2014-01-11, 20:32
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Har någon något tips på ett skönt landslag? Enbart gudlirare då =)
Just nu kör jag med detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/5095010/

Kan juh säga det att d'alessandro och zarate är fruktansvärt bra avslutare =D
Frankrike, Italien och Belgien har rätt roliga spelare
Citera
2014-01-11, 20:34
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Någon som är bög? slyna.

Sköter man det snyggt så ska det inte vara några problem era dumbommar

Haha, du har uppenbarligen ingen koll. Lämna aggressionsproblemen utanför denna tråden, är du snäll.

Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Det är mot reglerna?
Jag har blivit bannad två gånger eftersom jag köpt coins.

Hur länge var du bannad då? Och det var endast kontot som köpet gjordes på som bannades, va?
Citera
2014-01-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Haha, du har uppenbarligen ingen koll. Lämna aggressionsproblemen utanför denna tråden, är du snäll.

Hur länge var du bannad då? Och det var endast kontot som köpet gjordes på som bannades, va?
Antar att man blir permanent bannad, så att man inte ska ha tillgång till coinsen. Bara dig själv att skylla Joppe om du inte kan följa spelets regler btw.
Citera
2014-01-11, 20:47
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Ni som lirat med Neymar, är han skönast som COM eller ST?

Samtidigt, 4-2-2-2, vad tycker ni om den formationen? Var den enda som jag lyckades få med Aguero och Neymar tillsammans i.. Med tvåmanna anfall

Bump
Citera
2014-01-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Tack för svar tror jag har råd med en försvarare som bäst så jag köper nog hellre Paulo Futre eller nån annan rolig lirare.

E: Gummibooten, om man säljer en bronsspelare för 1 miljon mer än vad den är värd är det lätt att spåra och räkna ut vad man gjort

Du skall nog vänta minst 3-4 veckor innan du köper TOTY spelare, köpte mina förra året en månad efter släppet, först då hade priserna satt sig. Funkar ungefär som legendskorten flukturerar enormt ett par veckor efter, och går att göra klipp men risken att bli körd på dem är högre. Så ta det lugnt och vänta in dem är mitt råd. Ja de är grymt bra Uppgraderade ! Ingame
Citera
2014-01-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baxter.Stockman
Kul med McGeady till BPL!

He he såg att hans pris redan är uppe i 3k (x-box) knappt 1k innan, tur an köpte innan, bunkrade iofs för st:Patricks cupen
Citera
2014-01-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Antar att man blir permanent bannad, så att man inte ska ha tillgång till coinsen. Bara dig själv att skylla Joppe om du inte kan följa spelets regler btw.

Är olika det, polare som köpte för 300k blev bannad 2 veckor.
Citera
2014-01-11, 20:50
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
He he såg att hans pris redan är uppe i 3k (x-box) knappt 1k innan, tur an köpte innan, bunkrade iofs för st:Patricks cupen

Redan bunkrat upp för den cupen? Den går ju i mars eller något sånt. Har du tradepilen full eller?
Citera
2014-01-11, 20:53
Medlem
eribabsis avatar
Ibarbo kan dra åt helvete. Jävla sopa!
Citera
2014-01-11, 20:56
Medlem
bajen-95s avatar
Haha sjukaste saken hände mej nyss! Spelade med BPL-laget för första gången på typ 2 månader så händer det här:
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/XBOX/bajenforever/2014/video/182667970

Han jag möter kvitterar till 3-3 i typ 83 min. Så jag väljer att använda mina byten och byter in målkungen A.Carroll Han är bokstavligen helt osynlig för mej. Undrar om det buggade så för motståndaren också?? Han lär ju ha varit jävlig pissed off gjorde avgörande 4-3 i 88 minuten
Citera
2014-01-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1

Känns som han bör stiga rejält vid St Patricks-cupen nu eftersom att versionen i ryska ligan försvinner i packs och hans Everton kort lär bli dyrare så bör man kunna göra rätt stor profit på det gamla kortet med honom kring St Patricks Cup, eller? Efterfrågan(till cupen) på det lär ju inte minska nämnvärt jämfört med om han stannat kvar i Ryska ligan och utbudet minskar ju eftersom att han försvinner i packs. Hade det inte varit för att jag har för dåligt med cash nu för att kunna sitta med dem så länge så hade jag nog funderat på att köpa in en hög vid TOTY och sålt kring cupen.
Citera
2014-01-11, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Redan bunkrat upp för den cupen? Den går ju i mars eller något sånt. Har du tradepilen full eller?

Nä har ju handels/köp grejen med 32 mc geedy, jo kommer ihåg när den juvelen var skitdyr förra året.
Därför jag tänkte att 850-900k är ju kassaskåps säkert, dock lite knöligt när man biddar en nu känns det ju värt det får se om jag kränger dem på 5k och köper tillbaks när hans nya släpps och det här rasar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in