt
Citera
2014-03-04, 18:42
Medlem
max02s avatar
Köpte ett 50k paket, fick Özil som bäst. Resten discard för 7k så -10k ungefär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan12345
Fan vad skönt

ja när bästa jag fått tidigare på ca 15k fifa points e Suarez (86) asså totalt på fut 14
Citera
Bannlyst
Citat:

Kan man få bild på packet och på dig utan byxor?
Citera
2014-03-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Kan man få bild på packet och på dig utan byxor?

Har redan lagt allt i klubben.. o köpte via konsolen
Citera
2014-03-04, 18:45
Medlem
Någon här som lyckats slå en hörna och få in bollen i mål utan att göra något mer än att slå hörnan? :P Slog en hörna med Lucas senaste matchen och skulle nicka den, men tydligen så verkar det som målvakten slog till den så den hamnade i mål eller studsade den bara på målvakten in i mål, för lucas stod som målgörare haha :P

Hade turen med mig för en gångs skull denna matchen (var inte så road med min backlinje då jag vilade både silva och nkolou så fick använda marq som kan klanta sig ibland samt Alex som är så slö.. Dock så gillar jag styrkan och kapningarna alex gör ) hade även ett mål där bollen rullar ut från straffområdet och toulalan kommer springades mot boll och jag skjuter och en motståndare står tydligen ivägen och bollen styrs in i mål medans målvakten slänger sig åt andra hållet ^^ Fyfan skulle blivit så jävla arg om det hänt mig haha :P
Citera
2014-03-04, 18:47
Medlem
Hur får man reda på när dom har dom här "bonuspacken"? Hade ingen aning om det förräns jag läste här och nu är det 12 min kvar på 50k packet >.< Fan!
Citera
2014-03-04, 18:50
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Hur får man reda på när dom har dom här "bonuspacken"? Hade ingen aning om det förräns jag läste här och nu är det 12 min kvar på 50k packet >.< Fan!

#TidFinns.

EA's Twitter och Facebook hittar du när det är HH.
Citera
2014-03-04, 18:52
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Någon här som lyckats slå en hörna och få in bollen i mål utan att göra något mer än att slå hörnan? :P Slog en hörna med Lucas senaste matchen och skulle nicka den, men tydligen så verkar det som målvakten slog till den så den hamnade i mål eller studsade den bara på målvakten in i mål, för lucas stod som målgörare haha :P

Hade turen med mig för en gångs skull denna matchen (var inte så road med min backlinje då jag vilade både silva och nkolou så fick använda marq som kan klanta sig ibland samt Alex som är så slö.. Dock så gillar jag styrkan och kapningarna alex gör ) hade även ett mål där bollen rullar ut från straffområdet och toulalan kommer springades mot boll och jag skjuter och en motståndare står tydligen ivägen och bollen styrs in i mål medans målvakten slänger sig åt andra hållet ^^ Fyfan skulle blivit så jävla arg om det hänt mig haha :P

Hänt mig också, fast 4 gånger kanske :P

Lolz, det verkar ha varit en helgalen match :P
Citera
2014-03-04, 18:54
Medlem
max02s avatar
Citat:

Hände mig för första gången innan idag haha! Målvakten boxade in den i eget mål men min mittback fick målet (inget självmål alltså!).
Citera
2014-03-04, 19:15
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Grymt! Grattis
Citera
2014-03-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
#TidFinns.

EA's Twitter och Facebook hittar du när det är HH.

Ok ska se till o följa dom noggrant nu så jag inte missar tillfällena då! Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Hänt mig också, fast 4 gånger kanske :P

Lolz, det verkar ha varit en helgalen match :P

Haha jadu matchen slutade 5-0.. 1-0 Kalou hörna, 2-0 Lucas slår hörna rakt in i mål med hjälp av målvakten, 3-0 Toulalan skjuter och får hjälp av motståndaren styr in den, 4-0 så var det djupledslöpning med Kalou boom mål och sen i 90 så står jag med Falcao precis utanför straffområdet och Lucas kommer springandes så kör en djuplespass i perfekt tajming och boom mål igen

Dock så var jag med om en sjuk match jag förlorade nyss... :S motståndaren hade 3 skott på mål totalt under matchen och gjorde 3 mål.. (augybemang på alla..) och första 2 var "hornickar" och 3 var precis när andra halvlek började han bara körde inlägg direkt och kommer till en helt fri auyg som jag antog måste vara offside, men nej han slår till direkt och mål :S Sjukt att målvakten inte klarar av att ta ett av dom ens :S

Själv så fick jag in 2 mål, men sett till skottstatistiken så borde det varit jag som vunnit -.- (16 totalt 12 på mål..) men var ineffektiv, samt en del otur med ribba ut osv :/

Citat:
Ursprungligen postat av max02
Hände mig för första gången innan idag haha! Målvakten boxade in den i eget mål men min mittback fick målet (inget självmål alltså!).

haha jag blev helt WTF?! när det stod att det var lucas som gjorde målet ^^ Undrar om det är möjligt att slå in den utan hjälp? Så som Rasmus Elm gjorde i AZ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in