2014-01-09, 11:48
  #23665
Medlem
[quote=Niibaa|46956617]Köpte ett 30-tal nu för 1900..fanns inte många kvar, nästa steg är runt 2500!


Spelar du på xbox då eller? För på Playstation går de fortfarande på 950

E: Blev fel med citeringen, men du kanske ser det ändå
Citera
2014-01-09, 11:50
  #23666
Medlem
Nån som hört något om en ny glitch som uppenbarligen dessa jägare försäljare hittat.
Citera
2014-01-09, 12:01
  #23667
Medlem
Kommer det bli billigare eller dyrare att köpa coins vid totw och efter eller ska man köpa nu tycker ni?
Citera
2014-01-09, 12:05
  #23668
Medlem
htsolna08s avatar
Vad tror ni dante lahm och alaba toty kort kommer att kosta?
Citera
2014-01-09, 12:05
  #23669
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Vad tror ni dante lahm och alaba toty kort kommer att kosta?
Först och främst ska vi väl se vilka som kommer med?


EDIT: Fortfarande en jävla massa Jägare ute för 1100 Buy Now. Upplagda från två olika personer, båda med namn från Italienska klubblag.
__________________
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-09 kl. 12:15.
Citera
2014-01-09, 12:20
  #23670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Först och främst ska vi väl se vilka som kommer med?


EDIT: Fortfarande en jävla massa Jägare ute för 1100 Buy Now. Upplagda från två olika personer, båda med namn från Italienska klubblag.

Ang. kemikorten.. Är väl bara att köpa så många man orkar? Borde ju vara sjukt enkla coins, om man vill ha sådana.
Citera
2014-01-09, 12:21
  #23671
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Ang. kemikorten.. Är väl bara att köpa så många man orkar? Borde ju vara sjukt enkla coins, om man vill ha sådana.
Absolut. Önskar man hade lite kapital alltså, men köpte det jag kunde iaf.
Citera
2014-01-09, 12:33
  #23672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Absolut. Önskar man hade lite kapital alltså, men köpte det jag kunde iaf.

Heh, jag har nog köpt för 400k nu, dvs typ 350 st. Hur mycket brukar de gå för? 2500?
Citera
2014-01-09, 12:34
  #23673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Absolut. Önskar man hade lite kapital alltså, men köpte det jag kunde iaf.
själv sitter jag på 2.1 millar, men jag hade tänkt köpa mitt lag nu till droppen så vill inte investera allt för mycket :/
köpte du dom för 1.9k BIN eller? och vad brukar de gå för?

e: gäller det alla chem styles?

om någon har en lista på deras vanliga priser hade jag varit väldigt tacksam
Citera
2014-01-09, 12:38
  #23674
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
själv sitter jag på 2.1 millar, men jag hade tänkt köpa mitt lag nu till droppen så vill inte investera allt för mycket :/
köpte du dom för 1.9k BIN eller? och vad brukar de gå för?

e: gäller det alla chem styles?

om någon har en lista på deras vanliga priser hade jag varit väldigt tacksam
1.1 BIN. Såg en som gick för 3k förut.
Citera
2014-01-09, 12:39
  #23675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
1.1 BIN. Såg en som gick för 3k förut.
det var som fan, då missadej ag tåget lite grann :/ aja, får väl köpa dom för 1.9

xbox va?
Citera
2014-01-09, 12:48
  #23676
Medlem
Momfords avatar
Någon som kan få ihop en 4-3-1-2 med pogba och gundogan på 2 av CMplatserna?
Får inte ihop ngt vettigt förutom detta: http://www.futhead.com/14/squads/4941414/
Känns dock som Gundogan presterar bättre som CM än som COM, eller har jag fel?

Budget runt 150k, PS3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in