Citat:
Ursprungligen postat av
watsup
Dessa flyktingar är också människor. Människor kan inte likställas med en siffra likaså inte heller med pengar. Alla har rätt att söka asyl och alla borde få den beviljad. Jag är humanist och förstår inte att fler är det. Rasist Flashback i ett nötskal.
Jag ser gärna av vi dubblar dagens ström. Vi har plats, vi har råd. Schyffert berättade nyligen att invandringen kostar 12000kr/per person och även fasst man inte ska räkna pengar är jag beredd att avara detta för att att rädda ett litet barn eller en äldre man också för den delen.
Otroligt att vi inte löser detta bättre! Vi kan bättre! Jag skänkte 300kr til Sverige skramlar. Ingen kan göra allt... Men alla kan göra något!
Mp2018- för en grönare och humanare politik!
GIILAB skapade en grym tråd igår, läs den! Vi står enade, enade mot er skitrasister.
Vem har sagt att "flyktingarna" inte är människor, det måste du drömt i något knarkrus.
Du måste väl förstå att resurserna inte är obegränsade, eller?
Av de som nu kommer är det ytterst få som har asylskäl enligt FN's definition, läs på innan du yttrar dig om sådant du inte förstår.
Som vanligt tar ni vänsterextremister till invektiv när argumenten saknas.
Varför skänkte du inte mer än 300 kronor, det tycker jag var en struntsumma att ge, räcker ungefär till 4 timmars hyra för ett "ensamkommande flyktingbarn", bättre kan du..
Ser att du gillar miljöpartiet, du är alltså emot miljön om man ska döma partiet efter sina företrädare, läs Åsa båtfärg/diesel Romson.
Bara så du vet, Giilab är ett troll som inte vet någonting om något alls.
Och åter till invektiven, hade varit kul att se dig säga det i den verkliga världen där jag lever.