2014-03-02, 11:17
Medlem
ManUnitedFans avatar
Allen Iverson vilken ? förtjänar att få sin tröja pensionerad!
2014-03-02, 11:18
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sookue
Haha han brukar dyka upp lite då och då, sanslöst dålig.

Sitter och funderar varenda gång han kommer: Var alla andra på hela kontoret lediga idag? Det hade ju varit bättre med antingen en döv person som pratar eller bara helt tyst.
2014-03-02, 18:09
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacar
Jag skulle kunna sitta och skriva hur länge som helst men detta är väl en VÄLDIGT kort sammanfattning.

Strunta i MockDraft bara, han är butthurt för att Lakers är värdelösa i år
2014-03-02, 18:12
Bannlyst
Första gången jag ser på basket ikväll, brukar i vanliga fall titta på NFL vid den tiden, när slutar den här säsongen av basket?
2014-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngKvinna
Första gången jag ser på basket ikväll, brukar i vanliga fall titta på NFL vid den tiden, när slutar den här säsongen av basket?

NBA Finals hålls nån gång i Juni.
2014-03-02, 19:25
Bannlyst
Ja en önskan vore att få höra mera av amerikanerna. Än kommentatören, visst han kan ha prata också men jag ute efter amerikanska röster, härligare känsla och grymmare.
2014-03-02, 19:31
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngKvinna
Ja en önskan vore att få höra mera av amerikanerna. Än kommentatören, visst han kan ha prata också men jag ute efter amerikanska röster, härligare känsla och grymmare.

Det är synd, speciellt van Gundy är go att lyssna på (den skallige), kommer dock aldrig ihåg om det är Jeff eller Stan, vem som snackar och vem som coachar...

Knicks är sådär fruktansvärt dåliga som bara Knicks är på söndagar, synd att de visas så mycket på rimliga tider. Ah varför vore inte East bra och West kass, hade varit så mycket bättre ur tidsskillnadsynpunkt.
2014-03-02, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Det är synd, speciellt van Gundy är go att lyssna på (den skallige), kommer dock aldrig ihåg om det är Jeff eller Stan, vem som snackar och vem som coachar...

Knicks är sådär fruktansvärt dåliga som bara Knicks är på söndagar, synd att de visas så mycket på rimliga tider. Ah varför vore inte East bra och West kass, hade varit så mycket bättre ur tidsskillnadsynpunkt.

Jag vet vem du menar, dom visade deras kommentatorer två gånger, ena var skallig ganska stor näsa ( typisk jude näsa) hade glasögon och krulligt hår, ja det är synd, men man kan inte alltid få det man vill ha. Så är det. Dom kommer att köra nu på söndagarna basket fram tills finalen kan jag tänka mig på tv10, hoppas att dom visar nångång mer av amerikanska röster, visst fick man se lite kommentarer av spelare och en som intervjuar, det var kul.
Senast redigerad av EnUngKvinna 2014-03-02 kl. 22:03.
2014-03-02, 22:02
Medlem
gurka96cools avatar
Noah var helt fantastisk mot Knicks ikväll. Triple double och 14 assist.
2014-03-03, 08:52
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka96cool
Noah var helt fantastisk mot Knicks ikväll. Triple double och 14 assist.

Aldrig förstått mig på Bulls, dem är så bipolära rent basketmässigt. Dem spelar skitbra under en period och sedan faller dem i dålig svacka med loosing streak. Jag ser dem dem enda i East som kan rubba på Heat.
2014-03-03, 09:46
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze
Aldrig förstått mig på Bulls, dem är så bipolära rent basketmässigt. Dem spelar skitbra under en period och sedan faller dem i dålig svacka med loosing streak. Jag ser dem dem enda i East som kan rubba på Heat.

pacers?
2014-03-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze

Really? Jag är helt säker på att de enda som kan slå Heat iår är Pacers och det är bara ifall Wade inte kan lira fullt ut i den serien. Om Wade kan spela under hela slutspelet(som jag inte tror han kommer kunna göra, men vem vet han har fått vila ganska mycket under första halvan av säsongen och när han väl lirar så ser han sjukt bra ut) så är jag 99.99% på att heat kommer vinna allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in