2013-05-19, 09:18

Skulle publicera min filmfil i WMM och den säger: "Windows Movie Maker kan inte publicera filmen på platsen du angav. Kontrollera att originalkällfilerna som används i filmen fortfarande är tillgängliga, att platsen där du vill publicera filmen är tillgänglig och att det finns tillräckligt med ledigt hårddiskutrymme. Försök sedan igen."
Nu är det så att jag VISST har tillräckligt med diskutrymme, källfilerna ÄR tillgänglia och platsen är tillgänglig. 100 % säker. Det är en bugg som verkar komma när jag går in på Alternativ för o kolla så jag har rätt inställningar, även om jag inte ändrar något, och sen ändrar ljudnivåer och sen försöker publicera.
Jag prövade att flytta källfilerna till en annan plats, då blev det kryss över miniatyrerna i WMM så klart, vilket det INTE var innan jag gjorde det för att testa. Så jag högerklickade på dem och valde "bläddra efter saknad fil", och hittade dem, och så syntes bilderna på miniatyrerna igen. Bytte oxå namn på filerna och allt, (och bläddrade efter saknad fil igen förstås) men allt detta var efter att det hade blivit ett felaktigt error, så jag provade allt liksom.
Vet att jag löst det problemet förut men minns inte hur

Jag är INTE dålig på datorer, så snälla, ge mig inga dumma svar. Jag är säker på att jag inte har gjort något fel. Och säg inte att jag ska konvertera filerna, för jag har publicerat med .avi-filer massor av gånger, det är bara ibland det blir sånt här fel för att jag glömmer att spara en ny .wmm-fil varje gång jag har redigerat (det måste man göra för säkerhets skull tydligen). Har redigerat i flera timmar så vill INTE börja om!!
Och om jag måste konvertera så förloras ju kvaliteten. Det ska vara i 1080p, punkt slut. >.<
Snälla hjälp mig.