2014-01-01, 18:33
  #21625
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Ni som köpt 100 k packs! vad fick ni som bäst?

Jag fick Mata och Benzema som bästa.. Ge oss fler 100k packs EA!!
Citera
2014-01-01, 18:34
  #21626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Han går för runt 24k BIN på Xbox just nu. Ska kanske tilläggas att jag inte är världens bästa på att förutspå priset såhär på en IF spelare, men vi får som sagt se om ett par dagar hur det blev

Ah såg det, min brorsa fick han just i 100 packet! Själv har man inga coins kvar att köpa packet för får se om man hinner få iväg för 40k innan det går ut.

Snabbsammanfattning av Rolle if (93)

Snabbare än jag trodde, starkare än jag trodde, skjuter fan i mål på det mest omöjliga vinklar, långskott och finess skotten känns helt klart OP. 7spelade matcher 9 mål 1 assist. Men är han värd 4 gånger mer än ribery NEEEJ!
Skillnaden mellan honom och ribery känns MYCKET mindre än skillnaden mellan Reus och ribery!
Kan ju bero att jag körde ribery tillsammans med robben och därför får motståndaren 2 jobbiga spelare att fokusera på, nu kör jag Rolle, benz, och dimaria. Och känns som man alltid har minst 2 gubbar mot Rolle.

Var lite så innan jag skaffade Messi som st förra året, då hade motståndaren , Rolle, Messi och dimaria if att jobba mot och gjorde att både Rolle och framförallt di Maria kändes bättre

Nej jag är själv kass på att förutspå priser, köpte ju robben första fången i år för 295 köstade på ett jägarkort, fick panik när han droppade under Rolle/benzema totw sålde han för 220 och såg hur han gick upp till 280 veckan efter

Men kul att se lite statistik på spelare/gissningar så lätt att glömma priser om man inte skriver ner dem
Citera
2014-01-01, 18:34
  #21627
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Köpte två. Navas i första, Huntelaar i andra.
Man kan bara öppna ett
Citera
2014-01-01, 18:35
  #21628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jipp0
köpte runt 10st reus tror ni att han kommer gå upp i pris?

Japp men sälj han innan TOTY bara
Citera
2014-01-01, 18:36
  #21629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
http://www.futhead.com/14/players/12660/diego-godin/ den snubben har ganska sjuka stats för en liten penning. han borde väl öka i pris efter kl 18, sedan har jag läst här i tråden att det är ganska många som har tänkt att pricefixa han när toty släpps. så han borde vara en ganska säker investering för framtiden iaf om man frågar mig

Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Jag har köpt ca 10 stycken hittills för mellan 10-15k och kommer sälja dem för minst 30k senare
Kommer investera i ett par till snart.

Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Köpte 15 st för runt 17,5k på ps3an.. Var för ivrig

Men räknar fortfarande med att göra en bra profit
Hur länge har ni planerat att hålla på dom om man får fråga? Några timmar, några dagar eller rentav några veckor?
Citera
2014-01-01, 18:36
  #21630
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Man kan bara öppna ett
man kan ju ha fler konton/lag.
Citera
2014-01-01, 18:36
  #21631
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Man kan bara öppna ett

2 konton kanske
Citera
2014-01-01, 18:38
  #21632
Medlem
Någon som vet när nya totw kommer ut? Hittar det inte..
Citera
2014-01-01, 18:38
  #21633
Medlem
brukar inte nya TOTW komma 18:00?
Citera
2014-01-01, 18:39
  #21634
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
man kan ju ha fler konton/lag.

Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
2 konton kanske


Såg en IF Özil som nyss gick för 989k. Dessa äckliga pricebumpare.
Citera
2014-01-01, 18:39
  #21635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Man kan bara öppna ett
Tänkt på att man kan ha flera konton?
Citera
2014-01-01, 18:40
  #21636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson


Såg en IF Özil som nyss gick för 989k. Dessa äckliga pricebumpare.
om ingen går på pricebumpen går dom ju ändå back.. han du såg torskade ju ca 45k i tax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in