Vad tror ni om att köpa de här två teamen under TOTY?
http://www.futhead.com/14/squads/4878869/
http://www.futhead.com/14/squads/4893394/
Förbättringar tas gärna emot! men ungefär i de prisklasserna.
Jag har även tänkt att köpa Ibrahimovic under TOTY, när tror ni han är som billigast? I början eller i slutet när även anfallarna och hela laget släpps? (om dom gör som förra året)
Tänkte även kanske köpa en extra Ibra (då jag har coinsen till det) och hålla kvar hnm tills eventuellt priset går upp igen, jag skulle kunna tjäna flera hundra tusen på detta. Dock undrar jag om ni tror att hans pris kommer att höjas igen ifall han (vilket är 99% säkert) får ett TOTY kort.
Någon som är erfaren som kan dela med sig, eller någon som bara har lite reflektioner är varmt välkomna att svara