2013-05-18, 21:44
Medlem
b1tchazznigas avatar
Tjeena, jag är 18 år och 173cm lång. Jag tycker denna längden är kass. Mina "growth plates" är fortfarande öppna. Finns det någon möjlighet att nå 180 med HGH? Har någon provat HGH innan dennes growth plates har stängts? (Ledsen att göra en tråd om detta om det redan finns en stor HGH tråd, hittade den dock inte.)
Citera
2013-05-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Tjeena, jag är 18 år och 173cm lång. Jag tycker denna längden är kass. Mina "growth plates" är fortfarande öppna. Finns det någon möjlighet att nå 180 med HGH? Har någon provat HGH innan dennes growth plates har stängts? (Ledsen att göra en tråd om detta om det redan finns en stor HGH tråd, hittade den dock inte.)

skojar du? vill du få akromegali?

Och man tar HGH i betydligt yngre ålder än 18 för att du ska växa i längden. Innan puberteten om ja inte minns fel.
Citera
2013-05-18, 21:51
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
skojar du? vill du få akromegali?

Och man tar HGH i betydligt yngre ålder än 18 för att du ska växa i längden. Innan puberteten om ja inte minns fel.
Läste den här artiklen.
http://technorati.com/lifestyle/arti...rowth-hormone/

Är allt där BS eller?
Citera
2013-05-18, 22:13
Medlem
Hur vet du att dina tillväxtzoner fortfarande är öppna? Har du knackat på och frågat, eller vad?
Citera
2013-05-18, 22:20
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Hur vet du att dina tillväxtzoner fortfarande är öppna? Har du knackat på och frågat, eller vad?
Har kollat med doktorn, finns potential till 175 fast ... Jag hade gjort vad som för 180
Citera
2013-05-18, 22:23
Medlem
Citat:
Jag hade gjort vad som för 180

Är du hindu? Isåfall kan du hoppa framför tåget, och hoppas på att du blir längre i nästa liv.

Ärligt talat: jobba med självförtroendet istället.
Citera
2013-05-18, 23:30
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Har kollat med doktorn, finns potential till 175 fast ... Jag hade gjort vad som för 180

Växer man inte tills man är typ 20?
Citera
2013-05-19, 00:11
Medlem
Citat:

oh really?
Då behöver du bara ~350000kr och vara beredd på att ha riktigt ont i benen ett tag.
http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ing-frame.html
Citera
2013-05-19, 11:15
Medlem
mummas avatar
Visst, tillväxthormon gör att man blir längre. Men eftersom du inser detta väldigt sent i ålder så nej.

Trots dina tillväxtplattor är öppna så är de i slutet, och därför har begränsad potential att bli längre.
Och eftersom du redan kommit in i puberteten så påverkas inte kroppen på samma sätt av tillväxthormon som i innan/tidig pubertet.

Du skulle kunna vinna 3-5cm, men inte mer än så med tillväxthormon.
Visst, 180cm är ca normallängd i sverige men du är kommer fortfarande vara tillräckligt lång för att folk inte kommer märka någon skillnad.

Om du i värsta fall vill vara längre, så är det billigaste och bästa sättet att skaffa skor med klack. (vem fan kommer titta på skor mer än första intrycket i en blott sekund?)

Den stora ledaren Vladimir Putin är bara 1.70m, längd är inte allt!
Citera
2013-05-19, 20:19
Medlem
Jag tror ingen kan säga om du blir längre eller inte av att köra hgh nu, det är helt upp till din kropp skulle jag säga. Man behöver inte sluta växa på längden vid 18års ålder =) Har du cash så kör på!
Citera
2013-05-20, 12:45
Medlem
Köp testo istället! Längden är det inget fel på du är lika lång dom kai greene!!!
Haha, som många sagt är du visserligen kanske inte 100% färdigväxt men det är ju efter puberteten så tror inte det skulle hjälpa dig. Möjligheten finns men jag hade inte tagit risken för några ynka cm.
Tänk om din högerarm börjar växa och blir 5 cm längre än vänstern haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in