2014-03-22, 04:01
Medlem
Sjuk jävla match mellan OKC och Toronto. Westbrook drog på sig ännu en knäskada i 3:e och var tvungen att lämna matchen.

Durant 51 poäng, 12 rebounds, 7 assists och clutch som fan!
2014-03-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawb
Sjuk jävla match mellan OKC och Toronto. Westbrook drog på sig ännu en knäskada i 3:e och var tvungen att lämna matchen.

Durant 51 poäng, 12 rebounds, 7 assists och clutch som fan!

Frågan är om detta är början på slutet för Westbrook? Hur mycket mer stryk kommer hans knä orka med, kan man ju undra.

KD är en sick puppy!
2014-03-22, 10:43
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Frågan är om detta är början på slutet för Westbrook? Hur mycket mer stryk kommer hans knä orka med, kan man ju undra.

KD är en sick puppy!

Ja det finns väl en risk. Det var ju till bara för något är sen han inte hade missat en enda match sen mellanstadiet. Jag trodde på riktigt han var indestructable, hans spelstil ser inte alls lika slitande ut som d-rose eller d-wade. Han rör sig och hoppar "annorlunda" eller vad man ska säga, det känns mer naturligt explosivt.
2014-03-22, 10:55
Medlem
DropoutBears avatar
Är inget RWB-fan men så jävla tråkigt när underhållande spelares karriärer förstörs på det här viset.. Vad är det, fjärde knäskadan inom ett år? Som sagt var han osårbar innan men när knäna väl börjar ta stryk så....

Bara att hoppas att mina farhågor inte besannas och att han kommer tillbaks snart igen.
Och ja, KD är riktigt jävla sjuk just nu. Going for that MJ record as well
2014-03-22, 11:02
Medlem
Tråkigt för Thunder och RWB. Undrar också hur mycket hans knän tål, risken finns också att han ändrar spelstil för att undvika skador i framtiden vilket givetvis vore väldigt tråkigt.

KD är på en annan planet just nu och seglar fram emot årets MVP.
2014-03-22, 12:36
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Killar vad tror ni om Melo? Hans kontrakt med Knicks går ut efter denna säsong och jag personligen tror att han blir freeagent. Vad tror ni? Visserligen kommer han tjäna mindre om han lämnar Knicks för ett contender lag men han kommer aldrig att vinna något i New york. Han dominerar varje match men det leder till ingenting. Är inte ens ett Play-off lag.

Hoppas han struntar i paycheck och väljer ett lag som han kan vinna med

Kan bli kul det där, men som flera varit inne på känns det som att det är brist på vettiga alternativ. Heat, Nets mfl har inte capspace och många lag som kan erbjuda en vinnarkultur kan säkerligen inte klara av hans lönekrav, alltså handlar det mycket riktigt om att han skulle behöva lönedumpa. Det största problemet tror jag dock blir att hitta ett lag som faktiskt har utrymme för en stjärna till, Lakers har kommit upp som alternativ men funkar detta med Pau och Kobe? Nu är det ju dock oklart hur tillförlitlig Kobe kommer vara den närmaste tiden...Houston känns också out of the picture av samma anledning så det bästa alternativet i mina ögon är Bulls givet att de roddar om lite i truppen, inte minst för att få pengar

Dock blir det väl att han stannar i NY, känns som ett av få lag som kan hantera honom och där kan han göra lite som han vill. Det vore iofs kul om valet föll på något otippat lag, typ Celtics som tankar järnet, men där kommer han ju knappast få vinna mycket

Jag kommer dock ihåg att jag såg Toronto som ett vettigt alternativ för Boozer men skulle detta även kunna gälla Melo? Är det inte lite brist på en stjärna i det laget? Nu vet jag iofs inte om det fortfarande finns pengar kvar för det laget, något bör de ju ha värvat efter att Gay drog?
Senast redigerad av KickAss-1337 2014-03-22 kl. 12:41.
2014-03-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen

KD är en sick puppy!

Samma tanke slog mig tyvärr. Tror inte att han någonsin blir 100% igen precis som Rose,, men hoppas självklart att jag har fel.
2014-03-22, 19:51
Medlem
Har en lite fråga:

Är det någon som vet någon bra dokumentär om NBA som är relativt ny, typ som Linsanity med Jeremy Lin. Så en dokumentär som är "ny". Har även sett dokumentären om Lebrons och hans kompisar under skolgången.
2014-03-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strekronors
Har en lite fråga:

Är det någon som vet någon bra dokumentär om NBA som är relativt ny, typ som Linsanity med Jeremy Lin. Så en dokumentär som är "ny". Har även sett dokumentären om Lebrons och hans kompisar under skolgången.

Nä, men skulle vilja veta vad dokumentären med LBJ heter!
2014-03-22, 22:43
Medlem
GunsAndHorsess avatar
nu har dom stängt av tv kanalerna så jag har inte tv10 nu, och har inte råd att beställa heller. så det blir inget nbs eller amerikansk fotboll på ett tag framöver.
2014-03-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawb
Nä, men skulle vilja veta vad dokumentären med LBJ heter!

"more then a game" Finns på youtube och Netflix. Riktigt bra
2014-03-23, 10:28
Medlem
"Once brothers" är visserligen inte ny, men den är väldigt bra. Handlar om divac och petrovic, och hur deras relation förändrades när kriget i jugoslavien bröt ut. rekommenderas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in