2014-01-07, 23:10
  #23401
Medlem
Allstrins avatar
Så jäkla trött på detta skit spel nu... varje säsong likadant, jag spelar grymt och vinner varje match tills jag har 1 match kvar till uppflyttning och förlorar sedan samtliga matcher... komigen nu sämsta jävla skit kuk arsel penisatrapp osv osv buggen.
Citera
2014-01-07, 23:11
  #23402
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
vad sägs om Alexis då? har han redan börjat stiga?
Lägsta bin 4.3 på pc. Blir 5 till där med
Citera
2014-01-07, 23:12
  #23403
Medlem
Vad tror ni om att köpa de här två teamen under TOTY?

http://www.futhead.com/14/squads/4878869/

http://www.futhead.com/14/squads/4893394/

Förbättringar tas gärna emot! men ungefär i de prisklasserna.

Jag har även tänkt att köpa Ibrahimovic under TOTY, när tror ni han är som billigast? I början eller i slutet när även anfallarna och hela laget släpps? (om dom gör som förra året)

Tänkte även kanske köpa en extra Ibra (då jag har coinsen till det) och hålla kvar hnm tills eventuellt priset går upp igen, jag skulle kunna tjäna flera hundra tusen på detta. Dock undrar jag om ni tror att hans pris kommer att höjas igen ifall han (vilket är 99% säkert) får ett TOTY kort.

Någon som är erfaren som kan dela med sig, eller någon som bara har lite reflektioner är varmt välkomna att svara
Citera
2014-01-07, 23:15
  #23404
Medlem
OddFellas avatar
Sitter dock inne med ca 100 spelare som jag önskar bli av med till TOTY. Vi får se hur det går.
Citera
2014-01-07, 23:17
  #23405
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vafan är detta? Har gått från div 3 till div 7 nu på några dagar. Allt går emot mig. Om jag mot all förmodan lyckas vinna en match så är det för att jag har tur, hörnmål eller dyl. Jag kör ett Serie A lag nu med Balo och Natale på. Har spelat samma spelstil hela fifa och jag kan ju inte helt plötsligt blivit så dålig.
Vann div 1 med detta lag igår. Frågan är ju om man vinner divisioner på ett bra lag eller att man är en bra spelare Du kan i alla fall testa och se om det går bättre.
http://www.futhead.com/14/squads/4908866/
Citera
2014-01-07, 23:18
  #23406
Medlem
markokasks avatar
Behöver två ST som ska länka ultra-starkt (dvs land+lag)
Kör just nu mer Emerson-Pato.

En rolig grej jag tänkte på, vilka populära spelare har ni aldrig köpt under hela eran FUT-karriär?

Själv har jag aldrig köpt Ramires och Walcott som jag kommer på just nu, spelat sen UT11.
Citera
2014-01-07, 23:19
  #23407
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Behöver två ST som ska länka ultra-starkt (dvs land+lag)
Kör just nu mer Emerson-Pato.

En rolig grej jag tänkte på, vilka populära spelare har ni aldrig köpt under hela eran FUT-karriär?

Själv har jag aldrig köpt Ramires och Walcott som jag kommer på just nu, spelat sen UT11.
David Luiz & Ibarbo
Citera
2014-01-07, 23:22
  #23408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vafan är detta? Har gått från div 3 till div 7 nu på några dagar. Allt går emot mig. Om jag mot all förmodan lyckas vinna en match så är det för att jag har tur, hörnmål eller dyl. Jag kör ett Serie A lag nu med Balo och Natale på. Har spelat samma spelstil hela fifa och jag kan ju inte helt plötsligt blivit så dålig.
Så brukar det bli för mig efter att jag spelat ca 50 matcher eller mer då slutar allt fungera och innan har jag varit ganska överlägsen med laget.

Tycker inte heller att jag ändrat spelstil eller nåt utan det går bara dåligt, spelarna beter sig annorlunda. Nån mer som tycker så? Typ som att dom vill att man ska byta lag och kanske spendera lite pengar
__________________
Senast redigerad av ACM81 2014-01-07 kl. 23:25.
Citera
2014-01-07, 23:26
  #23409
Bannlyst
http://www.futhead.com/14/squads/3491183/
Tror ni detta håller defensivt? Eller blir det lite tight?

E: Om det funkar, tänker jag lira det ovan nämnda som mitt förstalag med tillhörande andralag: http://www.futhead.com/14/squads/3491240/
__________________
Senast redigerad av BendingSwine 2014-01-07 kl. 23:28.
Citera
2014-01-07, 23:28
  #23410
Medlem
pellenicklass avatar
Vad gjorde Carvajal för att förtjäna en IF?
Citera
2014-01-07, 23:30
  #23411
Medlem
uppersatsumas avatar
Helvetes vad neymar rasar i pris han går ut för 230k och ingen köper han??!! Hur mycket rasar han till toty? såklart kan man bara spekulera! Själv tror jag att han mycket väl kan gå för under 200k!
Citera
2014-01-07, 23:32
  #23412
Medlem
uppersatsumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Behöver två ST som ska länka ultra-starkt (dvs land+lag)
Kör just nu mer Emerson-Pato.

En rolig grej jag tänkte på, vilka populära spelare har ni aldrig köpt under hela eran FUT-karriär?

Själv har jag aldrig köpt Ramires och Walcott som jag kommer på just nu, spelat sen UT11.
Zlatan Ronaldo Messi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in