2014-01-12, 02:26
Medlem
badibangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
ngn som hade kunnat hjälpa mig med att göra klart detta laget?

http://www.futhead.com/14/squads/5112546/

Går ej om du vill ha full kemi på samtliga spelare.
Citera
2014-01-12, 02:43
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Hur länge tror ni det tar innan alla comsunables stiger i pris igen? funaderar nämligen på att lägga mina 760k på comsunables som jag kan få för en billig peng och i slutändan gör fin profit.

Funderat på att göra samma sak,troligtvis kommer man ju kunna köpa t.ex. Hunter för 1,5-2,5k(?) och sen efter kunna sälja för cirka 4k i efterhand, det ger en ju nästan dubbla summan av det man satt på innan
Citera
2014-01-12, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Funderat på att göra samma sak,troligtvis kommer man ju kunna köpa t.ex. Hunter för 1,5-2,5k(?) och sen efter kunna sälja för cirka 4k i efterhand, det ger en ju nästan dubbla summan av det man satt på innan
Tror Hunter kommer gå att få billigare än så under TOTY, ligger på 2k atm på PS3 iaf. Ska oxå sikta in mig på chemstyles för att öka kapitalet, och förhoppningsvis ha råd med CR7 efteråt.
Citera
2014-01-12, 02:50
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Tror Hunter kommer gå att få billigare än så under TOTY, ligger på 2k atm på PS3 iaf. Ska oxå sikta in mig på chemstyles för att öka kapitalet, och förhoppningsvis ha råd med CR7 efteråt.
Kommer ihåg att på 13 kunde man ju få 4-1-2-1-2 kort och dyl för 150c under toty, hoppas på något liknande. Kommer du använda hela ditt kapital på det? Hur länge tror du man måste sitta på dom för att göra någorlunda bra profit?
Citera
2014-01-12, 03:48
Medlem
OddFellas avatar
Finns det någon uppställning som tillåter, Neymar (COM/ST), Pato (ST), Suarez (COM), Yaya (CDM), Neuer (MV) ?

Hade varit oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig med denna omöjliga(?) uppgift.
Citera
2014-01-12, 03:48
Medlem
JogoBonitos avatar
Jag undrar vilka som är era favoritspelare på FUT som ni skulle LÄTT ha i erat lag.

Själv är min favorit Hernanes i Lazio. Varför? Skjuter och placerar skott som en gud. Tillräckligt snabb som CM också. Tvåfotad och 4* skiller. Inte dyr heller!

Mina andra spelare som jag tror är grymma:
Benatia SIF - galna stats. Bra workrate.

Vilka avgudar ni i FUT 14?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------

Vill tillägga också en annan fråga. Hur kan priserna bli så fuckat lågt i år jämfört med förra året?
Thiago Silva nu 35k förra året samma tid 200k
H Lloris nu 10 k. 2013 var det 80 k han kostade.

Samma med silverspelarna kostar inte ett skit jämfört med förra året. Är lite besviken :/ Visst är det kul med billiga CB:s och annat men variationen är inte som förr.

Spelet går ut på att få antingen Messi, Ronaldo, Ribery eller Ibrahimovic m.fl. - 1+M Klubben. Kanske bara e jag som drömt om det Få känna på krafterna av 1 M klubben och bara göra sin grej på planen och njuta.

Skulle vara kul med eran tankar!!
Citera
2014-01-12, 04:03
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Haha sjukaste saken hände mej nyss! Spelade med BPL-laget för första gången på typ 2 månader så händer det här:
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/XBOX/bajenforever/2014/video/182667970

Han jag möter kvitterar till 3-3 i typ 83 min. Så jag väljer att använda mina byten och byter in målkungen A.Carroll Han är bokstavligen helt osynlig för mej. Undrar om det buggade så för motståndaren också?? Han lär ju ha varit jävlig pissed off gjorde avgörande 4-3 i 88 minuten

Haha, såg sjukt ut!

Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Ja de är sant. Belgien funkar nog bättre om mam kör med 3-backslinje.
Annars är Tyskland rätt roliga finns roliga spelare på alla positioner utom högerytter (?)

Sidney Sam är jäkligt bra, han är snabb, rätt bra dribblingar, 4* skills och ett rungande skott!

Citat:
Ursprungligen postat av E.Heskey
Fast båda V:na har high attacking workrate. Bättre att göra något annat lag!

Workrates känns jävligt överskattat, visst att en forward som har High i defensiv oftast hamnar för långt ner, men jag spelade med David Luiz/Verthongen som mittlås och det är absolut inga problem om man inte spammar L1.

Jag har Coentrao som vänsterback med high/med och Fernandes har med/high, det märks absolut ingen som helst skillnad på vilket kant man anfaller/försvarar. Testa själv får du se, spela med en vänsterback/högerback med high/med respektive med/high och se om du tycker att de beter sig annorlunda.

Visst man kanske inte ska spela någon som har low/high som mittfältsankare men folk är lite väl skitnödiga gällande workrates.

E: Kom på ett till exempel, Mangala! Han har high/high och är den bästa mittbacken på spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av JogoBonito
Jag undrar vilka som är era favoritspelare på FUT som ni skulle LÄTT ha i erat lag.

Själv är min favorit Hernanes i Lazio. Varför? Skjuter och placerar skott som en gud. Tillräckligt snabb som CM också. Tvåfotad och 4* skiller. Inte dyr heller!

-------------------------------------------------------------------------------------------------[

Zlatan - Stark som en oxe, 5* skills, skjuter som en häst och bra på huvudet.
Eder - Billig som fan, en mini-Zlatan som är lite sämre på allt förutom att han är lite snabbare.
Mangala - Bästa mittbacken på spelet, stark som fan, bra på huvudet, snabb som tusan.
Lucho Gonzales - kungliga frisparkar, jäkligt bra passningsspelare, kliniska avslut, ganska stark. En jävligt bra och otroligt billig box-to-box mittfältare.
Senast redigerad av Zizierzrogba 2014-01-12 kl. 04:08.
Citera
2014-01-12, 04:14
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Finns det någon uppställning som tillåter, Neymar (COM/ST), Pato (ST), Suarez (COM), Yaya (CDM), Neuer (MV) ?

Hade varit oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig med denna omöjliga(?) uppgift.

4-2-2-2

Ett exempel:
http://www.futhead.com/14/squads/5114903/
Citera
2014-01-12, 05:18
Medlem
gxflybabys avatar
[quote=JogoBonito|47003856]Jag undrar vilka som är era favoritspelare på FUT som ni skulle LÄTT ha i erat lag.

Pato, snabb, bra på huvudet, high/low workrates 4 skills.
Citera
2014-01-12, 06:14
Medlem
Citat:

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------

Hernanes är även min favorit! Precis som i fut 13.

Funkar även som wide-cam i 4-2-3-1/4-2-2-2 för mig . Skulle säga att han har ett av spelets absolut bästa skott, framförallt om man tar med båda fötterna i beräkningen.

Annars så gillar jag även D. Cisse, Dembele, Baines och Dede skarpt! För att nämna några.
Senast redigerad av kreml-high 2014-01-12 kl. 06:29.
Citera
2014-01-12, 07:04
Medlem
nomeks avatar
Hittade en bild som på ett potentiellt TOTY: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1544367_260368674139008_84482890_n.jpg

Vad tror ni?

Tänkte höra när ni tror spelarna är som billigast, är det ikväll man ska handla eller?
Citera
2014-01-12, 07:19
Medlem
[quote=gxflybaby|47004226]
Citat:

Pato, snabb, bra på huvudet, high/low workrates 4 skills.
Vad kör du med för kemistil på honom?

Velar alltid om vilket kort jag ska använda på just honom hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Hittade en bild som på ett potentiellt TOTY: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1544367_260368674139008_84482890_n.jpg

Vad tror ni?

Tänkte höra när ni tror spelarna är som billigast, är det ikväll man ska handla eller?
Vad jag förstått släpps Toty först på måndag, så inte ikväll redan med andra ord.
Senast redigerad av kreml-high 2014-01-12 kl. 07:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in