Citat:
Ursprungligen postat av
R4xx0r
Han går för runt 24k BIN på Xbox just nu. Ska kanske tilläggas att jag inte är världens bästa på att förutspå priset såhär på en IF spelare, men vi får som sagt se om ett par dagar hur det blev

Ah såg det, min brorsa fick han just i 100 packet! Själv har man inga coins kvar att köpa packet för får se om man hinner få iväg för 40k innan det går ut.
Snabbsammanfattning av Rolle if (93)
Snabbare än jag trodde, starkare än jag trodde, skjuter fan i mål på det mest omöjliga vinklar, långskott och finess skotten känns helt klart OP. 7spelade matcher 9 mål 1 assist. Men är han värd 4 gånger mer än ribery NEEEJ!
Skillnaden mellan honom och ribery känns MYCKET mindre än skillnaden mellan Reus och ribery!
Kan ju bero att jag körde ribery tillsammans med robben och därför får motståndaren 2 jobbiga spelare att fokusera på, nu kör jag Rolle, benz, och dimaria. Och känns som man alltid har minst 2 gubbar mot Rolle.
Var lite så innan jag skaffade Messi som st förra året, då hade motståndaren , Rolle, Messi och dimaria if att jobba mot och gjorde att både Rolle och framförallt di Maria kändes bättre
Nej jag är själv kass på att förutspå priser, köpte ju robben första fången i år för 295 köstade på ett jägarkort, fick panik när han droppade under Rolle/benzema totw sålde han för 220 och såg hur han gick upp till 280 veckan efter
Men kul att se lite statistik på spelare/gissningar så lätt att glömma priser om man inte skriver ner dem