Jag har en liten fundering kring att samla krediter hos en och samma bank för att sänka månadskostnaden.
Jag funderar på om jag ska vända mig till Handelsbanken, som är min bank annars, eller om jag ska söka hos Forex. Vad kollar banken på när de beviljar kreditlån? Jag har för en tillsvidareanställning som jag haft i fem år nu med en månadsinkomst på dryga 22500:-/mån. Jag har inga betalningsanmärkningar, men eftersom jag tidigare gjort efterforskningar på att placera mina lån i ett och samma så har jag en del upplysningar gjorda, åtta senaste året. Jag har redan flyttat ett lån till en annan bank då jag var tvungen att höja det gamla lånet från 70 k till 90 k. Så när jag nu ser på UC så ser det ut som att jag har ett blanco på 160 k, när det i själva verket är på 90 k. Sen har jag en och annan småkredit som jag skulle vilja få bort och ja, jag ska erkänna att jag har varit dum och handlat för mycket på kreditkortet.
Om det är någon som är insatt och läser detta. Vad tror ni om mina möjligheter att få ett låna på 110k hos nån bank?
Är numera så grymt orolig att jag inte kan sova om nätterna längre.