2014-04-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
On another note, just nu pågår Albert Schweitzer i Tyskland som är inofficiella VM för U18. Vår egen Ludde Håkansson beastar sönder och sist jag kollade ledde han både poäng, assist och effektivitet för alla spelare i hela turneringen.

Är det rimligt att tro att han går i draften '15? Jag personligen tycker att det vore sjukt kul om han fick chansen att ta sig till NBA och inte stannar för alltid i europa. Grabben har ju självklart mycket att förbättra men han har en kombination av court vision och näsa för att göra poäng som få har.

Vem är det här? Ålder, födelseort?

Tim Duncan fyller 38 idag. Är det inte rätt sinnes att han är en av dom bästa spelarna i ligan vid den åldern?
2014-04-26, 13:09
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Vem är det här? Ålder, födelseort?

Tim Duncan fyller 38 idag. Är det inte rätt sinnes att han är en av dom bästa spelarna i ligan vid den åldern?

96a från Alvik men som flyttade till barcelona som 15-åring, även son till Olle Håkanson. Han fick en del speltid i EM förra sommaren och jag tror han kommer starta som PG i kvalet i sommar.
2014-04-26, 16:51
Medlem
Citat:
96a från Alvik men som flyttade till barcelona som 15-åring, även son till Olle Håkanson. Han fick en del speltid i EM förra sommaren och jag tror han kommer starta som PG i kvalet i sommar.

kommer ihåg att han satte en trea med första bollkontakten i em förra sommaren. Längtar tills han flyttar till NBA.
2014-04-26, 16:56
Medlem
Citat:
Du får gärna säga till var den går att hitta, PMa om det är ett ställe som flashback kanske inte gillar att man länkar till

Kan mycket möjligt finnas på Netflix.
2014-04-26, 21:16
Medlem
3TTONs avatar
Donald Sterling Det där går nog inte att rädda, haha. Idiot.
2014-04-26, 23:18
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3TTON
Donald Sterling Det där går nog inte att rädda, haha. Idiot.

Det var vidrigt sagt av Donald Sterling om svarta amerikaner. NBA säger att de kommer att undersöka saken.

Magic Johnson på Twitter:

Citat:
TMZ reported this morning that Clippers owner Donald Sterling doesn't want me or other African-Americans to come to Clippers games.

.@cjbycookie and I will never go to a Clippers game again as long as Donald Sterling is the owner.

I feel sorry for my friends Coach Doc Rivers and Chris Paul that they have to work for a man that feels that way about African Americans.

LA Clippers owner Donald Sterling's comments about African Americans are a black eye for the NBA.

https://twitter.com/MagicJohnson
2014-04-26, 23:38
Medlem
ManUnitedFans avatar
Vad är det idioten har sagt?
2014-04-26, 23:42
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan

Han sa till sin flickvän att inte ta med sig svarta människor på matchen/matcherna.

http://www.tmz.com/2014/04/26/donald-sterling-clippers-owner-black-people-racist-audio-magic-johnson/
2014-04-26, 23:43
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Sterling sade till sin flickvän att inte hämta svarta personer till Clippers matcher.

Citat:
-- "You can sleep with [black people]. You can bring them in, you can do whatever you want. The little I ask you is not to promote it on that ... and not to bring them to my games." (5:15)

-- "I’m just saying, in your lousy f******* Instagrams, you don’t have to have yourself with, walking with black people." (7:45)

http://www.tmz.com/2014/04/26/donald-sterling-clippers-owner-black-people-racist-audio-magic-johnson/

DeAndre Jordans svar: http://instagram.com/p/nQr9tqPs3I/.
Senast redigerad av TKD_1337 2014-04-26 kl. 23:50.
2014-04-27, 00:19
Medlem
ManUnitedFans avatar
Vilken jävla idiot. Ursäkta språket, men jag tål inte sådana människor. Blir så jävla arg. Skulle jag se honom skulle jag ge honom en smäll.
2014-04-27, 00:48
Medlem
Gud vad ni överreagerar, gubben är 80 år och halvt senil. växte upp under en generation där rasism inte var en big deal, speciellt mot svarta och här kommer ni och leker änglar bara för att ni har blivit uppfostrade under en tid där alla anses vara lika värda. Sanningen är att nästan alla människor är rasister eller fördomsfulla men på grund av att det inte är accepterat så gömmer de flesta sina riktiga åsikter.

Sen verkar han inte personligen bry sig utan det handlar mer om vad andra skulle tycka om att hans fru går runt med svarta män, vilket förstärker min poäng. Hans fru/flickvän är ett äckligt luder som gör allt för att försöka få fram rasistiska kommentarer när hon troligen är ett större fanskap som ligger och suger hans kuk så han kan köpa till henne exklusiva saker.

Citat:
Vilken jävla idiot. Ursäkta språket, men jag tål inte sådana människor. Blir så jävla arg. Skulle jag se honom skulle jag ge honom en smäll.

Det gör dig till en så mycket bättre människa.
2014-04-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Sterling sade till sin flickvän att inte hämta svarta personer till Clippers matcher.

DeAndre Jordans svar: http://instagram.com/p/nQr9tqPs3I/.

Hmm konstigt att han inte la upp en vit bild när Chris Paul krävde en svart tränare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in