Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-20, 23:20
  #1
Medlem
Hej!

Snubblade över dessa shorts från ASOS:

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Chino-...rt=-1&clr=Navy

Jag har normalt 31" i jeans/chinos och kan inte bestämma mig om jag ska ta 30" eller 32". Någon som vet hur storleken är på shortsen?

/M
Citera
2013-05-20, 23:22
  #2
Medlem
Det var ju inte de snyggaste shortsen...

Men välj alltid en storlek större. Bättre att dom är för stora än för små.
Citera
2013-05-20, 23:25
  #3
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Det var ju inte de snyggaste shortsen...
Det var väl inte det TS frågade? Dessutom ser de ju ut som vilka shorts som helst.

TS, jag har aldrig beställt shorts från ASOS men tycker att andra plagg ofta är ganska små i storleken. Välj de större shortsen.
Citera
2013-05-20, 23:34
  #4
Medlem
kkimboslices avatar
Jag tror inte det spelar någon roll om dom är lite förstora för den modellen av shorts ser bra ut ändå.
Grymt snygga btw!
Citera
2013-05-21, 10:30
  #5
Medlem
Snygga. Jag har beställt shorts och annat från Asos och jag tycker du ska ta storlek 32 annars blir det för litet
Citera
2013-05-22, 10:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrV
Det var väl inte det TS frågade? Dessutom ser de ju ut som vilka shorts som helst.

Kika en centimeter under, så ser du att jag la till ett svar också, bortsett från min egna personliga åsikt.
Citera
2013-05-22, 17:36
  #7
Medlem
Runforrestruuuns avatar
Jag har ett par likadana fast i ljusrosa. Har normalt 28/29 och beställde i detta fallet 28. Shortsen sitter så jag precis kan knäppa knappen. Kan med andra ord inte stoppa i exempelvis en skjorta i shortsen. Men jag är nöjd ändå!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback