Citat:
Ursprungligen postat av
max02
#TidFinns.
EA's Twitter och Facebook hittar du när det är HH.
Ok ska se till o följa dom noggrant nu så jag inte missar tillfällena då! Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
PinkVelour
Hänt mig också, fast 4 gånger kanske :P
Lolz, det verkar ha varit en helgalen match :P
Haha jadu matchen slutade 5-0.. 1-0 Kalou hörna, 2-0 Lucas slår hörna rakt in i mål med hjälp av målvakten, 3-0 Toulalan skjuter och får hjälp av motståndaren styr in den, 4-0 så var det djupledslöpning med Kalou boom mål och sen i 90 så står jag med Falcao precis utanför straffområdet och Lucas kommer springandes så kör en djuplespass i perfekt tajming och boom mål igen
Dock så var jag med om en sjuk match jag förlorade nyss... :S motståndaren hade 3 skott på mål totalt under matchen och gjorde 3 mål.. (augybemang på alla..) och första 2 var "hornickar" och 3 var precis när andra halvlek började han bara körde inlägg direkt och kommer till en helt fri auyg som jag antog måste vara offside, men nej han slår till direkt och mål :S Sjukt att målvakten inte klarar av att ta ett av dom ens :S
Själv så fick jag in 2 mål, men sett till skottstatistiken så borde det varit jag som vunnit -.- (16 totalt 12 på mål..) men var ineffektiv, samt en del otur med ribba ut osv :/
Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Hände mig för första gången innan idag haha! Målvakten boxade in den i eget mål men min mittback fick målet (inget självmål alltså!).
haha jag blev helt WTF?! när det stod att det var lucas som gjorde målet ^^ Undrar om det är möjligt att slå in den utan hjälp? Så som Rasmus Elm gjorde i AZ?