Citat:
Ursprungligen postat av
DropoutBear
Då påpekar jag jättegärna att laget du lämnade utanför i bulls division är Indiana samt lagen som inte förtjänades att nämnas i Phoenix division är sämst respektive tredje sämst i west, lakers och kings.
Lämna min agenda ifred.
Citat:
Dock tankar inte alla i East, lag som Cleveland, bobcats, Washington, raptors, Miami, Indiana, Brooklyn och Knicks försöker verkligen att vinna. Knicks har inte sitt draft pick ens.. Detroit vart misshandlat av sin Gm vilket man visste på förhand när de har tre talangfulla big mens samt en korkad pg (som jag personligen gillar). Bobcats och Cöeveland är trötta på att förlora, men Cleveland led av usel Gm oclså samt dålig Coach. Sen saknas det talang helt enkelt. Om det är något lag som ligger högt tack vare sin division är det raptors som har new yorrk lagen samt två av de mest öppet tankande lagen i Boston och sixers.
Måste bara säga en sak att Cavs inte tankar och har det resultat de har är bara patetiskt. Jag är medveten om att de inte tankar men wow hur man kan suga så hårt.
Nets är ännu ett lag som haft väldigt tuffa skadeproblem, Brook Lopez borta, Deron halvskadad hela säsongen, KG spelar varannan match och verkar inte klara mer än 20 minuter, Knicks har sämsta laget utanför Melo och Tyson.
Citat:
Vi kan lägga till Atlanta som har varit sjukt skadedrabbat och tappat horford samt millsap nu på slutet samt massa rollspelare. Det är ett lag som verkligen skulle tjäna på att bestämma inriktning (ir tanka) men är för fega för att göra det utan tar stolthet i att åka ut blixt i play off varje år istället, likaså i år.
Men ja, East är väldigt dåliga. Vinner hornacek kommer jag inte skära handleder, men skulle säsongen sluta Idag skulle jag ändå känna att det var ett robbery.
Varför? asså jag förstår att det är lite homerism här från din sida, men Suns har bättre record mot tuffare motstånd dagligen och att folk dessutom förvänta sig slutspel från Bulls sida är också en annan anledning till att han inte har en chans.
Bulls klara av att ta sig till andra rundan i slutspelet utan Rose och Deng förra året trots att de åkte ut 4-1 mot Heat så var varje match en 'match', så det är inte överraskande direkt att Bulls vinner.
Citat:
Skriver från mobil som strular, ber om ursäkt för slarvigt skriven text
Lugnt.