Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-19, 06:30
  #13
Medlem
Stone..s avatar
Hon kommer nog förmodligen inte komma ihåg ett skit när hon vaknar.
Citera
2013-05-19, 06:41
  #14
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uaex
alkohol och sömntabletter låter ju jättebra.. NOT


Säger herrn(?) som antar att TS tös tar barbiturater. Vakna upp för fan, det värsta som händer är ett i värsta fall något udda och överdrivet alkoholrus. Dör det gör hon inte. Men ångest, det har hon nog dagen efter oavsett scenario.
Citera
2013-05-19, 18:17
  #15
Medlem
znors avatar
Ingen fara alls, jag och ett flertal av mina vänner.
Lite knas, brukar älskar imo, har idag intagit 7-8st tillsammans med 5 starköl + lite sobril, (Brukar köra med xanor) Slår ju inte på alls, inte ett jävla piss! Brukar älska imovan+öl (Dock höga doser+annan beno)
Men lite halv avslappnad o flyta med i tiden, som inte finns som man bara åker med osv.

Det va ju min stora kärlek
Citera
2013-05-20, 09:04
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uaex
alkohol och sömntabletter låter ju jättebra.. NOT


Vet man ingenting så gör man bäst i att hålla käft.

Den stora faran ligger snarare i alla dumheter man kan hitta på...
Citera
2013-05-20, 17:52
  #17
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vet man ingenting så gör man bäst i att hålla käft.

Den stora faran ligger snarare i alla dumheter man kan hitta på...

Detta är vad jag har fått för information också. Min farsa när han var torsk på benso gjorde en del sjuka saker när han hade druckit bara några öl. Pissade i glas, sa riktigt taskiga saker etc.
Citera
2013-05-22, 05:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Detta är vad jag har fått för information också. Min farsa när han var torsk på benso gjorde en del sjuka saker när han hade druckit bara några öl. Pissade i glas, sa riktigt taskiga saker etc.


Jag kan intyga av egna erfarenheter, eller snarare, andras berättelser av mina påhitt. För inte minns jag något av det... Visst såg man spåren av förödelsen men jag har inte ett minne av vad det nu är som har hänt. Det jag fått berättat är knappast smickrande iaf.

Då var det inte min intention att flumma på tabletterna ens, men tar man 1 tar man lätt 2, 3 och 13... Typ så, man tappar omdömet desto mer man knapprar och då vill man ha mer...
Citera
2013-05-22, 12:58
  #19
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag kan intyga av egna erfarenheter, eller snarare, andras berättelser av mina påhitt. För inte minns jag något av det... Visst såg man spåren av förödelsen men jag har inte ett minne av vad det nu är som har hänt. Det jag fått berättat är knappast smickrande iaf.

Då var det inte min intention att flumma på tabletterna ens, men tar man 1 tar man lätt 2, 3 och 13... Typ så, man tappar omdömet desto mer man knapprar och då vill man ha mer...
Börjar med 1-2 och någon öl. Sen vaknar man med en tom karta ?
Citera
2013-05-23, 15:13
  #20
Medlem
hehe allt lugnt med kompisen, hon minns såklart inte ett jota, och somnade gött sen slutet gott allting gott.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback