2014-01-11, 17:17
  #24277
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bet123
Haha vi gör ett nytt försök, vad tycker folket om detta lag http://www.futhead.com/14/squads/5084365/
riktigt fint! men jag hade bytt zabaleta mot walker. zabaleta känns inte alls bra på detta spelet medans jag tycker walker är en av dom bästa ytterbackarna på detta spelet, han kommer ikapp vem som helst och är förvånansvärt stark
Citera
2014-01-11, 17:18
  #24278
Medlem
Vem ska ta den sista platsen i laget???

http://www.futhead.com/14/squads/5084535/

Som jag förstår det Chem mässigt måste det vara en Real spelare alternativ en spansk spelare???

Funder på Modric eller Fabregas?
Citera
2014-01-11, 17:28
  #24279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vem ska ta den sista platsen i laget???

http://www.futhead.com/14/squads/5084535/

Som jag förstår det Chem mässigt måste det vara en Real spelare alternativ en spansk spelare???

Funder på Modric eller Fabregas?


Modric helt klart, skjuter som en häst! Och ofta med på returer, och är kvick smidi Fabregas känns som han aldrig är "hemma" plus att han känns rätt klumpig.
Citera
2014-01-11, 17:29
  #24280
Medlem
eribabsis avatar
Vilka CM rekommenderar folk från The Premiership i 4-3-3(4)? Tittat lite på Cabaye, Arteta och Paulinho, finns det något bättre som inte kostar en massa jävla coins?

EDIT: Okej, Paulinho hade high i WR, så han kanske man utesluter ändå.
__________________
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-11 kl. 17:33.
Citera
2014-01-11, 17:31
  #24281
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vem ska ta den sista platsen i laget???

http://www.futhead.com/14/squads/5084535/

Som jag förstår det Chem mässigt måste det vara en Real spelare alternativ en spansk spelare???

Funder på Modric eller Fabregas?

Modric
Citera
2014-01-11, 17:31
  #24282
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Vilka CM rekommenderar folk från The Premiership i 4-3-3(4)? Tittat lite på Cabaye, Arteta och Paulinho, finns det något bättre som inte kostar en massa jävla coins?
fernandinho ?
Citera
2014-01-11, 17:35
  #24283
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
fernandinho ?
Där sa du något. Bättre alternativ än Paulinho pgr av sin WR.

EDIT: Fernandinho är inte för svag eller? Riktig jävla klenis engligt statsen.
Citera
2014-01-11, 17:36
  #24284
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Vilka CM rekommenderar folk från The Premiership i 4-3-3(4)? Tittat lite på Cabaye, Arteta och Paulinho, finns det något bättre som inte kostar en massa jävla coins?

EDIT: Okej, Paulinho hade high i WR, så han kanske man utesluter ändå.

Tioté är bra vet inte vad Diamé kostar nu men han och Wanyama är riktigt bra, även mot guldspelare.
Citera
2014-01-11, 17:37
  #24285
Medlem
Jerkstores avatar
En snabb fråga som jag hoppas få svar på:

När jag är hos min farsa och spelar så kastas jag ut helt ur Playstation network kanske var fjärde match. Vi har Fiber-LAN, alltså inget fel på internet utan det funkar hur bra som helst och spelet laggar aldrig som det annars skulle göra om det var seg uppkoppling. Jag kastas helt enkelt ut. Så här står det:

"Din anslutning till PlaystationNetwork har brutits, och därmed har du tappat kontakten med EA-servrarna. Kontrollera din Ethernet-kabel. Du kommer blabla förrän du har loggat in igen". Någon som har ett hum om vad felet kan vara?

EDIT: Jag kör trådlöst. Samma problem när jag spelar i vardagsrummet där routern står.
Citera
2014-01-11, 17:39
  #24286
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
En snabb fråga som jag hoppas få svar på:

När jag är hos min farsa och spelar så kastas jag ut helt ur Playstation network kanske var fjärde match. Vi har Fiber-LAN, alltså inget fel på internet utan det funkar hur bra som helst och spelet laggar aldrig som det annars skulle göra om det var seg uppkoppling. Jag kastas helt enkelt ut. Så här står det:

"Din anslutning till PlaystationNetwork har brutits, och därmed har du tappat kontakten med EA-servrarna. Kontrollera din Ethernet-kabel. Du kommer blabla förrän du har loggat in igen". Någon som har ett hum om vad felet kan vara?

EDIT: Jag kör trådlöst. Samma problem när jag spelar i vardagsrummet där routern står.
Tror problemet är routern. Har du testat utan?
Citera
2014-01-11, 17:41
  #24287
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror problemet är routern. Har du testat utan?
Hur menar du? Det här med internet och sånt är grekiska för mig, tyvärr.
Citera
2014-01-11, 17:44
  #24288
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hur menar du? Det här med internet och sånt är grekiska för mig, tyvärr.
Ni har internet direkt ifrån väggen. Din konsol sitter inte direkt i väggen, utan i en router och routern sitter mot väggen. Routern är dosan som delar ut trådlöst internet till dig och den kan orsaka det ena och det andra problemet i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in