Citat:
Ursprungligen postat av
eribabsi
Absolut. Önskar man hade lite kapital alltså, men köpte det jag kunde iaf.
själv sitter jag på 2.1 millar, men jag hade tänkt köpa mitt lag nu till droppen så vill inte investera allt för mycket :/
köpte du dom för 1.9k BIN eller? och vad brukar de gå för?
e: gäller det alla chem styles?
om någon har en lista på deras vanliga priser hade jag varit väldigt tacksam