Kom på att nån snubbe som kallar sig Timbuktu hade lite vettigt att säga, samt att det va lite skönt gung i musiken. Sånt man bara upptäcker när man är pårökt, men har dock itne hittat någon annan artis inom hiphop jag gillar, eller jo föresten, Thomas Rusiak är skön osså.
Jag gillade hiphop innan jag börja röka. Jag är ingen hiphopapare men visst finns det en del schyssta låtar. Har dock inte börjat gilla det mer efter jag börjat röka. Däremot har jag börjat gilla reggae efter jag börja röka. Det är nåt magiskt dem emellan
Jag känner igen de tydliga allmäna parallellerna mellan CB och hiphop, men har egentligen aldrig stött på de klassiska "nedrökta hiphop-homies", snarare alla jag känner som röker är bland människor som lyssnar på allt, och majoriteten tycker ironiskt nog inte om hiphop.
Själv finner jag hiphop vara ett mycket bra alternativ som musikval när det stundas CB, fast det beror på stunden, ibland passar det bra, ibland inte.
Jag har alltid gillat hiphop å rap..
inte för att jag gillar alla som rappar..
men Jag älskar Tupac, Ja rule, Ken å Timbuktu
Ha nån hört Akon?
fast de är mer RnB
Men han är så jävla skön
Nja, Hiphop är inte min kopp té. Lyssnar på väldigt fåtal grejer, tex Jedi Mind Tricks. I övrigt lyssnar jag mest på metal/rock/elektroniskt/ambient osv. Just nu lyssnar jag på Queensr˙che.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!